Ogłoszenie z dnia 2018-01-12
Ogłoszenie nr 500009707-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.: Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero do drukarek i kopiarek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno działające imieniem własnym oraz na podstawie art. 16 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), jako pełnomocnik podmiotów wchodzących w skład utworzonej przez MPGK Grupy Zakupowej. Podmioty wchodzące w skład Grupy Zakupowej: 1)Gmina Miasta Krosno 2)Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. 3)Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Krośnie 4)Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. w Krośnie 5)Miejski Zespół Szkół nr 6 w Krośnie 6)Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 37037410700000,
ul. ul. Fredry
12,
38-400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 368 311, e-mail
m.pachana@mpgk.krosno.pl, faks
134 368 678.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ekrosno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero do drukarek i kopiarek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ-2300-16/DA/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru ksero do drukarek i kopiarek na potrzeby Grupy Zakupowej (część A i część B zamówienia) 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje dostawę materiałów (towarów) od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1ab/2ab 2) Poszczególne dostawy będą realizowane przez Wykonawcę w oparciu o indywidualne zamówienie złożone przez danego członka Grupy Zakupowej w sposób uzgodniony z Wykonawcą. Preferowane będzie składanie zamówień przy użyciu Internetowej Platformy Handlowej Wykonawcy. 3) Czas realizacji dostawy - nie dłużej niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 4) Miejscem dostawy materiałów objętych zamówieniami będzie siedziba członka Grupy Zakupowej albo inne wskazane przez niego miejsce wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. 5) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów niż określona w SIWZ, na skutek mniejszej ilości materiałów podanych w zamówieniach asortymentowo-ilościowych. 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia utrzymania stałej ceny na dany produkt przez cały okres realizacji zamówienia. 7) Za realizację zamówienia odpowiada w całości Wykonawca. 8) Wykonawca dostarcza produkty fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej. Produkty powinny oryginalne, oznaczone logiem producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność. 9) Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 10) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Za produkty równoważne Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne nie gorsze, niż produkty wskazane przez Zamawiającego w załącznikach nr 1ab i 2ab do SIWZ. 11) Zamawiający wymaga, aby oferowany towar był jednoznacznie identyfikowalny. W tym celu Wykonawca poda np. oznaczenie towaru, markę, nazwę producenta bądź inne dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferty. Wykonawca może nie podawać danych identyfikacyjnych jedynie w przypadku oferty identycznej ze wskazaną przez Zamawiającego jako odniesienie jakościowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30199000-0, 22800000-8, 30197000-6, 30234000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60190.37
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Plus Krosno Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74034.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa papieru ksero do drukarek i kopiarek |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70556.04
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86783.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 69 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Zaproszono do wzięcia udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogami ustawowymi 6 Wykonawców prowadzących działalność w tej branży.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Sądu Okręgowego w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Wstęp do metod badań nieniszczących - NDT": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Cyberbezpieczny samorząd - zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo
- Dostawa materiałów informatycznych i wyposażenia komputerowego w ilościach i asortymencie określonych w formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki nr 1.1 - 1.2 do SWZ)
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





