Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-12
Ogłoszenie nr 500009572-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa nowoczesnej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim wraz z wyposażeniem" jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII: Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.2: Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616213-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500062540-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim, Krajowy numer identyfikacyjny 47231508600000,
ul. ul. Marii Skłodowskiej-Curie
1,
95070
Aleksandrów Łódzki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 120 026, e-mail
zamowienia@spzoz.aleksandrow-lodzki.pl, faks
427 127 711.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 został podzielony na następujące pakiety (części): Pakiet nr 1 - Aparat ultrasonograficzny klasy Premium - 1 szt. Pakiet nr 2 - Aparat do kriochirurgii - 1 szt. Pakiet nr 3 - Aparat do elektrokoagulacji - 1 szt. Pakiet nr 4 - Detektor tętna płodu - 1 szt. Pakiet nr 5 - Fotel ginekologiczny - 1 szt. Pakiet nr 6 - A) Waga lekarska ze wzrostomierzem - 3 szt. B) Waga niemowlęca ze wzrostmiarką - 2 szt. Pakiet nr 7 - Aparat EKG - 1 szt. Pakiet nr 8 - Lampa naczołowa - 1 szt. Pakiet nr 9 - Spirometr - 1 szt. Pakiet nr 10 - Kolposkop - 1 szt. Pakiet nr 11 - Chłodziarka farmaceutyczna - 2 szt. Pakiet nr 12 - Lampa bezcieniowa - 2 szt. Pakiet nr 13 - Aparat 2-kanałowy do elektroterapii - 2 szt. Pakiet nr 14 - Aparat do magnetoterapii - 1 szt. Pakiet nr 15 - A) Lampa do naświetlań statywowa - 1 szt. B) Lampa do naświetlań stołowa - 1 szt. Pakiet nr 16 - Sprzęt do hydroterapii: A) Wanna do kąpieli kończyn górnych - 1 szt. B) Wanna do kąpieli kończyn dolnych - 1 szt. Pakiet nr 17 - Laser biostymulacyjny ze skanerem + sonda punktowa - 1 szt. Pakiet nr 18 - Sprzęt do kinezyterapii: A) Kabina Ugul z osprzętem - 2 zestawy B) Drabinki przyścienne - 2 szt. C) Tor do nauki chodzenia z przeszkodami - 1 szt. D) Materac korekcyjny - 2 szt. E) Zestaw wałków: wałki 15x60 - 3 szt.; półwałki 60x19x9 - 3 szt. F) Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - 1 szt. G) Tablica do ćwiczeń manualnych bez oporu - 1 szt. H) Rotor kończyn dolnych - 1 szt.; rotor kończyn górnych - 1 szt. I) Wycinek kuli z sandałami - 1 szt.; wycinek walca z sandałami - 1 szt. J) Stół pionizacyjny - 1 szt. K) Stół do masażu - 1 szt. L) Schodek rehabilitacyjny - 2 szt. M) Rower treningowy - 1 szt. N) Zestaw taśm rehabilitacyjnych: żółta (opór słaby) - 1 szt.; czerwona (opór średni) - 1 szt.; zielona (opór mocny) - 1 szt.; niebieska (opór extra mocny) - 1 szt.; złota (opór maksymalnie mocny) - 1 szt. O) Stół rehabilitacyjny do ugula - 1 szt. Pakiet nr 19 - Pozostały sprzęt rehabilitacyjny: A) Balkonik aluminiowy - 1 szt. B) Wózek inwalidzki - 2 szt. C) Leżanka metalowa - 5 szt. D) Leżanka drewniana - 1 szt. 3. Oferowane urządzenia nie mogą posiadać kodów serwisowych lub innych zabezpieczeń. Przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy - zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzęt tego wymaga). Ostatni przegląd w ostatnim miesiącu gwarancji. 4. Przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniają zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub certyfikatu wydanego przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania wyżej wymienionych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe. 7. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33112200-0, 33123200-0, 33150000-6, 33164100-8, 33165000-4, 33192000-2, 33193000-9, 37441300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 1 - Aparat ultrasonograficzny klasy Premium |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
420000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GE Medical Systems Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
408348
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 2 -Aparat do kriochirurgii |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23981.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 4-Detektor tętna płodu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6403.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6529.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 5 -Fotel ginekologiczny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12017.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TBK Medical Partner Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14364
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 7 -Aparat EKG |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5698.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: M4Medical Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4428
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 8 -Lampa naczołowa |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1097.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Videomed Zakład Elektroniczny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
910
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 9 -Spirometr |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10370.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9959.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 13 -Aparat 2-kanałowy do elektroterapii |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6111.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6199.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 14 -Aparat do magnetoterapii |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11450.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9828
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 15 -A) Lampa do naświetlań statywowa - 1 szt. B) Lampa do naświetlań stołowa - 1 szt. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4373.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4125.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 16 -Sprzęt do hydroterapii: A) Wanna do kąpieli kończyn górnych - 1 szt. B) Wanna do kąpieli kończyn dolnych - 1 szt. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20358
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 17 -Laser biostymulacyjny ze skanerem + sonda punktowa |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15435.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12960
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 18 -Sprzęt do kinezyterapii |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32452.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31776.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zakup i wdrożenie sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej - część nr 19 -Pozostały sprzęt rehabilitacyjny: A) Balkonik aluminiowy - 1 szt. B) Wózek inwalidzki - 2 szt. C) Leżanka metalowa - 5 szt. D) Leżanka drewniana - 1 szt. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4443.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3613.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA LAPAROSKOPU DLA BLOKU OPERACYJNEGO, WYSOKOSPECJALISTYCZNEGO ŁÓŻKA PORODOWEGO DO PROWADZENIA PORODÓW W RÓŻNYCH POZYCJACH ORAZ URZĄDZENIA DO KRIOCHIRURGII DLA PORADNI DERMATOLOGICZNEJ
- Dostawa 4 sztuk respiratorów transportowych i 4 sztuk elektrycznych krzeseł trans-portowych dla potrzeb ratownictwa medycznego w podmiocie leczniczym Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku.
- Dostawa respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa medycznych lamp oświetleniowych do Centrum Medycyny doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Katowicach
- Dostawa aparatu USG jako realizacja dotacji Województwa Dolnośląskiego w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadania z zakresu Obrony Ludności i Ochrony Cywilnej w Mieście Kostrzyn nad Odrą
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





