Ogłoszenie z dnia 2018-01-11
Ogłoszenie nr 500009188-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.
Warszawa: "Przebudowa dworca kolejowego Miechów, na działce 312/29, obręb 1 Miechów (teren zamknięty)"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313592 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 314887
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 352810 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polskie Koleje Państwowe S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 12680100000,
ul. Aleje Jerozolimskie
142 A,
02-305
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 474 91 41, e-mail
przetargi@pkp.pl, faks
22 474 91 77.
Adres strony internetowej (url): www.pkpsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka Skarbu Państwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa dworca kolejowego Miechów, na działce 312/29, obręb 1 Miechów (teren zamknięty)"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KIZ/2016/WNP-005659
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku dworca kolejowego Miechów, na działce nr 312/29, obręb 1 Miechów (teren zamknięty), w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Charakterystyka obiektu: Nieruchomość dworcowa położona w Miechowie przy ul. Kolejowej 6 na działce nr 312/29, obręb 1 Miechów.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45111200-0,
45220000-5,
45310000-3,
45311100-1,
45312100-8,
45312200-9,
45312310-3,
45343000-3,
45443000-4,
45450000-6,
45453000-7,
45330000-9,
45331000-6,
45421000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
42 tygodnie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/12/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność wykonania prac opisanych w protokole konieczności nr MIE-01 z dnia 17 maja 2017
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
konieczność wykonania prac opisanych w protokole konieczności nr MIE-01 z dnia 17 maja 2017 jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zgodnie z art. 144 ust. 1. pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
co miało miejsce w okolicznościach niniejszej sprawy z uwagi na fakt wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których przedmiotem jest wykonanie prac opisanych w protokole konieczności nr MIE-01 z dnia 17 maja 2017 r. w zakresie:
o wykonania nowego stropu monolitycznego,
o wymiany nadproża,
o wykonania nowych ścian działowych o konstrukcji lekkiej,
o wykonania nowej ściany zewnętrznej; oraz
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzono możliwość zmiany umów zawartych w trybie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, co miało miejsce w okolicznościach niniejszej sprawy z uwagi na fakt wystąpienia konieczności udzielenia robót dodatkowych, których przedmiotem jest wykonanie prac opisanych w protokole konieczności nr MIE-02 z dnia 25.08.2017 w zakresie zmiany technologii kotłowni gazowej na dwufunkcyjną gazowo-olejową
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 5 ust. 1 Umowy otrzymują następujące brzmienie:
1. "Za wykonanie Przedmiotu Umowy i za przeniesienie praw autorskich o których mowa w §20 Umowy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 kodeksu cywilnego, w wysokości: brutto 5 024 814,30 zł (słownie: pięć milionów dwadzieścia cztery tysiące osiemset czternaście 30/100 zł) w tym: kwota netto 4 085 214,88 zł (słownie: cztery miliony osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście czternaście 88/100 zł) należny podatek VAT 939 599,42 zł (słownie: dziewięćset trzydzieści dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć 42/100 zł) w tym:
a) za wykonanie robót określonych w punkcie 2 komparycji niniejszego Aneksu, kwotę
w wysokości brutto 50 907,55 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy dziewięćset siedem 55/100 zł) w tym: kwota netto 41 388,25 zł (słownie: czterdzieści jeden tysięcy trzysta osiemdziesiąt osiem 25/100 zł) należny podatek VAT 9 519,30 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset dziewiętnaście 30/100 zł)
b) za wykonanie robót określonych w punkcie 4 komparycji niniejszego Aneksu, kwotę
w wysokości 65 864,81 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt cztery 81/100 zł) w tym: kwota netto 53 548,63 zł (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące pięćset czterdzieści osiem 63/100 zł) należny podatek VAT 12 316,18 zł (słownie: dwanaście tysięcy trzysta szesnaście 18/100 zł)"
2. § 8 ust. 1 Umowy otrzymuje następujące brzmienie:
"1. Zamawiający wymaga, aby Przedmiot Umowy został zrealizowany w terminie do 53 tygodni od dnia Zawarcia Umowy."
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
- Wykonanie remontu stropu na poziomie "0" w Przedszkolu nr 10 przy ul. Nowolipki 10A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-15-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Roboty remontowe - rearanżacja sali Domu Kultury Śródmieście, Warszawa, ul. Smolna 9
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.