eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWYKONANIE ORAZ DOSTAWA TABLIC INFORMACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WYBRANYCH PAŃSTWOWYCH PLACÓWEK SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W POLSCE"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500006399-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Centrum Edukacji Artystycznej: WYKONANIE ORAZ DOSTAWA TABLIC INFORMACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WYBRANYCH PAŃSTWOWYCH PLACÓWEK SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W POLSCE"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POIiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 - Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznego, w tym w budynkach publicznych, i w sektorze mieszkaniowym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532302-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Edukacji Artystycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 1060007000000, ul. ul. Brzozowa 35, 00258 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 42 10 621, e-mail kornacka@cea.art.pl, faks 022 42 10 633.
Adres strony internetowej (url): https://cea-art.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ORAZ DOSTAWA TABLIC INFORMACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WYBRANYCH PAŃSTWOWYCH PLACÓWEK SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W POLSCE"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FS.2601.104.2017.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie 148 sztuk jednostronnych wolnostojących tablic informacyjnych wraz z konstrukcjami, za pośrednictwem których tablice te zostaną ustawione na terenie wskazanych placówek szkolnictwa artystycznego w ramach realizowanego na terenie kraju projektu pod nazwą "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce". Do projektu UE zostało wytypowanych 139 placówek, ale ze względu na fakt iż w niektórych przypadkach mamy do czynienia z lokalizacją budynków w więcej niż pod jednym adresem, wymagane jest wykonanie więcej niż jednej tablicy. b) Dostawa na koszt własny na wskazane przez Zamawiającego miejsca wykonanych tablic - wykaz adresów zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Zabezpieczenie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu na wskazane miejsca oraz na czas składowania dostarczonych materiałów przed ich fizycznym wbudowaniem. Montaż tablicy oraz konstrukcji nośnej będzie realizowany przez podmioty trzecie - wykonawców prac budowlano - instalacyjnych. 2. Wymagania dotyczące sposobu wykonania, zastosowanych materiałów na tablice i konstrukcje nośne oraz zawartości merytorycznej tablic (bannerów) zostały zawarte w załącznikach nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiotowe zamówienie będzie elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce" współfinansowanego ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 48 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od daty dostawy. W okresie gwarancji w przypadku wykrycia wad w przedmiocie umowy Zamawiający złoży pisemną (faks lub e-mail) reklamację z krótkim opisem wad. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych Zamawiającego rozpatrzy złożoną reklamację oraz dokona na własny koszt wymiany zareklamowanych elementów. Ostateczny termin gwarancji na zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 5. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy (około 01.07.2017 roku), z uwzględnieniem etapowości realizacji według poniższych zasad: a) Etap I - w terminie do 40 dni od daty podpisania umowy nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do 40 placówek, b) Etap II - w terminie do 30 dni po upływie etapu I nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do 40 placówek, c) Etap III - w terminie do 20 dni po upływie etapu II nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do 59 placówek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazywania kolejności placówek, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji I etapu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 6. Warunki realizacji i rozliczeń finansowych: a) Wszystkie koszty i ryzyka związane z dostawami przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. b) Rozliczenia będą odbywały się 3 etapach, po zakończeniu każdego z nich. c) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia - zamówienia cząstkowego. d) W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi: - niezgodności ilościowe lub jakościowe, - uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo do nie przyjęcia i zwrotu partii niezgodnego lub uszkodzonego zakresu zamówienia na koszt Wykonawcy. Zamawiający o zaistniałym fakcie powiadomi Wykonawcę pisemnie [faks lub e-mail]. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego faksu lub e-mail do dostarczenia na własny koszt właściwego przedmiotu zamówienia. e) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). 7. Kody CPV: a) 31.52.32.00-0 - trwałe znaki informacyjne, b) 34.92.84.72-7 - oznakowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162601.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Reklama MiK Tomasz Bielak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lubelska 50
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Jakubowice Konińskie
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156554,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63714,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 376626,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.