To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-31
Ogłoszenie nr 500006399-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.
Centrum Edukacji Artystycznej: WYKONANIE ORAZ DOSTAWA TABLIC INFORMACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WYBRANYCH PAŃSTWOWYCH PLACÓWEK
SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W POLSCE"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
POIiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 - Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznego, w tym w budynkach publicznych, i w sektorze mieszkaniowym
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532302-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Edukacji Artystycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 1060007000000,
ul. ul. Brzozowa
35,
00258
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 42 10 621, e-mail
kornacka@cea.art.pl, faks
022 42 10 633.
Adres strony internetowej (url): https://cea-art.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ORAZ DOSTAWA TABLIC INFORMACYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA WYBRANYCH PAŃSTWOWYCH PLACÓWEK SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W POLSCE"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FS.2601.104.2017.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie 148 sztuk jednostronnych wolnostojących tablic informacyjnych wraz z konstrukcjami, za pośrednictwem których tablice te zostaną ustawione na terenie wskazanych placówek szkolnictwa artystycznego w ramach realizowanego na terenie kraju projektu pod nazwą "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce". Do projektu UE zostało wytypowanych 139 placówek, ale ze względu na fakt iż w niektórych przypadkach mamy do czynienia z lokalizacją budynków w więcej niż pod jednym adresem, wymagane jest wykonanie więcej niż jednej tablicy. b) Dostawa na koszt własny na wskazane przez Zamawiającego miejsca wykonanych tablic - wykaz adresów zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Zabezpieczenie w sposób uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu na wskazane miejsca oraz na czas składowania dostarczonych materiałów przed ich fizycznym wbudowaniem. Montaż tablicy oraz konstrukcji nośnej będzie realizowany przez podmioty trzecie - wykonawców prac budowlano - instalacyjnych. 2. Wymagania dotyczące sposobu wykonania, zastosowanych materiałów na tablice i konstrukcje nośne oraz zawartości merytorycznej tablic (bannerów) zostały zawarte w załącznikach nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiotowe zamówienie będzie elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. "Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce" współfinansowanego ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 48 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od daty dostawy. W okresie gwarancji w przypadku wykrycia wad w przedmiocie umowy Zamawiający złoży pisemną (faks lub e-mail) reklamację z krótkim opisem wad. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych Zamawiającego rozpatrzy złożoną reklamację oraz dokona na własny koszt wymiany zareklamowanych elementów. Ostateczny termin gwarancji na zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 5. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy (około 01.07.2017 roku), z uwzględnieniem etapowości realizacji według poniższych zasad: a) Etap I - w terminie do 40 dni od daty podpisania umowy nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do 40 placówek, b) Etap II - w terminie do 30 dni po upływie etapu I nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do 40 placówek, c) Etap III - w terminie do 20 dni po upływie etapu II nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do 59 placówek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazywania kolejności placówek, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji I etapu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 6. Warunki realizacji i rozliczeń finansowych: a) Wszystkie koszty i ryzyka związane z dostawami przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. b) Rozliczenia będą odbywały się 3 etapach, po zakończeniu każdego z nich. c) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia - zamówienia cząstkowego. d) W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi: - niezgodności ilościowe lub jakościowe, - uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający ma prawo do nie przyjęcia i zwrotu partii niezgodnego lub uszkodzonego zakresu zamówienia na koszt Wykonawcy. Zamawiający o zaistniałym fakcie powiadomi Wykonawcę pisemnie [faks lub e-mail]. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego faksu lub e-mail do dostarczenia na własny koszt właściwego przedmiotu zamówienia. e) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). 7. Kody CPV: a) 31.52.32.00-0 - trwałe znaki informacyjne, b) 34.92.84.72-7 - oznakowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162601.62
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Reklama MiK Tomasz Bielak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156554,40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach wraz z usługą odbioru i złomowania tablic
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2026 r. dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
- Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie "starych" wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Dostawa 24 planów tyflograficznych udźwiękowionych oraz 13 planów tyflograficznych toalet
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





