eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Sukcesywne dostawy w 2018 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin) wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr.1 - Nr.5).



Ogłoszenie z dnia 2018-01-04

Ogłoszenie nr 500002822-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie: Sukcesywne dostawy w 2018 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin) wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr.1 - Nr.5).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626774-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29116843200000, ul. Mnichów 135, 28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 38-73-512, e-mail dpsmnichow@gmail.com, faks 41 38-73-512.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy w 2018 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin) wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr.1 - Nr.5).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/POs/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania (części) : a) zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna. - skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana. - olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny. - oliwa z oliwek (CPV 15411110-6) : oliwa z oliwek. - pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy. - owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola "Jaś". - cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier puder, miód, syrop cukrowy. - makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony. - kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata. - przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, lubczyk suszony, pieprz, kwasek cytrynowy, aromaty do ciast, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe. - produkty dietetyczne (CPV 15882000-4) : chrupki kukurydziane bezglutenowe (naturalne i smakowe), kaszki ryżowo-owocowe (bezmleczne), kaszki mleczno-ryżowe z owocami, kaszka mleczno-wielozbożowa wieloowocowa, produkty niskobiałkowe PKL, markizy z nadzieniem - różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : galaretki, kisiel, budyń, drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki rosołowe, grzyby suszone. - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty, ciastka kruche, paluszki słone (smakowe), cukierki, czekolada, wafelki, herbatniki w czekoladzie. - owoce tropikalne (CPV 03222110 -7) : banany, kiwi. - owoce cytrusowe (CPV 03222200 - 5) : cytryny, mandarynki. - owoce pestkowe (CPV 03222330 - 5) : nektarynki, arbuzy, winogrona. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu cenowym zadania Nr 1). b) zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - śmietana (CPV 15512000-0) : śmietany 18%, - mleko w proszku (CPV 15511700-0) : mleko w proszku, - masło (CPV 15530000-2) : masła świeżego, - margaryna (CPV 15431100-9) : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego, - jogurt bez dodatków substancji smakowych (CPV 15551310-1) : jogurtów naturalnych, - jogurt z dodatkiem substancji smakowych (CPV 15551320-4) : jogurtów owocowych, deserów, - klasyfikowane produkty mleczarskie (CPV 15550000-8) : kefiru, - maślanka (CPV 15551500-0) : maślanki, - pasty serowe do smarowania (CPV 15545000-0) : serków homogenizowanych waniliowych, serka wiejskiego i serów topionych, - ser twardy (CPV 15544000-3) : sera twardego gouda i edamskiego, - ser twarogowy (CPV 15542100-0) : twarogu półtłustego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu cenowym zadania Nr 2). c) zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - chleb (CPV 15811100-7) : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego, - bułeczki (CPV 15811400-0) : bułeczki pszenne, bułeczki graham. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 (formularzu cenowym zadania Nr 3). d) zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - wyroby ciastkarskie (CPV 15812100-4) : pączków, bułek drożdżowych - ciasta (CPV 15812200-5) : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z powidłami. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 (formularzu cenowym zadania Nr 4). e) zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - drób (CPV 15112000-6) : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego z kurczaka - podroby (CPV 15114000-0) : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka, - wieprzowina (CPV 15113000-3) : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej bez kości, świeżego schabu bez kości, świeżej karkówki bez kości , - mięso wołowe (CPV 15111000-9) : świeżej łopatki wołowej bez kości, - wędliny drobiowe (CPV 15131135-0) : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej (cienkiej), batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka, - produkty wieprzowe (CPV 15131400-9) : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej, toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 (formularzu cenowym zadania Nr 5). Artykuły (asortymenty) muszą posiadać etykiety. Każda etykieta musi zawierać następujące dane : - nazwę dostawcy - producenta, adres, - dotyczące składników występujących w produkcie, - nazwę produktu/nazwę odmiany i masę netto produktu, - termin przydatności do spożycia lub datę produkcji z okresem przydatności do spożycia, - warunki przechowywania, - klasę jakości handlowej, oraz inne informacje i oznaczenia wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15610000-7, 15620000-0, 15411100-3, 15411110-6, 15131310-1, 15300000-1, 15830000-5, 15851100-9, 15860000-4, 15870000-7, 15890000-3, 15840000-8, 03222110-7, 03222200-5, 03222330-5, 15512000-0, 15511700-0, 15530000-2, 15431100-9, 15551310-1, 15551320-4, 15550000-8, 15551500-0, 15545000-0, 15544000-3, 15542100-0, 15811100-7, 15811400-0, 15812100-4, 15812200-5, 15112000-6, 15114000-0, 15113000-3, 15111000-9, 15131135-0, 15131400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie Nr 1 - artykuły spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75009.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MiR Robert Guca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Górników Staszicowskich 126
Kod pocztowy: 25-808
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82087.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82087.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82087.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie Nr 2 - artykuły mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94126.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MiR Robert Guca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Górników Staszicowskich 126
Kod pocztowy: 25-808
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98940.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98940.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98940.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie Nr 3 - pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33412.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPC Złoty Kłos Sp.jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: oś. Barwinek 28
Kod pocztowy: 25-113
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35082.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35082.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35082.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie Nr 4 - art. ciastkarskie i ciasta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4890.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPC Złoty Kłos Sp. jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: oś. Barwinek 28
Kod pocztowy: 25-113
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5281.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5281.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5281.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie Nr 5 - mięso i wędliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77359.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dąbrowa 6
Kod pocztowy: 26-332
Miejscowość: Sławno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81227.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81227.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81862.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.