Ogłoszenie z dnia 2018-01-04
Ogłoszenie nr 500002435-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie : Usługi transportowe świadczone dla ZSLP przewóz kruszyw z leśnictwa Marianowo do m. Ognica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie , Krajowy numer identyfikacyjny 810539491,
ul. ul. Wojska Polskiego
119,
73-110
Stargard Szczeciński, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 91 5771832, e-mail
waldemar.krusinski@szczecin.lasy.gov.pl, faks
+48 91 572899.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe świadczone dla ZSLP przewóz kruszyw z leśnictwa Marianowo do m. Ognica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DD.270.3.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone na potrzeby ZSLP. Usługa transportowa dotyczy przewozu kruszywa z placu składowego w leśnictwie Marianowo na teren składnicy drewna w m. Ognica. Zamawiający przewiduje 36 kursy pomiędzy place składowym w l. Marianowo - składnicą w m. Ognica - placem składowym w Marianowo. Za jeden kurs należy uznać przejazd samochodu z placu składowego w m. Mariankowo, rozładunek na składnicy w m. Ognica i powrót samochodu na plac składowy w m. Mariankowo. 3.1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone jako iloczyn ilości wykonanych kursów oraz stawek jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy Ilość podana w tabeli dla zamówienia, ma wartość szacunkową, zamawiający nie gwarantuje, że ilość wykonanej usługi tj. przewozu kruszywa w ilości ok 900 t będzie zgodna z szacowanymi w tabeli. Wspólny Słownik Zamówień: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego - Usługi w zakresie transportu drogowego Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia tj. prace wykonywane wysiłkiem fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku nie przedłożenia umów o pracę Zamawiający jest uprawniony z tytułu niewykonania obowiązku, do nałożenia kary w wysokości 1000 zł za każdy przypadek naruszenia Informacje dodatkowe: W związku z tym, że czas transportu w ciągu dnia liczony będzie od momentu wjazdu do momentu wyjazdu z placu składowego w cenę jednostkową pracy samochodów należy wliczyć koszt dojazdu i powrotu do miejsca garażowania. Zamawiający gwarantuje jednorazowo czas pracy min. 8 godzin. Zamawiający nie zapewnia ochrony samochodów pozostawionych na placu składowym po godzinach pracy. W przypadku awarii samochodu, której nie można usunąć w ciągu 8h, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na plac składowy w ciągu 24h od momentu wystąpienia awarii drugiego sprawnego technicznie samochodu o nie gorszych parametrach technicznych. Usługa obejmują obsługę kierowcy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego o wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 3.2 Szacowane zakresy usług przewidzianych do wykonania: L.p. Nazwa usługi Maksymalna ilość jednostek sprzętowych do wynajęcia w jednym czasie j.m. Łączna szacowana ilość pracy - przewóz materiału w ilości: Samochód samowyładowczy o ładowności minimum 25 Mg. Samochód przystosowany do pracy w terenie w ciężkim terenie, o podłożu piaszczysto gliniastym. 3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DT TRANS Daniel Dziedzic
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10080
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził wcześnie dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. W pierwszym postępowaniu kwota oferty przewyższała kwotę postępowania. w drugim postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





