eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach" według WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC



Ogłoszenie z dnia 2018-01-04

Ogłoszenie nr 500002186-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.

Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach" według WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602947-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500053498-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
-


I. 1) NAZWA I ADRES:

Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 2005496000000, ul. Bukowiec, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 75 407 62, e-mail jrp.tech3@kswik.eu, faks 75 75 240 43.
Adres strony internetowej (url): http://kswik.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego ( z. o.o) ze 100% udziałem JST

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach" według WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KSWiK-ZR-2214-23/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MYSŁAKOWICACH" , Zadanie podlegające nadzorowi Inżyniera Kontraktu realizowane jest przy wykorzystaniu WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC: o Etap I . Realizacja w formule zaprojektuj wybuduj, ZAKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH DO 31.03.2019R.- które realizowane będzie przy wykorzystaniu WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC dla URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ, 4 Wydanie angielsko polskie, niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999), opracowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów i Konsultantów, FIDIC (książka żółta) o Etap II . Realizacja w formule wybuduj, ZAKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH DO 31.03.2020R. - które realizowane będzie przy wykorzystaniu WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC dla Budowy DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO - BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, 4 Wydanie angielsko polskie, niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999), opracowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów i Konsultantów, FIDIC (książka czerwona)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71312000-8, 71311000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie przeprowadzono zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień przez Spółkę zatwierdzonym Zarządzeniem nr 1/02/2017 Prezesa Zarządu Spółki z dnia 17.02.2017r. z uwzględnieniem zmiany Regulaminu w ramach Zarządzenia Prezesa Zarządu Spółki Nr 2/10/2017 z dnia 17.10.2017 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inwestorskie Janusz Rybka
Email wykonawcy: j.rybka@biuroinwestorskie.pl
Adres pocztowy: ul. Idzikowskiego 32A/3
Kod pocztowy: 54-129
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 581790
Oferta z najniższą ceną/kosztem 581790
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 581790
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Przetargu nieograniczonego na podstawie art. Nie dotyczy ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu ogłoszenie w BZP nie było obowiązkowe ponieważ Zamawiający należy do grupy Zamawiających sektorowych, którzy w zamówieniach na usługi do kwoty progów unijnych stosują wewnętrzne procedury udzielania zamówień. Uzasadnienie faktyczne i prawne jest następujące: 1.Do ustalenia szacunkowej wartości zamówienia w przeliczeniu na Euro na pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu przyjęto aktualny w dniu ogłoszenia o zamówieniu kurs euro w wysokości 4,1749 PLN/ EUR określony przez PREZESA RADY MINISTRÓW w ROZPORZĄDZENIU z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych Dziennik Ustaw, Warszawa, dnia 29 grudnia 2015 r., Poz. 2254; 2. Mając powyższe na uwadze ustalono, iż szacunkowa wartość zamówienia w Euro do określenia trybu postępowania wynosi: 500.000 PLN/ 4,1749 PLN/euro = 119 763,35 EUR 3. Na podstawie §133.1 PZP Zamawiający sektorowy zobowiązany jest do stosowania ustawy jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Ustawy PZP (...) co na podstawie §1, pkt. 3) ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej dla usług wynosi kwotę 418.000 EUR. 4. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza zatem wskazanej wartości progowej, dlatego dla danego zamówienia stosuje się przepisy Regulaminu udzielania zamówień przez Spółkę z dnia 17.02.2017r, (z późniejszymi zmianami), który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://kswik.bip.net.pl Wniosek: Wartość szacunkowa wynosi: 119 763,35 EUR <(jest niższa) od progu ustawowego: 418.000 EUR. (dla usług) -> REZIM PRAWNY ---------REGULAMIN 5. Reżim postępowania Mając powyższe na uwadze Zamawiający Karkonoski Systemem Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Siedziba Zarządu Spółki, ul. Sobieskiego 53; 58-500 Jelenia Góra ; w wyborze Wykonawcy przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest do stosowania wewnętrznych procedur udzielania zamówień: Reżim prawny zamówienia stanowi: Regulamin udzielania zamówień przez Spółkę zatwierdzonym Zarządzeniem nr 1/02/2017 Prezesa Zarządu Spółki z dnia 17.02.2017r. (z późniejszymi zmianami). Zgodnie z Art 5. Regulaminu pkt. 1. w związku z tym iż szacunkowa wartość zamówienia przekracza 50.000 zł zastosowano tryb otwarty, którym jest w szczególności przetarg nieograniczony.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.