Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Strzelce Krajeńskie: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu do realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa kolektora deszczowego PCK
Numer ogłoszenia: 49810 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie , Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu do realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa kolektora deszczowego PCK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Strony ustalają, że do szczegółowych obowiązków Inżyniera należy : .Organizacja i nadzór nad realizacją zadania we wszystkich branżach w tym: 1.pełnienie funkcji Inżyniera na roboty, 2.ponoszenie pełnej odpowiedzialności za kierowanie inwestycją zgodnie z procedurami, 3.sprawowanie kontroli i nadzoru technicznego, finansowego, organizacyjnego nad całością zadania. I. Obowiązki Inżyniera w trakcie i pomiędzy wyborem Wykonawcy a rozpoczęciem robót: 1. Przejęcie od Wykonawcy szczegółowych raportów obejmujących kierownictwo i poszczególne kategorie robotników zatrudnionych przez wykonawcę na terenie budowy: 2. Przekazanie wykonawcy w posiadanie takiej części terenu oraz takiego dostępu do niego, aby umożliwić Wykonawcy rozpoczęcie i prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem 3. Zapewnienie racjonalnych możliwości wykonania prac budowlanych : 4. Zabezpieczenie Zamawiającego przed wszelkimi karami lub odpowiedzialnością dowolnego rodzaju jakie mogą grozić w trakcie realizacji zamówienia : 5. Przejęcie od Wykonawcy planu płatności. II. Obowiązki Inżyniera w trakcie prowadzenia robót : 1. Nadzór nad realizacją robót zgodnie z harmonogramem i w razie odstępstw żądanie od wykonawcy modyfikacji harmonogramu koniecznej do ukończenia robót we właściwym terminie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane: 2. Wydanie poleceń wykonawcy we wszystkich sprawach dotyczących prawidłowości wykonania robót niezależnie od tego, czy były one wymienione w kontrakcie czy nie: 3. Dokonywanie inspekcji i badanie w czasie wytwarzania, montażu przygotowania wszelkich materiałów i urządzeń jakie mogą być dostarczone zgodnie z kontraktem: 4. Wyrażenie zgody na wykonywanie robót przez przedstawiciela wykonawcy ; 5. Zgłoszenie zastrzeżeń i żądnie od wykonawcy usunięcia z terenu budowy każdej osoby, która zdaniem inżyniera zachowują się niewłaściwie lub niekompetentna lub niedbała w wykonaniu swojej pracy: 6. Żadanie poddania wyrywkowym badaniom materiałów stosowanych na placu budowy : 7. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań w czasie powstania nieprzewidywanych przeszkód lub warunków fizycznych 8. Wydawania poleceń na temat: .Usunięcie z placu budowy wszelkich materiałów lub urządzeń, które zdaniem Inżyniera nie są zgodne z kontraktem .Usunięcia wszelkich robót, które nie są zdaniem Inżyniera zgodne z kontraktem .Wydanie zgody na wydłużenie czasu na wykonywanie robót lub ich odcinka albo jego części z przyczyn uzależnionych, za zgodą zamawiającego: .Wydanie poleceń Wykonawcy w celu przyspieszenia robót i dotrzymania kontraktowego terminu ich ukończenia; .Dokonywanie takich zmian w kształcie, jakości lub ilości całości robót lub ich którejkolwiek części, jakie mogą być jego zdaniem potrzebne za zgodą zamawiającego III. Obowiązki Inżyniera w stosunku do robót kończonych: 1.Zbadanie i przemierzenie takiej części robót, która ma być zakryta lub uczyniona niedostępną a także fundamentu zanim zostanie na nim umieszczona jakakolwiek inna część robót ; 2.Przejęcie od Wykonawcy po wystawieniu Świadectwa Usunięcia Usterek wszelkich rysunków specyfikacji i innych dokumentów otrzymywanych w ramach kontraktu: 3.Zatwierdzenie podręczników obsługi i konsekwencji wraz rysunkami powykonawczymi.; 4.Wystawienie Świadectwa Przejęcia Robót dla jakiejkolwiek części lub odcinka robót stałych i przejęcie nad nim odpowiedzialności 5.Ustalenie dodatków do ceny kontraktowej w wyniku strat lub szkód związanych z ryzykiem Zamawiającego wszelkich robót kończących. IV. Obowiązki inżyniera w zakresie kontroli bieżącej: 1.Na koniec każdego miesiąca przejmowanie od wykonawcy wycenionego zestawienia robocizny, materiałów, sprzętu 2.Ustalenie poprzez pomiar i potwierdzenie wartości robót wykonanych, za które Wykonawca powinien otrzymać zapłatę; 3.Żadanie od wykonawcy wszelkich wycen, faktur ,dowodów kasowych ,rachunków lub pokwitowań związanych z jego wydatkami oraz przedłożenie oświadczenia wykazującego kwoty należności ,do których zdaniem Inżyniera Wykonawca ma prawo; 4.Wystwawienie faktury końcowej stwierdzającej kwotę ,która zdaniem Inżyniera jest ostatecznie należna Wykonawcy zgodnie z kontraktem lub innego tytułu oraz salda należności wzajemnych należnych Wykonawcy od Zamawiającego lub odwrotnie stosowanie do wyniku obliczenia bilansowego. V. Inne obowiązki Inżyniera: 1.Podpisanie Świadectwa wypełnienia gwarancji i dostarczenie go Zamawiającemu, ustalając datę z którą wykonawca wypełnił swoje obowiązki wykonania robót oraz usunięcie wszelkich usterek w tych robotach ku zadowoleniu Inżyniera; 2.Podejmowanie decyzji o wykonaniu pilnych prac zabezpieczających; 3.Ustalenie wysokości dodatkowych kosztów Wykonawcy ,które należy dodać do ceny kontraktowej z powodu wzrostu kosztów powstałych na skutek zagrożeń specjalnych ; 4.Dostarczenie wszelkich innych informacji Zamawiającemu związanych z realizowaną inwestycją niezbędnych do sporządzenia wymaganych sprawozdań; 5.Przygotowanie dokumentów wymaganych przez instytucje finansujące inwestycje dla uzyskania dofinansowania budowy. Podstawowe obowiązki Inżyniera określone zostały wg obowiązujących przepisów w tym zakresie. Do czynności wymagających uprawnień określonych przez prawo dla inspektora nadzoru budowlanego, Inżynier wyznaczy uprawnione osoby.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawcy mogą również wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja/ spółki cywilne). W takim przypadku muszą spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Udzielone pełnomocnictwo musi zawierać: - postępowanie o zamówienie publiczne, którego ono dotyczy, - nazwy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z określeniem adresu ich siedziby, - nazwę i adres ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnictwa, Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez Wykonawcę - Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawców składających wspólną ofertę. Oryginał pełnomocnictwa musi zostać załączony do oferty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów, które ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, a nie nazwę i adres Wykonawcy - Pełnomocnika..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia: a)oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - ZAŁĄCZNIK Nr 1, ZAŁĄCZNIK Nr 2, b)wypełnionego wzoru oferty- ZAŁĄCZNIK NR 3, c)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zmawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 5 (pięć) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów od poprzednich zamawiających potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - ZAŁĄCZNIK NR 4, 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia [konsorcja / spółki cywilne] muszą załączyć do oferty, każdy niezależnie następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, d) dane dotyczące pomiotów występujących wspólnie [konsorcjum/spółki cywilne] - ZAŁĄCZNIK NR 5, jeśli dotyczy, 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich Al.Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Krajeńskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich Al. Wolności 48,66 -500 Strzelce Krajeńskie, punkt informacyjny, biuro nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lubuski Regionalny Program Operacyjny Działanie 3.1.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Żłobku Samorządowym w Strzelcach Krajeńskich w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 80 kVA - 64 kW wersja mobilna na przyczepie wraz z próbnym podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym
- "Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasto Elbląg i Skarbu Państwa w celu obrotu nieruchomościami
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





