eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekUSŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OLSZTYNEK W 2006 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2005-09-22

POZYCJA 49783

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztynek: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OLSZTYNEK W 2006 ROKU Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Olsztynek, do kontaktów: Dariusz Krzyżanowski, ul. Mrongowiusza 35, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192003, e-mail: olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl, www.olsztyn.rdlp.gov.pl/olsztynek. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OLSZTYNEK W 2006 ROKU. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OLSZTYNEK W ROKU 2006 PODZIELONYCH NA 15 CZĘŚCI (14 LEŚNICTW I GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE MIELNO). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: TEREN ADMINISTRACYJNY NADLEŚNICTWA OLSZTYNEK. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.00.00.00 - Usługi rolnictwa, leśnictwa oraz ogrodnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: POWYŻEJ 750.000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: CZ.ZAMÓW.NR 1-5500 PLN, 2-3500 PLN, 3-4000 PLN, 4-4000 PLN, 5-3500 PLN, 6-4000 PLN, 7-3000 PLN, 8-3500 PLN, 9-6500 PLN, 10-2500 PLN, 11-3500 PLN, 12-2000 PLN, 13-3000 PLN, 14-3000 PLN, 15-1500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, określone zostaną w protokółach przekazania prac do wykonania, sporządzanych przez właściwych terytorialnie leśniczych. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych na druku protokółu odbioru robót. Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj., wykonali zamówienie o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 24 miesięcy na kwotę 200 tyś. zł. brutto. 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i urządzeń: a)a w przypadku złożenia oferty na 1 (jedną) część -trzy pilarki spalinowe, -dwie wykaszarki spalinowe, -dwa ciągniki przystosowane do zrywki drewna (lub inne urządzenie zrywkowe) w tym jeden ciągnik specjalistyczny do zrywki półpodwieszonej drewna o mocy min. 60 kW (80 KM) b)w przypadku złożenie oferty na 2 (dwie) części: -sześć pilarek spalinowych, -trzy wykaszarki spalinowe, -trzy ciągniki przystosowane do zrywki drewna (lub inne urządzenie zrywkowe) w tym jeden ciągnik specjalistyczny do zrywki półpodwieszonej drewna o mocy min. 60 kW (80 KM) c)w przypadku złożenia oferty na 3 (trzy) części: -dziewięć pilarek spalinowych, -pięć wykaszarek spalinowych, -cztery ciągniki przystosowane do zrywki drewna (lub inne urządzenie zrywkowe) w tym jeden ciągnik specjalistyczny do zrywki półpodwieszonej drewna o mocy min. 60 kW (80 KM) d)w przypadku złożenia oferty na 4 (cztery) części: -dwanaście pilarek spalinowych, -siedem wykaszarek spalinowych, -pięć ciągników przystosowanych do zrywki drewna (lub inne urządzenie zrywkowe) w tym dwa ciągniki specjalistyczny do zrywki półpodwieszonej drewna o mocy min. 60 kW (80 KM) e)w przypadku złożenia oferty na 5 (pięć) lub 6 (sześć) części: -osiemnaście pilarek spalinowych, -dziesięć wykaszarek spalinowych, -siedem ciągników przystosowanych do zrywki drewna (lub inne urządzenie zrywkowe) w tym trzy ciągniki specjalistyczny do zrywki półpodwieszonej drewna o mocy min. 60 kW (80 KM) 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: a)w przypadku złożenia oferty na 1 (jedna) część: -trzy osoby posiadające uprawnienia do obsługi pilarki wraz z aktualnymi badaniami, -dwie osoby posiadające prawo jazdy uprawniające do prowadzenia ciągnika z przyczepą, -osobę która posiada świadectwo ukończenia co najmniej zawodowej szkoły leśnej. b)w przypadku złożenia oferty na 2 (dwie) części: -pięć osób posiadających uprawnienia do obsługi pilarki wraz z aktualnymi badaniami, -trzy osoby posiadające prawo jazdy uprawniające do prowadzenia ciągnika z przyczepą, -osobę którą posiada świadectwo ukończenia co najmniej zawodowej szkoły leśnej. c)w przypadku złożenia oferty na 3 (trzy) części: -siedem osób posiadające uprawnienia do obsługi pilarki wraz z aktualnymi badaniami, -pięć osób posiadających prawo jazdy uprawniające do prowadzenia ciągnika z przyczepą, -osobę która posiada świadectwo ukończenia co najmniej średniej szkoły leśnej. d)w przypadku złożenia oferty na 4 (cztery) - 6 (sześć) części: -dziesięć osób posiadających uprawnienia do obsługi pilarki wraz z aktualnymi badaniami, -sześć osób posiadających prawo jazdy uprawniające do prowadzenia ciągnika z przyczepą, -osobę która posiada świadectwo ukończenia co najmniej średniej szkoły leśnej. 5)Wymagania zawarte w pkt. 8.1.3 i 8.1.4 dotyczą ofert składanych na części zadań od 1 do 14. Przy składaniu ofert ba zadanie 15 należy wskazać posiadanie niezbędnego potencjału do wykonania zamówienia tj.: 1.wykonawca wykaże i udokumentuje posiadanie (dysponowanie) następujących maszyn i urządzeń: -ciągnik o mocy min. 60 kW (80 KM) - szt.1 -ciągnik o mocy 22,4 kW (34 KM) - szt. 1 2.dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawcy wykażą i udokumentują że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają: -aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin, -aktualne badania lekarskie zezwalające na prace przy środkach chemicznych. 3.wykonawcy wykażą i udokumentują przeciętne zatrudnienie pracowników i personelu kierowniczego w ilości 3 (trzech) osób w okresie ostatnich 2 lat w tym osobę, która posiada świadectwo ukończenia co najmniej średniej szkoły leśnej. 4.dwie osoby posiadające prawo jazdy upoważniający do prowadzenia ciągnika z przyczepą. 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: * aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) * aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: a)osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), b)urzędujących członków władz osób prawnych. * aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: * aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń,że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); * aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: * zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Za wystarczające uznaje się dostarczenie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 2 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ. * informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich dwóch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 3 * wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 4 * udokumentowanie osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kopiami uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, określonymi w pkt. 8 SIWZ - na formularzu ofertowym wg zał. nr 5 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN/UL/2710/1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.11.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: W KASIE W SIEDZIBIE ZAMAWIAJCEGO LUB ZA POBRANIEM POCZTOWYM. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 07.01.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.11.2005, godzina 10:00, SIEDZIBA ZAMAWIAJCEGO, POKÓJ NR 8.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE GĄSIOROWO. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 60.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE GIBAŁA. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 60.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE MARÓZEK. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 60.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE MIELNO. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 60.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE OLSZTYNEK. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 60.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE SELWA. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 60.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE TYMAWA. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 40.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE WAPLEWO. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 50.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE BEDNARKA. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 60.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE DURĄG. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 40.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE DYLEWO. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 60.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE KLONOWO. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 30.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE NAPROMEK. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 40.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE SAMIN. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 50.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: WYKONANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W GOSPODARSTWIE SZKÓŁKARSKIM MIELNO. 3) Zakres lub wartość: POWYŻEJ 20.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.