eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W DCO Z PODZIAłEM NA 4 PAKIETY.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Wrocław: SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W DCO Z PODZIAłEM NA 4 PAKIETY.
Numer ogłoszenia: 49636 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W DCO Z PODZIAłEM NA 4 PAKIETY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W DCO Z PODZIAłEM NA 4 PAKIETY.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Oryginalny kod CPV: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: łącznie 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset zł), - Pakiet Nr 1 - 900,00 zł - Pakiet Nr 2 - 90,00 zł - Pakiet Nr 3 - 1.500,00 zł - Pakiet Nr 4 - 110,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi, odpowiadającą swym rodzajem i wartością - dla Pakietu Nr 1 - nie mniejszą niż 60.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy, dla Pakietu Nr 2 - nie mniejszą niż 6.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy, dla Pakietu Nr 3 - nie mniejszą niż 94.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy, dla Pakietu Nr 4 - nie mniejszą niż 7.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy, usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Wykaz zrealizowanego(ych) zamówienia(ń) należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 dla Pakietu Nr 1, załącznik nr 12 dla Pakietu Nr 2, załącznik nr 13 dla Pakietu Nr 3, załącznik nr 14 dla Pakietu Nr 4. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1.wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 11, załącznik nr 12, załącznik nr 13, załącznik nr 14 - w zależności od tego, na który Pakiet Wykonawca składa ofertę oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2. SIWZ,. 3.Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 3.1. Arkusz cenowy - załącznik nr 5 - Pakiet Nr 1, załącznik nr 6 - Pakiet Nr 2, załącznik nr 7 - Pakiet Nr 3, załącznik nr 8 - Pakiet Nr 4 - w zależności od tego, na który Pakiet Wykonawca składa ofertę,37.2. Druk oferty- załącznik nr 10, 3.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2- załącznik nr 9. 3.3. Wykaz zrealizowanych usług - załącznik nr 11 - Pakiet Nr 1, załącznik nr 12 - Pakiet Nr 2, załącznik nr 13 - Pakiet Nr 3, załącznik nr 14 - Pakiet Nr 4 - w zależności od tego, na który Pakiet Wykonawca składa ofertę, 3.4. Dowód wniesienia wadium. 3.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 SERWIS I KONSERWACJA URZąDZEń WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W NOWYM BUDYNKU ZAKłADU TELERADIOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWIS I KONSERWACJA URZąDZEń WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W NOWYM BUDYNKU ZAKłADU TELERADIOTERAPII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.72.10.00-5, 50.71.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 SERWIS I KONSERWACJA CENTRALI WENTYLACYJNEJ DLA ODDZIAłU CHEMIOTERAPII DZIENNEJ , BUDYNEK A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWIS I KONSERWACJA CENTRALI WENTYLACYJNEJ DLA ODDZIAłU CHEMIOTERAPII DZIENNEJ , BUDYNEK A.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.72.10.00-5, 50.71.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 SERWIS I KONSERWACJA KLIMATYZATORóW śCIENNYCH ORAZ CENTRAL WENTYLACYJNYCH ZLOKALIZOWANYCH W DCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWIS I KONSERWACJA KLIMATYZATORóW śCIENNYCH ORAZ CENTRAL WENTYLACYJNYCH ZLOKALIZOWANYCH W DCO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.72.10.00-5, 50.71.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 SERWIS I KONSERWACJA DODATKOWYCH URZąDZEń KLIMATYZACYJNYCH ZAINSTALOWANYCH W PRACOWNI TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ W BUDYNKU B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWIS I KONSERWACJA DODATKOWYCH URZąDZEń KLIMATYZACYJNYCH ZAINSTALOWANYCH W PRACOWNI TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ W BUDYNKU B.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.72.10.00-5, 50.71.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.