Og³oszenie z dnia 2025-06-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00270182/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00288219/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
- 2025/BZP 00344027/01 - Wynik z dnia 2025-07-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzyma³y 30.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Drzyma³y 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-pruszkowski
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzyma³y 30.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-460641c7-49a7-49d1-9466-0c1a2acaf514
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00260953
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043497/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzyma³y 30
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11127883.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, dalej: „platforma”.
4. Link do prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1112788
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna stosowana przez Zamawiaj±cego w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiat Pruszkowski, reprezentowany przez Starostê z siedzib± w Pruszkowie, przy ul. Drzyma³y 30, 05-800 Pruszków, telefon: (0-22) 738-14-22, sekretariat@powiat.pruszkow.pl
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie mo¿na uzyskaæ pod adresem e-mail: ochrona.danych@powiat.pruszow.pl lub wysy³aj±c pisemn± korespondencjê na adres Starostwa Powiatowego w Pruszkowie z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3) Dane osoby fizycznej przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, a podstaw± przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ spoczywaj±cych na Zamawiaj±cych, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwan± dalej ustaw± Pzp.
4) Odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e podmioty, z którymi Administrator danych osobowych zawar³ stosowne umowy w celu realizacji ww. ustawowego zadania.
5) Dane osobowe osoby fizycznej bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie dokumentacja bêdzie przechowywana zgodnie z przepisami prawa dot. archiwizacji dokumentów.
6) Obowi±zek podania przez osobê fizyczn± danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby fizycznej jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Osobie fizycznej przys³uguje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych osoby fizycznej dotycz±cych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ osoba fizyczna zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± P.Z.P oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2) Osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osób fizycznych mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji klimatyzacji, polegaj±ca na dostawie i monta¿u nowego systemu klimatyzacji VRV IV sk³adaj±cego siê z trzech jednostek zewnêtrznych, w miejsce istniej±cych agregatów klimatyzacji dzia³aj±cych obecnie w systemie klimatyzacji nr 1, wraz ze wszystkimi niezbêdnymi urz±dzeniami i osprzêtem, demonta¿u istniej±cych urz±dzeñ oraz wykonaniu robót instalacyjnych, konserwacyjnych i serwisowych na pozosta³ych urz±dzeniach i systemach klimatyzacji zainstalowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.
Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
1) Demonta¿ i zabezpieczenie po demonta¿u dwóch jednostek zewnêtrznych dzia³aj±cych w systemie nr 1 – 2 x Daikin RXYQ12P7W1B.
2) Przystosowanie konstrukcji wsporczej na dachu pod monta¿ nowego systemu (zwiêkszenie ciê¿aru).
3) Dostawa i monta¿ nowego systemu klimatyzacji w systemie VRV Daikin IV model RWEYQ42T9Y1B.
4) W³±czenie zainstalowanego systemu do systemu centralnego.
5) Wymiana 24 jednostek wewnêtrznych typu Split we wszystkich czterech systemach VRV – w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego, na nowe (urz±dzenia powinny zostaæ dostarczone z nowymi pilotami i dodatkowo wprogramowane do obecnych sterowników na¶ciennych). Urz±dzenia powinny zostaæ dostarczone w nastêpuj±cej konfiguracji: 9 x 2,2kW, 3 x 7,1kW, 6 x 2,8kW, 5 x 3,6kW, 1 x 4,5kW;
6) Pod³±czenie 54 szt. jednostek wewnêtrznych typu Split do nowego systemu klimatyzacji.
7) Dokonanie rewizji ¶rednic.
8) Modernizacja skrzynki elektrycznej na potrzeby pod³±czenia nowego systemu klimatyzacji.
9) Wykonanie próby szczelno¶ci wszystkich systemów VRV istniej±cych w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie wraz z eliminacj± ujawnionych nieszczelno¶ci (w przypadku konieczno¶ci wykonania odkrywek b±d¼ rewizji w pomieszczeniach biurowych i technicznych w celu zlokalizowania po³±czeñ instalacji, Wykonawca wykona równie¿ inne, drobne prace, w tym budowlane i naprawcze).
10) Weryfikacja, pomiary ci¶nienia i uzupe³nienie ilo¶ci czynnika ch³odniczego we wszystkich systemach VRV istniej±cych w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.
11) Sprawdzenie, konfiguracja i regulacja parametrów pracy wszystkich systemów VRV istniej±cych w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.
12) Wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych wszystkich urz±dzeñ zewnêtrznych i wewnêtrznych pracuj±cych we wszystkich systemach VRV istniej±cych w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.
Szczegó³owe opisy w OPZ za³. A oraz w projekcie umowy za³. B do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39717200-3 - Urz±dzenia klimatyzacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
45331221-1 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacji czê¶ciowej powietrza
43322000-6 - Urz±dzenia do demonta¿u
31140000-9 - Uk³ady ch³odz±ce
42500000-1 - Urz±dzenia ch³odz±ce i wentylacyjne
50730000-1 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma najwy¿sz± sumê punktów przy spe³nieniu stawianych warunków udzia³u w postêpowaniu. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie gwarancji dla systemu klimatyzacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 400 000 z³,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 3 dostawy, tj. 3 zamówienia na dostawê, monta¿, modernizacjê systemu klimatyzacji o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 450.000,00 z³ brutto.
b) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia osoby, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego, w tym co najmniej:
• 2 osoby posiadaj±ce aktualne uprawnienia do monta¿u lub konserwacji urz±dzeñ klimatyzacji (Certyfikat F-Gaz personalny),
• osobê posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacji serii E, uprawniaj±ce do eksploatacji instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych o napiêciu do 1 kV.
c) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ :
• aktualny certyfikat F-Gaz wydany przez UDT
• aktualn± autoryzacjê producenta Daikin.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 punkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 8 do SWZ);
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 6 do SWZ);
2) Wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te (wraz z wdro¿eniem) zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy zosta³y one wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ);
3) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, wraz z potwierdzeniem op³acenia polisy.
4) Aktualny certyfikat F-Gaz wydany przez UDT dla Wykonawcy
5) Aktualn± autoryzacjê producenta Daikin dla wykonawcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego Santander nr 94 1090 1056 0000 0001 4821 9688 z dopiskiem: WADIUM – Modernizacja klimatyzacji ZP.272.15.2025.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania okre¶lone w SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zosta³y przewidziane w za³±czniku B do SWA - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1112788
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-10
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Remont k³adki dla pieszych nad drog± powiatow± numer 3145W - Aleja Krakowska w Raszynie w jej kilometrze 1+036 w ramach zadania pn. "Przebudowa obiektów in¿ynieryjnych".
- Wykonanie projektu i budowa 21 (dwudziestu jeden) do¶wietleñ przej¶æ dla pieszych w ci±gach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji ¶wietlnych i do¶wietleñ przej¶æ dla pieszych".
- Remont elewacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ceramicznej 27 w Pruszkowie (od strony parkingu wewnêtrznego)
- Remont elewacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Tuwima 18 w Pruszkowie
- a) Konserwacja i naprawa zdrojów ulicznych i urz±dzeñ kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej b) Konserwacja przepompowni kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej
- ¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepieñ ochronnych
wiêcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa II piêtra budynku g³ównego Szpitala Powiatowego w Wiêcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddzia³ Opieki Paliatywnej
- Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Wielkopolskiego przy ul. Ko¶ciuszki 95 w Poznaniu
- Wykonywanie nadzoru, konserwacji i dokonywanie napraw oraz usuwanie awarii systemów wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz agregatów ch³odniczych w budynkach 10 WSKzP - SPZOZ w Bydgoszczy
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzêdu Miejskiego
- Budowa wielorodzinnych budynków komunalnych przy ul. Piaskowej w Wasilkowie
- ¦wiadczenie us³ug serwisu, konserwacji, przegl±du technicznego oraz napraw awaryjnych urz±dzeñ mro¼ni w Terenowej Stacji WCKiK w Gdañsku.
wiêcej: Uk³ady ch³odz±ce »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.