eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Oświęcim: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 49451 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych w podziale na 5 części: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości bądź jej części zajętej pod drogę publiczną. W celu ustalenia księgi wieczystej należy przyjąć stan prawny opisany w decyzji wojewody stwierdzającej przejęcie działek pod drogę. Zamówienie obejmować będzie nie więcej niż 40 ksiąg wieczystych. Cel wyceny: ustalenie odszkodowania za działki zajęte pod drogi publiczne - art. 73 ust. 4 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). W ramach zamówienia: wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego i w razie konieczności potwierdzenie aktualności sporządzonych operatów zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz udział w rozprawie administracyjnej. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w indywidualnym zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2013 r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia z Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. Oferta ma przedstawiać cenę jednostkową za wykonanie 1 egzemplarza operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości bądź jej części zajętej pod drogę publiczną. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem użytkowania wieczystego oraz wartość prawa użytkowania wieczystego. Zamówienie obejmować będzie nie więcej niż 20 ksiąg wieczystych. Cel wyceny: ustalenie opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - art. 4 ustawy z dnia 29.07.2005 r. - o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r., poz. 83 j.t.). W ramach zamówienia: wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego i w razie konieczności potwierdzenie aktualności sporządzonych operatów zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany w indywidualnym zleceniu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2013 r. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia z Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. Oferta ma przedstawiać cenę jednostkową za wykonanie 1 egzemplarza operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem użytkowania wieczystego oraz wartość prawa użytkowania wieczystego. Część 3 Wykonanie po 2 egzemplarze operatów szacunkowych ustalających aktualną wartość działek (+ ewentualna aktualizacja operatu szacunkowego zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami) opisanych w tabeli - SIWZ - Dział III - Opis przedmiotu zamówienia, według ich stanu na dzień wydania decyzji Starosty Oświęcimskiego Nr 6.11 znak: WAB.6747.6.2011 z dnia 31 października 2011 r. zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą Rozbudowa drogi gminnej ul. Jana Pawła II nr 510635 oraz ul. Łukowej nr 510659 w Oświęcimiu wraz z rozbudową i przebudową sieci uzbrojenia terenu - sprostowanej postanowieniami Starosty Oświęcimskiego z dnia 06.04.2012 r. i z dnia 30.05.2012 r. znak jw. oraz częściowo zmienionej a w pozostałym zakresie utrzymanej w mocy decyzją Wojewody Małopolskiego znak: WI.IX.7821.1.24.2011 z dnia 06.08.2012 r., wraz z istniejącymi na działkach elementami trwałymi i składnikami roślinnymi oraz udział w rozprawach administracyjnych dotyczących tych działek. Wykonane operaty szacunkowe zostaną wykorzystane w postępowaniach o ustalenie odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa na rzecz Gminy Miasto Oświęcim na podstawie powołanej powyżej decyzji wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.). Część 4 Wykonanie 1 egzemplarza operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Oświęcimiu, oznaczonej jako pgr 720/38 o powierzchni 0,0210 ha i pgr 720/41 o powierzchni 0,1093 ha posiadającej zapewnienie ustanowienia służebności przejazdu i przechodu po działkach nr 2010/311 i 720/5. Cel wyceny: zbycie nieruchomości. Część 5 Wykonanie 1 egzemplarza operatu szacunkowego określającego wartość lokalu użytkowego przy ul. Piłsudskiego 10 w Oświęcimiu o pow. użytkowej 195 m2 i pomieszczeniami przynależnymi o powierzchni 98,70 m2 wraz z udziałem 195/613 części w działce 1233/23 o powierzchni 0,0769 ha (obręb Oświęcim miasto Oświęcim). Zamawiający posiada inwentaryzację lokalu. Cel wyceny: ustalenie opłat z tytułu trwałego zarządu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca na potwierdzenie, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp i na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych odpowiednio w art. 22. ust 1 pkt 1-4 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    nie wymagane

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim - I piętro, pok. 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim - parter, pok. 12 (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości bądź jej części zajętej pod drogę publiczną. W celu ustalenia księgi wieczystej należy przyjąć stan prawny opisany w decyzji wojewody stwierdzającej przejęcie działek pod drogę. Zamówienie obejmować będzie nie więcej niż 40 ksiąg wieczystych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie po 1 egzemplarzu operatu szacunkowego określającego wartość objętej 1 księgą wieczystą nieruchomości gruntowej będącej przedmiotem użytkowania wieczystego oraz wartość prawa użytkowania wieczystego. Zamówienie obejmować będzie nie więcej niż 20 ksiąg wieczystych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie po 2 egzemplarze operatów szacunkowych ustalających aktualną wartość działek (+ ewentualna aktualizacja operatu szacunkowego zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami) opisanych w tabeli - SIWZ - Dział III, według ich stanu na dzień wydania decyzji Starosty Oświęcimskiego Nr 6/11 znak: WAB.6747.6.2011 z dnia 31 października 2011 r. zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą Rozbudowa drogi gminnej ul. Jana Pawła II nr 510635 oraz ul. Łukowej nr 510659 w Oświęcimiu wraz z rozbudową i przebudową sieci uzbrojenia terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 1 egzemplarza operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Oświęcimiu, oznaczonej jako pgr 720/38 o powierzchni 0,0210 ha i pgr 720/41 o powierzchni 0,1093 ha posiadającej zapewnienie ustanowienia służebności przejazdu i przechodu po działkach nr 2010/311 i 720/5. Cel wyceny: zbycie nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 1 egzemplarza operatu szacunkowego określającego wartość lokalu użytkowego przy ul. Piłsudskiego 10 w Oświęcimiu o pow. użytkowej 195 m2 i pomieszczeniami przynależnymi o powierzchni 98,70 m2 wraz z udziałem 195/613 części w działce 1233/23 o powierzchni 0,0769 ha (obręb Oświęcim miasto Oświęcim). Zamawiający posiada inwentaryzację lokalu. Cel wyceny: ustalenie opłat z tytułu trwałego zarządu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.