Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Żyrardów: Wykonywanie i dostarczanie w 2013 roku gorących posiłków w formie obiadów dwudaniowych dla uczniów Zespołu Szkół Publicznych nr.1, 2 ,3, 4, 6, 7, dla których organem założycielskim jest Miasto Żyrardów.
Numer ogłoszenia: 492416 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Armii Krajowej 3, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553126, faks 046 8553659.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mops-zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie i dostarczanie w 2013 roku gorących posiłków w formie obiadów dwudaniowych dla uczniów Zespołu Szkół Publicznych nr.1, 2 ,3, 4, 6, 7, dla których organem założycielskim jest Miasto Żyrardów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie , dostarczanie i wydawanie dla uczniów Zespołu Szkół Publicznych nr 1, Zespołu Szkół Publicznych nr 2, Zespołu Szkół Publicznych nr 3, Zespołu Szkół Publicznych nr 4, Zespołu Szkół Publicznych nr 6, Zespołu Szkół Publicznych nr 7, gorących posiłków w formie obiadów dwudaniowych. Usługa powyższa obejmuje: 1. Przygotowanie posiłków w ilości do max. 230 posiłków dziennie w dni nauki szkolnej. Posiłki będą przygotowane przez Wykonawcę w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci. 2. Dostarczanie przygotowanych posiłków w stanie gotowym do spożycia do: Zespołu Szkół Publicznych nr 1, Zespołu Szkół Publicznych nr 2, Zespołu Szkół Publicznych nr 3, Zespołu Szkół Publicznych nr 4, Zespołu Szkół Publicznych nr 6, Zespołu Szkół Publicznych nr 7 , własnym środkiem transportu Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest posiadać decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci. 3. Ilość dostarczanych i wydawanych posiłków w szkole może ulec zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności (w zależności od liczby dzieci objętych tą formą pomocy ). 4. Maksymalna ilość zamawianych posiłków w roku 2013 wynosi 43.010 posiłków. Zamawiający zastrzega, że liczba obiadów jest zmienna i Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. 5. Posiłki wydawane będą w naczyniach wielokrotnego użytku znajdujących się w stołówkach szkolnych. 6.W celu zapewnienia jakości i świeżości posiłków Wykonawca zapewni przygotowanie posiłków (maksymalnie) na 90 minut przed rozpoczęciem ich wydawania. Transport posiłków do szkół i ich wydanie uczniom nie może trwać dłużej niż 30 minut od wykonania posiłków. 7.Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania szkolnych stołówek po zakończeniu przez uczniów posiłku , w tym do zebrania naczyń , załadowania ich do zmywarek szkolnych , wywozu na własny koszt odpadków pozostałych po posiłkach , podjęciu innych czynności niezbędnych do pozostawienia stołówki po posiłkach w stanie czystym. 8.Wykonawca wydawać będzie posiłki dla uczniów poszczególnych szkół w następujących godzinach: - Zespół Szkół Publicznych Nr 1 - w godzinach od 12:25 do 12:40 - Zespół Szkół Publicznych Nr 2 - w godzinach od 12:25 do 12:40 i od 13:25 do 13:40 - Zespół Szkół Publicznych Nr 3 - na przerwach lekcyjnych pomiędzy godzinami 10:30 - 14:30 - Zespół Szkół Publicznych Nr 4 - w godzinach od 12:25 do 12:45 - Zespół Szkół Publicznych Nr 6 - w godzinach od 12:00 do 12:40 - Zespół Szkół Publicznych Nr 7 - w godzinach od 12:15 do 13:00 9. Wymagane parametry jednej porcji obiadowej: a/ zupa - 400 ml b/ drugie danie - w tym: - ziemniaki (kasza , ryż , makaron) - 300g - mięso , ryba - 130g - surówka lub jarzyny gotowane- 100g - naleśniki , pierogi , kluski - 300g c/ kompot/sok - 200 ml. 10.Temperatura dostarczanych posiłków powinna wynosić: - zupy - 75°C - mięsa - 70°C - ziemniaki/kasza / ryż , pierogi , kluski , naleśniki - 70°C Uwaga! Zamawiający zastrzega , że liczba obiadów jest zmienna i Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. Maksymalna ilość zamawianych posiłków w roku 2013 wynosi 43. 010 posiłków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia, zgodnie z SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia, zgodnie z SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia, zgodnie z SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia, zgodnie z SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia, zgodnie z SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mops-zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
W ŻYRARDOWIE
96-300 ŻYRARDÓW , ul. ARMII KRAJOWEJ 3
POK NR 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 08:15, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYRARDOWIE 96-300 ŻYRARDÓW , ul. ARMII KRAJOWEJ 3 POK NR 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- "Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Żyrardowa"
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- Wykonywanie robót w branży ślusarskiej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych oraz terenach placów zabaw
- Wykonanie robót budowlanych w branży stolarskiej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych oraz na terenach placów zabaw
- Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta oraz na terenach placów zabaw
- Poprawa dostępności transportowej zachodniej części Mazowsza na obszarze otoczenia CPK
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa po wernisażu Wystawy jubileuszowej w dniu 28.11.2025 oraz po Gali jubileuszowej w dniu 29.11.2025 roku w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w związku z obchodami 200-lecia Teatru"
- Dożywianie uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach w 2026 roku
- "Dożywianie uprawnionych świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu w formie gorącego posiłku na rok 2026"
- "Świadczenie usług gastronomicznych dla wychowanków przebywających w Zespole Placówek Oświatowych w Krośnie na 2026 r."
- 2025.XI - Żywienie pacjentów Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA CENTRUM TERAPII NERWIC W MOSZNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





