Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych z oprogramowaniem, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 492322 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8438131, faks 22 8438071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna...
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego: zestawów komputerowych z oprogramowaniem, laserowych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Zamówienie podzielono na pięć części: 1. zestawy komputerowe z oprogramowaniem typ.I - 17 szt. 2. zestaw komputerowy z oprogramowaniem typ.II - 1 szt. 3. laserowe urządzenie wielofunkcyjnych typ I - 2 szt. 4. laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ II - 5 szt. 5. cyfrowa kserokopiarka monochromatyczna - 2 szt. Szczegółowy opis zamówienia podano w zał. nr 1 do SIWZ oraz w ogłoszeniu przy poszczególnych częściach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach (ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego) niż sprzęt wskazany przez Zamawiającego Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, spełniać europejskie wymogi bezpieczeństwa, w tym certyfikat CE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5, 30.12.00.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w odpowiedniej wysokości: dla każdej części przetargu, na którą składa ofertę: Część I 1 300,- PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta zł) Część II 150,- PLN (słownie: sto pięćdziesiąt zł) Część III 300,- PLN (słownie: trzysta zł) Część IV 300,- PLN (słownie: trzysta zł) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 71 1240 1037 1111 0010 1603 2889. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione skutecznie, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w punkcie XVI ust. 1 SIWZ. Na przelewie należy podać numer zamówienia ZP i tytuł zamówienia. Kopię dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu należy załączyć do oferty. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie, niż pieniądzu, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert do Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie - Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8 - pok. nr 18 Wadium może być wniesione w: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Zamawiający zwraca oraz zatrzymuje Wykonawcom wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Szczegółowa specyfikacja techniczna dostawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Warszawie, ul. Ksawerów 8 pokój 18..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 13:00, miejsce: WZMiUW w Warszawie, ul. Ksawerów 8; sekretariat, pokój 20. Otwarcie ofert nastąpi dnia j.w o godz. 13:10...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem typ I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem typ I - 17 szt. 1.Procesor:Osiągający w testach publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/ wynik min. 4 070 pkt. 2.Płyta główna:Zintegrowana karta sieciowa: 10/100/1000 Mbps Ethernet, dwukanałowa obsługa pamięci operacyjnej,zintegrowana karta graficzna lub obsługa grafiki w procesorze (złącze zgodne z monitorem),zintegrowana karta dźwiękowa, kontroler urządzeń pamięci masowej odpowiadający standardowi twardego dysku, kontroler USB: wersja 2.0, minimum 4 porty 3.Pamięć RAM:4 GB (2 x 4096 MB), przeznaczona do pracy w trybie dwukanałowym 4.Dysk twardy:Osiągający w testach publikowanych na stronie http://www.harddrivebenchmark.net/ wynik min. 771 pkt.pojemność: minimum 500GB, głośność: maks. 30 db 5.Karta graficzna: obsługa grafiki zintegrowana w procesorze. możliwość podłączenia monitora przy pomocy złącza DVI lub HDMI. 6.Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet, zintegrowana z płytą główną 7.Porty: min. 6 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy 8.Klawiatura:Klawiatura USB, standardowy układ klawiszy, klawisze niskoprofilowe lub typu slim, konstrukcja odprowadzająca płyny. Kolor czarny lub czarno-srebrny. 9.Mysz:Mysz optyczna USB, 2 klawisze + karbowane kółko z możliwością przewijania na boki, rozdzielczość min. 1000 DPI, przeznaczona zarówno dla prawo- jak i leworęcznych użytkowników, kolor czarny lub czarno-srebrny 10.Napęd FDD:brak 11.Napęd DVD:DVD-RW SATA, z oprogramowaniem do nagrywania w języku polskim 12.Obudowa:Typu Midi Tower Beznarzędziowy montaż i demontaż kart rozszerzeń i napędów Dodatkowy wentylator chłodzący o śr. 12 cm z tyłu obudowy, Filtr powietrza, min. 2xUSB, SPK-OUT i MIC-IN z przodu obudowy, kolor czarny lub czarno-srebrny; 13.Zasilacz:Aktywne PFC, chłodzenie wentylatorem o średnicy min. 12 cm. Komputer przy pełnym obciążeniu powinno wykorzystywać nie więcej niż 80% mocy zasilacza.; 14.System operacyjny:Microsoft Windows 7 Prof. SP1 PL 64 bit; 15.Aplikacje biurowe:Oprogramowanie biurowe MS Office 2010 PL dla użytkowników domowych i małych firm; 16.Dodatkowe oprogramowanie:oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD w języku polskim, Zasilacz awaryjny (UPS) Pojemność pozwalająca na podtrzymanie pracy Zestawu (wraz z monitorem) pracującego przy pełnym obciążeniu przez min. 5 min.Współpraca z komputerem przez złącze USB (przewód w komplecie) Przy chłodzeniu aktywnym głośność wentylatora nie większa niż 25 dB. Monitor LCD Panoramiczny (16:9 lub 16:10), przekątna od 21,5 do 23, matowa matryca, podświetlenie LED, min. rozdzielczość 1680 x 1050 pikseli, złącze DVI, wbudowane głośniki, wbudowany koncentrator USB 2.0 (2 porty, dołączony przewód USB 2.0 dł. min. 1,5 m), możliwość obracania ekranu z typu krajobraz do typu portret (PIVOT), regulacji wysokości i kąta nachylenia. Kolor obudowy czarny lub czarno-srebrny. 17.rok produkcji 2012; 18.Gwarancja: 36 m-cy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem typ II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem typ II - 1 szt. 1.Jednostka centralna:Komputer przenośny (laptop): Procesor osiągający w testach publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/ wynik min. 3 880 pkt. Wyświetlacz o przekątnej 13,0 - 13,5 cala i rozdzielczości min. 1366 x 768 z powłoką przeciwodblaskową i podświetleniem LED,8GB pamięci RAM, Hybrydowy dysk SSD o pojemności min. 500GB,Napęd DVD+/-RW, Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Ethernet,Karta sieci bezprzewodowej (802.11n), Modem GSM HSPA,Bateria o pojemności min. 30 Wh, Zasilacz sieciowy (2 szt.) 2.System operacyjny:Microsoft Windows 7 Prof. SP1 PL 64 bit 3.Aplikacje biurowe :Oprogramowanie biurowe MS Office 2010 PL dla użytkowników domowych i małych firm 4.Dodatkowe oprogramowanie:Oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD w języku polskim 5.Wyposażenie dodatkowe:Stacja dokująca umożliwiająca podłączenie zasilacza sieciowego, min. 4 urządzeń USB, Monitora zewnętrznego (DVI), Głośników 6.Monitor LCD:Panoramiczny (16:9 lub 16:10), przekątna od 21,5 do 23, matowa matryca, podświetlenie LED, min. rozdzielczość 1680 x 1050 pikseli, złącze DVI, wbudowane głośniki, wbudowany koncentrator USB 2.0 (min. 2 porty, dołączony przewód USB 2.0 dł. min. 1,5 m), możliwość obracania ekranu z typu krajobraz do typu portret (PIVOT), regulacji wysokości i kąta nachylenia. Kolor obudowy czarny lub czarno-srebrny. 7.Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2012. 8.Gwarancja:36 m-cy, realizowana w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu w miejscu użytkowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ I - 2 szt. Format wydruku: A4 Rozdzielczość wydruku: 1200x1200 dpi Funkcja skanowania w kolorze Funkcja skanowania/kopiowania/drukowania dwustronnego z automatycznego podajnika dokumentów Prędkość drukowania: min. 30 str./min. Drukowanie w sieci LAN, Skanowanie do udziału sieciowego (SMB), na e-mail (smtp z autoryzacją użytkownika), FTP Maksymalne obciążenie miesięczne min. 50 tys. stron Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2012. Gwarancja min. 24 m-ce realizowana w miejscu instalacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ II - 5 szt. Format wydruku: A4 Rozdzielczość wydruku: 600x600 dpi Funkcja skanowania w kolorze Funkcja drukowania dwustronnego Automatyczny podajnik dokumentów Prędkość drukowania: min. 22 str./min. Drukowanie w sieci LAN, Maksymalne obciążenie miesięczne min. 10 tys. stron Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2012. Gwarancja min. 24 m-ce..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cyfrowa kserokopiarka monochromatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowa kserokopiarka monochromatyczna -2 szt. Szybkość kopiowania/drukowania: min. 25 A4/minutę, 16 A3/minutę Wydajność miesięczna: 100 000 kopii A4 Kolorowy ciekłokrystaliczny panel dotykowy z komunikatami w języku polskim Dwustronny automatyczny podajnik dokumentów o pojemności min. 50 arkuszy (przy gramaturze 80 g/m2) Automatyczne kopiowanie/drukowanie dwustronne ZOOM 25-400% Wielokrotność kopiowania 999 kopii Sumaryczna pojemność zasobników na papier min. 1000 arkuszy Obsługiwany format papieru A5R - A3 Pojemność wyjściowa papieru: w standardzie min. 500 ark A4 (80g/m2) Rozdzielczość kopiowania 2400 x 600 dpi z wygładzaniem Pamięć RAM-1GB Pojemność dysku twardego z jego szyfrowaniem kluczem min 256 bitów-160 GB Czas pierwszej kopi Poniżej 5 sekund Obsługiwana gramatura papieru: Kasety 64-105 g/m2 Podajnik ręczny53 -209 g/m2 Duplex 64 -105 g/m2 Drukarka sieciowa o parametrach j/n: - interfejsy sieciowe: USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps, - rozdzielczość druku 600x600dpi - drukowanie dwustronne - drukowanie bezpośrednio z pamięci USB Kolorowy skaner sieciowy o parametrach j/n: - prędkość skanowania: w czerni i bieli - 50 stron/min. w kolorze - 40 stron/min. - skanowanie do: pamięć USB, pamięć urządzenia, e-mail - rozdzielczość: 600 dpi - formaty skanowanych plików: TIFF, PDF, JPG Urządzenia gotowe do pracy (zawiera pojedynczy toner o wydajności min. 30 000 kopii/wydruków przy 5% pokryciu strony) -TAK Gwarancja: 36 miesięcy Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2012..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
- Zagospodarowanie terenu nieruchomości Ostroroga 25 w Warszawie, projekt i wykonanie parku kieszeniowego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





