Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zawiercie: zakup i dostawa węgla, miału, koksu i oleju opałowego w sezonie grzewczym 2006/2007 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, do kontaktów: Karolczyk Andrzej - dyrektor ZOEASiPOW, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254, e-mail: sekretariat@zoeas.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoeas.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa węgla, miału, koksu i oleju opałowego w sezonie grzewczym 2006/2007 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zawiercie, Szczekociny, Żarnowiec, Jeziorowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla, miału, koksu i oleju opałowego w sezonie grzewczym 2006/2007 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański i oleju opałowego dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach. Poniżej określono szczegółowo przedmiot zamówienia: a)Węgiel kamienny orzech I - kl 27/06/08 - 70 ton dla Warsztatów Szkolnych w 42-255 Szczekocinach, ul. Lelowska 34 (wg CPV: 10000000-3 Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne; 10100000-4 Węgiel i paliwa na bazie węgla). b)Węgiel kamienny miał II A - kl 23/09/08 - 180 ton dla Zespołu Szkół im. H . Kołłątaja w 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 1 (wg CPV: 10000000-3 Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne; 10100000-4 Węgiel i paliwa na bazie węgla); c)Koks przemysłowy opałowy o granulacji powyżej 40 mm, wartość opałowa - 27.000 kJ/kg, popiół max. 11%, siarka max. 0,8% - 270,00 ton (wg CPV: 10000000-3 Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne; 10300000-6 Produkty pochodne węgla dla: - Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. J. Bema w 42-400 Zawierciu, ul. Parkowa 7 w ilości 150 ton, - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w 42-400 Zawierciu, ul. Wojska Polskiego 55 w ilości 120 ton, - Łącznie 270 ton; d)Olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 7,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej 41.500 kJ/kg (wg CPV 23100000-8 Rafin. prod. z ropy naft.) dla: - Zespołu Szkół w 42-255 Szczekocinach, ul. Spacerowa 12 w ilości 90.000 litrów, - Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w 42-439 Żarnowcu, ul. Krakowska 25 w ilości 60.000 litrów, - Łącznie: 150.000 litrów; e)Olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 7,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej 41.500 kJ/kg - 25.000 litrów dla Gospodarstwa Pomocniczego Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w 42-439 Żarnowcu, Jeziorowice 25 (wg CPV 23100000-8 Rafin. prod. z ropy naft.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 10.10.00.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla Oryginalny kod CPV: 10.30.00.00 - Produkty pochodne węgla Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.20.00 - Produkty pochodne węgla 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia: a)Węgiel kamienny orzech I - kl 27/06/08 - 70 ton dla Warsztatów Szkolnych w 42-255 Szczekocinach, ul. Lelowska 34 (wg CPV: 10000000-3 Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne; 10100000-4 Węgiel i paliwa na bazie węgla). b)Węgiel kamienny miał II A - kl 23/09/08 - 180 ton dla Zespołu Szkół im. H . Kołłątaja w 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 1 (wg CPV: 10000000-3 Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne; 10100000-4 Węgiel i paliwa na bazie węgla); c)Koks przemysłowy opałowy o granulacji powyżej 40 mm, wartość opałowa - 27.000 kJ/kg, popiół max. 11%, siarka max. 0,8% - 270,00 ton (wg CPV: 10000000-3 Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne; 10300000-6 Produkty pochodne węgla dla: - Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. J. Bema w 42-400 Zawierciu, ul. Parkowa 7 w ilości 150 ton, - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w 42-400 Zawierciu, ul. Wojska Polskiego 55 w ilości 120 ton, - Łącznie 270 ton; d)Olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 7,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej 41.500 kJ/kg (wg CPV 23100000-8 Rafin. prod. z ropy naft.) dla: - Zespołu Szkół w 42-255 Szczekocinach, ul. Spacerowa 12 w ilości 90.000 litrów, - Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w 42-439 Żarnowcu, ul. Krakowska 25 w ilości 60.000 litrów, - Łącznie: 150.000 litrów; e)Olej opałowy lekki, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 7,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej 41.500 kJ/kg - 25.000 litrów dla Gospodarstwa Pomocniczego Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w 42-439 Żarnowcu, Jeziorowice 25 (wg CPV 23100000-8 Rafin. prod. z ropy naft.). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 11
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część I:400,00 zł (czterysta złotych); Część II:500,00 zł (pięćset złotych); Część III:2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych); Część IV:6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych); Część V:1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z wykazem oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 5.1. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie, h)1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 24.05.06 r. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1. : 1)lit. b, c, d, f - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)lit. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 3 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 5.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda następujących dokumentów: - załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 5.4. OFERTA. Ofertę stanowi wypełniony druk \OFERTA\ wg Załącznika Nr 1 wraz z Załącznikiem nr 1a i/lub 1b do SIWZ, z załączonymi wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami oraz wypełnionymi drukami sporządzonymi przez zamawiającego wymienionymi w pkt. 5.1. , 5.2. i 5.3. niniejszej SIWZ oraz: 1.Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 4 i/lub 4a i/lub 4b. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4.W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także (zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp), w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymienionych w punktach 5.1. , 5.2. , 5.3. i 5.4. w systemie \spełnia/nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków wraz z wykazem oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 5.1. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie, h)1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 24.05.06 r. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1. : 1)lit. b, c, d, f - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)lit. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. 5.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 3 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dostawy o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 5.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda następujących dokumentów: - załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 5.4. OFERTA. Ofertę stanowi wypełniony druk \OFERTA\ wg Załącznika Nr 1 wraz z Załącznikiem nr 1a i/lub 1b do SIWZ, z załączonymi wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami oraz wypełnionymi drukami sporządzonymi przez zamawiającego wymienionymi w pkt. 5.1. , 5.2. i 5.3. niniejszej SIWZ oraz: 1.Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 4 i/lub 4a i/lub 4b. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4.W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także (zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp), w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2006, godzina 09:30, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a, pokój nr 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa węgla kamiennego orzech I - kl 27/06/08 - 70 ton dla Warsztatów Szkolnych w 42-255 Szczekocinach, ul. Lelowska 34. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa węgla kamiennego orzech I - kl 27/06/08 - 70 ton dla Warsztatów Szkolnych w 42-255 Szczekocinach, ul. Lelowska 34. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 70 ton. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa węgla kamiennego miału II A - kl 23/09/08 - 180 ton dla Zespołu Szkół im. H . Kołłątaja w 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 1. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa węgla kamiennego miału II A - kl 23/09/08 - 180 ton dla Zespołu Szkół im. H . Kołłątaja w 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 180 ton. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa koksu przemysłowego opałowego o granulacji powyżej 40 mm, wartość opałowa - 27.000 kJ/kg, popiół max. 11%, siarka max. 0,8% - 270,00 ton dla: - Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. J. Bema w 42-400 Zawierciu, ul. Parkowa 7 w ilości 150 ton, - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w 42-400 Zawierciu, ul. Wojska Polskiego 55 w ilości 120 ton, - Łącznie 270 ton. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa koksu przemysłowego opałowego o granulacji powyżej 40 mm, wartość opałowa - 27.000 kJ/kg, popiół max. 11%, siarka max. 0,8% - 270,00 ton dla: - Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. J. Bema w 42-400 Zawierciu, ul. Parkowa 7 w ilości 150 ton, - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w 42-400 Zawierciu, ul. Wojska Polskiego 55 w ilości 120 ton, - Łącznie 270 ton. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 270 ton. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 7,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej 41.500 kJ/kg dla: - Zespołu Szkół w 42-255 Szczekocinach, ul. Spacerowa 12 w ilości 90.000 litrów, - Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w 42-439 Żarnowcu, ul. Krakowska 25 w ilości 60.000 litrów, - Łącznie: 150.000 litrów;. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 7,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej 41.500 kJ/kg dla: - Zespołu Szkół w 42-255 Szczekocinach, ul. Spacerowa 12 w ilości 90.000 litrów, - Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w 42-439 Żarnowcu, ul. Krakowska 25 w ilości 60.000 litrów, - Łącznie: 150.000 litrów;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 150000,00 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 7,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej 41.500 kJ/kg - 25.000 litrów dla Gospodarstwa Pomocniczego Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w 42-439 Żarnowcu, Jeziorowice 25. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego, lepkość kinematyczna nie wyższa niż 7,00 mm2/s, temp. zapłonu nie niższej niż 56 0C, zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) i wartości opałowej 41.500 kJ/kg - 25.000 litrów dla Gospodarstwa Pomocniczego Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego przy Zespole Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo Wychowawczych w Zawierciu z siedzibą w 42-439 Żarnowcu, Jeziorowice 25. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 25000,00 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 11 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy miału węglowego
- "Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze"
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w 2026 r."
- Zakup sprzętu na uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ol i oc, w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług oraz zakup sprzętu do działań ratowniczych
- Dostawa ekogroszku w okresie 10-12.2025 r.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.