Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Rypin: Na świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o. o. w Rypinie
Numer ogłoszenia: 491748 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. , ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o. o. w Rypinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 1: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. E. Orzeszkowej 4. Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ : opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1. 2. Część 2: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. E. Orzeszkowej 4. Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ : opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.41.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferowane ogólne warunki ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ogólne warunki ubezpieczenia mienia i pojazdów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostaną wprowadzone do treści umowy określa Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, będący wzorem umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) w razie zmian obowiązującego prawa, mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa; b) w razie zmian prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych, aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość umniejszenia należności podatkowych Wykonawcy; c) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, mających istotny wpływ na realizację zamówienia, d) W przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o. o. przy ul. E. Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o .o. przy ul. E. Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o. o. w Rypinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. E. Orzeszkowej 4. Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ : opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o. o. w Rypinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o. o. w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. E. Orzeszkowej 4. Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ : opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Budowa oświetlenia placu zabaw przy ul. Koszarowej
- Budowa oświetlenia parkingu przy ul. Nowej
- Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rypinie - II etap
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Borzymin oraz modernizacją dwóch zbiorczych tłoczni ścieków w miejscowości Starorypin Prywatny
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Poddębice wraz z jednostkami z podziałem na III części.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU BARTOSZYCKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Politechniki Koszalińskiej.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BĘDZINO
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PROSTKI
- Ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.