Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Warszawa: Remont dachu budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XII przy ul. Siennej 53 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 49156 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XII przy ul. Siennej 53 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego Wykonawca powinien zapoznać się z terenem przyszłych robót oraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dachu budynku Liceum Ogólnokształcącego nr XII przy ul. Siennej 53 w zakresie: robót rozbiórkowych - zerwanie pokrycia z pap na dachu drewnianym i betonowym, rozebranie uszkodzonych fragmentów podłoża, rozebranie obróbek blacharskich, wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu i daszków, dach drewniany - miejscowa wymiana deskowania z desek nasyconych o gr. 25 mm na styk - pokrycie dachu drewnianego wysokiego - 1 x papą termozgrzewalną mocowaną mechanicznie i 2 x papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS oraz wymiana wszystkich obróbek blacharskich min. grubość dla papy podkładowej 3,4mm ± 5% a dla papy nawierzchniowej 4,4mm ± 0,2% oraz inne wymagania podane w STWiOR, dach betonowy - zerwanie miejscowe uszkodzonych nawierzchni betonowych - pokrycie dachów betonowych - 2 x papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS na włókninie poliestrowej dwuwarstwowej, wymiana wszystkich obróbek blacharskich, uzupełnienie włazów kominiarskich, przeczyszczenie deszczówek, wywiezienie elementów z rozbiórki wraz z kosztami utylizacji. 2.Kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej. 3.Zakres prac zgodnie z otrzymanymi przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odebrania robót. 4 .Gwarancja Proponuje się ustalanie okresu gwarancji: - na roboty - min. 36 m - cy,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamaiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 4.Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont dachu), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane i elektryczne, doświadczenie oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa. 6.Posiadają polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Polskimi Standardami Kosztorysowania Robót Budowlanych (wszystkie ceny i kwoty podane lub obliczone w kosztorysach zaokrągla się do pełnych groszy). Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami oraz stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100.000,00 zł. i czas trwania umowy. W przypadku jeśli polisa wygasa wcześniej, konieczne jest dołączenie do oferty oświadczenia wykonawcy o przedłużeniu terminu jej ważności. 6.Oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu tylko materiałów posiadających deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, atesty i certyfikaty. 7.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. 8.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont dachu), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 10. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Rozbudowa gminnego żłobka "Maguś" w Magnuszewie
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- "Termomodernizacja Ośrodka Edukacji i Dyrekcji ŚPN w Bodzentynie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w celu zwiększenia efektywności energetycznej " w ramach I etapu prac
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





