eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlcemodernizacja Stacji Uzdatniania Wody



Ogłoszenie z dnia 2005-09-20

POZYCJA 49109

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siedlce: modernizacja Stacji Uzdatniania Wody

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach, do kontaktów: Golbiak Bogumiła, ul. Poniatowskiego 26 lok. 144, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, fax 025 6403263, e-mail: ozp@klub.med.pl, szpital.siedlce.klub.med.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Stacji Uzdatniania Wody. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy oraz: 1. wymianę pomp głebinowych 2. wymianę pomp hydroforowych na zestaw pompowy 3. wymianę urzadzeń Stacji Uzdatniania Wody 4. wymianę spreżarek na spreżarkę bezolejową 5. roboty budowlano - remontowe pomieszczenia 6. przeprowadzenie rozruchu, opracowanie instrukcji eksploatacji zamontowanych urządzeń, przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie konserwacji i użytkowania Wszystkie prace muszą być prowadzone w sposób niezakłucający dostaw wody dla funkcjonującego Szpitala. Podstawowe parametry: minimalna wysokość podnoszenia wody -60 m; max. wydajność dobowa -681 m3; max. wydajnośc godzinowa - 80 m 3. na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace wymagana jest 36 miesieczna gwarancja. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - Siedlce, ul. Poniatowskiego 26. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyzej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 09.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Łącznie z wnioskiem należy złożyć: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków ustawy Prawo zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru KRS; 3. aktualne informacje z KRK zw zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 4. aktualne zaświadczenia z ZUS i Urzedu Skarbowego Dodatkowo w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu należy dostarczyć: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - należy wykazać minimum 3 takie dostawy i przez załączenie referencji wystawionych przez osoby reprezentujące innych zamawiających udokumentować ich należyte wykonanie 2. informację z banku o wysokośco posiadanych środkow lub zdolności kredytowej pozwalajacej na realizacje zamówienia 3. kserokopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalnosci Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków wymaganych od wykonawców bedzie prowadzona w oparciu o analizę dokumentów i oświadczeń złożonych łącznie z wnioskiem o udzielenie zamówienia. Brak potwierdzenia spełnienia któregokolwiek z w/w warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. Jeżeli liczba wykonawców , którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki będzie większa od 5 , zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców , którzy w ocenie wniosków uzyskali największą ilość punktów. Dokonując oceny zamawijący zastosuje kryterium: za posiadanie 3 dostaw -o pkt; za każdą nastepną udokumentowaną dostawę - po 1 pkt. Dokumenty można składać w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.10.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pok. 144.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.