eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolanówDOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY POLANÓW DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 490 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Polanów: DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY POLANÓW DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 347874 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Polanowie, krajowy numer identyfikacyjny 33039114300000, ul. Gradowe Wzgórze  7, 76010   Polanów, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 161 761, faks 943 161 761, e-mail zeao@polanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zeao.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY POLANÓW DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZEAO.271.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką zamieszkałych na terenie Gminy Polanów do Szkół i Ośrodków Szkolno - Wychowawczych w 2017 r. tj. do: 1) Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, 2) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koszalinie ul. Rzeczna 5, 3) Zespołu Szkół nr 12 w Koszalinie ul. Połczyńska 71 A, 4) Przedszkola "Mały Książę" w Koszalinie ul. Dywizji Drezdeńskiej 13, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Sławnie ul. Kopernika 9 2. Usługa realizowana będzie we wszystkie dni funkcjonowania placówek od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich oraz dni ustawowo wolnych i dni wolnych od zajęć - przewidzianych w kalendarzu szkoły. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy na 3 tygodnie przed planowanym odpracowaniem zajęć. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przewidywana liczba dzieci objętych dowozem w roku 2017 - 13 osób, 2) Wykaz miejsc odbioru oraz dowóz do placówki dzieci: 4. Wykaz został sporządzony zgodnie z danymi dostępnymi w ZEAO w Polanowie i aktualnymi na dzień sporządzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Liczba osób objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy wykaz uczniów. 5. Zakres usługi będzie obejmował : 1) Odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami od godziny 6:30 - godziny odbioru ustala przewoźnik z rodzicami. 2) Dowóz dzieci do placówek oświatowych: o Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, do godz. 8:00 o Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Koszalinie ul. Wyspiańskiego 4, do godz. 8:00 o Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Koszalinie ul. Rzeczna 5, do godz. 8:00 o Zespołu Szkół nr 12 w Koszalinie ul. Połczyńska 71A, do godz. 8:00 o Przedszkola "Mały Książę" w Koszalinie ul. Dywizji Drezdeńskiej 13, do godz. 9:00 o Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Sławnie ul. Kopernika 9, do godz. 9:00 3) Odbiór dzieci z placówek oświatowych: o Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koszalinie ul. Rzeczna 5, od godz. 14:00 do godz. 15:00, o Zespołu Szkół nr 12 w Koszalinie ul. Połczyńska 71A od godz. 14:00 do godz. 15:00, o Przedszkola "Mały Książę" w Koszalinie ul. Dywizji Drezdeńskiej 13, do godz. 14:00, o Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Sławnie ul. Kopernika 9, od godz. 13:00 do godz.15:00 Godziny dowozu i odbioru ustala Przewoźnik z placówkami oświatowymi (na podstawie planu zajęć uczniów) 4) Dowóz do domu pod wskazanymi adresami. 6. Ponadto wykonawca: 1) Posiada ważne polisy ubezpieczeniowe oraz aktualne badania techniczne autobusów. 2) Autobusy muszą być dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia wymienionych wymogów w czasie obowiązywania umowy. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przewozu uczniów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. 4) Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia. Osoba pełniąca funkcję opiekuna w trakcie wykonywania obowiązków powinna być wyposażona i używać kamizelki odblaskowej. 5) Opiekun ma obowiązek odprowadzenia dziecka z domu do samochodu, z samochodu do szkoły, ze szkoły do samochodu oraz z samochodu do domu. 6) Udzieli czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu. Dopilnuje aby każde dziecko było zapięte pasem bezpieczeństwa w czasie transportu. 7) Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/prawni opiekunowie. 8) W przypadku awarii autobusu/autobusów Wykonawca zapewnia niezwłocznie transport zastępczy spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania transportu zastępczego Wykonawca pokrywa koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy, który może być wybrany przez Zamawiającego. 9) W celu właściwego rozpoznania skali trudności zadania niezbędna jest wizja terenowa Wykonawcy przed złożeniem oferty. 10) Na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, na podstawie umowy o pracę, tj. kierowców, opiekunów. 11) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy, 12) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami wykonującymi wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 13) O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust.18 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł powierzyć bezpośrednią realizację usługi osobom wymienionym w ust.18 dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego. 14) Zmiany, o których mowa w ust. 20 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych umów o pracę lub pracę tymczasową oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 15) Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełnienia wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym ust.17 i 18. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 16) Przyjmuje się, że całość zamówienia realizowana będzie przez około 190 dni, 17) Zamawiający przyjmuje liczbę kilometrów na dowóz i odwiezienie uczniów - 205 km dziennie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT143518.52
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Transportowe MARO TUR Wąsowski Miroław,  ,  Bożenice 17/1 76-010Polanów,  76-010,  Polanów,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131592.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99178.24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131592.59
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.