Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Częstochowa: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Rozbudowa i remont budynku Filharmonii Częstochowskiej.
Numer ogłoszenia: 49013 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Rozbudowa i remont budynku Filharmonii Częstochowskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Rozbudowa i remont budynku Filharmonii Częstochowskiej,tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji (np. akustyk, mechanik sceny, oświetleniowiec); b) ewentualny współudział w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy robót budowlanych zadania oraz sprawdzenie i ocena ofert przetargowych; c) opracowanie dla Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego i konsultacji z Użytkownikiem harmonogramu realizacji robót zapewniającego funkcjonowanie obecnego budynku do końca lutego 2010 r. (Realizacja inwestycji ma rozpocząć się od budowy nowego budynku). Termin wykonania harmonogramu -1 miesiąc od daty podpisania umowy. d) wykonywanie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) wszelkich czynności związanych z promocją projektu zgodnie z wytycznymi dla Beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; e) nadzór finansowy i prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych Zamawiającego (Inwestora) oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez Zmawiającego, tj. środków pochodzących z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, zgodnie z wymogami Jednostki Zarządzającej dla Priorytetu XI Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 1.2 Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym. Dane charakterystyczne budynku Filharmonii Częstochowskiej: - powierzchnia zabudowy (budynek istniejący): 2.027,97 m2; - powierzchnia użytkowa (budynek istniejący): 4.971,87 m2; - kubatura (budynek istniejący): 39.723,95 m3; - powierzchnia zabudowy (budynek projektowany): 890,17 m2; - powierzchnia użytkowa (budynek projektowany): 2.865,73 m2; - kubatura (budynek projektowany):12.703,28 m3; Zakres robót budowlanych objętych inwestycją: - budowa budynku socjalno-administracyjno-technicznego wraz z garażami; - remont istniejącego budynku Filharmonii; - zagospodarowanie terenu. UWAGA 1: Zadanie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Priorytet XI Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 1.2 Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym. Szczegółowy zakres obowiązków, które Inżynier Kontraktu będzie musiał wykonać zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)Pełnili, tj. zakończyli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, funkcję Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego dla inwestycji spełniających łącznie następujące warunki:-były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe) dla obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto; -dotyczyły inwestycji związanej z budową, przebudową lub remontem obiektu przeznaczonego na cele kultury o wartości robót nie mniejszej niż 10 mln zł brutto; W/w elementy składowe tego warunku zostaną uznane za spełnione, jeżeli były zrealizowane w jednym kontrakcie jak również w osobnych kontraktach. 3)Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,tj.: -dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję Kierownika Zespołu. Osoba taka musi posiadać: wykształcenie wyższe, min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącymi nadzór nad inwestycjami budowlanymi (w tym kierowanie lub zarządzanie min. 1 zakończonym zadaniem, polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto). Kierownik Zespołu musi wykazać się znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (dopuszcza się zmiany tego warunku na zatrudnienie przez Inżyniera Kontraktu na własny koszt tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach Inwestora z Inżynierem Kontraktu). -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; określone przepisami Prawa budowlanego. Inspektorzy nadzoru muszą wykazać się min. 5-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót lub kierowania robotami budowlanymi w swoich specjalnościach. -dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która pełnić będzie funkcję eksperta ds. monitorowania i rozliczeń finansowych. Osoba taka musi posiadać: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, min. 5-letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe). -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które posiadają stosowne doświadczenie i wiedzę w dziedzinie akustyki, mechaniki sceny, monitoringu oraz oświetlenia scenicznego. Zamawiający (Inwestor) dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób (np. Kierownika Zespołu z Inspektorem Nadzoru) pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcję wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. 4)Zobowiążą się, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -dla warunku 2): a)Sporządzony przez Wykonawcę (Inżyniera Kontraktu) wykaz zadań, polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego dla inwestycji, które były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe) dla obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł brutto oraz dokonano rozliczeń końcowych w/w inwestycji - wg załącznika nr 3 do SIWZ. b)Sporządzony przez Wykonawcę (Inżyniera Kontraktu) wykaz zadań, polegających na pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego nad inwestycją związaną z budową, przebudową lub remontem obiektu przeznaczonego na cele kultury o wartości robót nie mniejszej niż 10 mln zł brutto - wg załącznika nr 4 do SIWZ. c)Dokumenty potwierdzające, że funkcję Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego na zadaniach ujętych w załącznikach nr 3 i 4 pełniono należycie, np. referencje. -dla warunku 3): a)Sporządzony przez Wykonawcę (Inżyniera kontraktu) -wg załącznika nr 5 do SIWZ wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował, które będą pełnić funkcję: -Kierownika Zespołu ze wskazaniem wykształcenia oraz informacją na temat min. 5-letniego doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi; -eksperta ds. monitorowania i rozliczeń finansowych ze wskazaniem wykształcenia oraz informacją na temat min. 5-letniego doświadczenia w rozliczaniu inwestycji współfinansowanych ze środków UE (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe); -inspektorów nadzoru inwestorskiego wraz z ich uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; określone przepisami Prawa budowlanego. Inspektorzy nadzoru muszą wykazać się min. 5-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót lub kierowania robotami budowlanymi w swoich specjalnościach. -osób posiadających stosowne doświadczenie i wiedzę w dziedzinie akustyki, mechaniki sceny, monitoringu oraz oświetlenia scenicznego. UWAGA 2:Dodatkowo należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie osób, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. b)Sporządzony przez Wykonawcę (Inżyniera Kontraktu) wykaz obiektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe), dokumentujący min. 5-letnie doświadczenie eksperta ds. monitorowania i rozliczeń finansowych w pełnieniu podobnych funkcji - wg załącznika nr 6 do SIWZ. c)Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający (Inwestor) dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. -dla warunku 4: a)Oświadczenie Wykonawcy (Inżyniera Kontraktu), że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi, kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł zgodnie z warunkami i ustalonymi we wzorze umowy. Przez cały okres umowy zobowiąże się być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. od daty podpisania umowy do czasu przewidywanego terminu zakończenia zadania i jego rozliczenia, upływającego orientacyjnie w dniu 30.08.2016 r. Zobowiąże się również do przedłożenia Zamawiającemu (Inwestorowi) kserokopii polisy po każdorazowym jej odnowieniu w terminie do 3 dni kalendarzowych. Oświadczenie zawarte jest w punkcie 10. Druku Oferta, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b)Kserokopia dowodu wpłaty wadium. UWAGA 3: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów dot. spełniania warunku 1 o których mowa w punktach a), b) i d) niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt c) niniejszego ogłoszenia Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Dokumenty, o których mowa w UWADZE 3 w punkcie 1)a, 1)c i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w UWADZE 3 w punkcie 1)b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE 3 w punktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23/03/2009, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego, sala nr 108..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Priorytet XI Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 1.2 Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont pomieszczeń w IV LO przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie - BO (II postępowanie)
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry dydaktycznej kształcącej na kierunku Energetyka Jądrowa, w ramach projektu pn. "PCz kształci kadrę dla rozwoju gospodarki" FERS.01.05-IP.08-0286/23
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - trzecie postępowanie.
- Remont korytarza na odcinku od SOR w Pawilonie B do wyjścia z Pawilonu C wraz z jego przebudową w szpitalu przy ul. Mirowskiej 15
- Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Marynarskiej w Częstochowie
- Przebudowa chodnika ul. Kościelna na odcinku od przedłużenia ulicy Jagiellońskiej do ul. Fryderyka Chopina
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Kasinie Wielkiej - Etap I - zlewnia potoku Kasinianka
- Budowa zjazdów oraz placu manewrowego przy drodze wojewódzkiej Nr 863 do strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Nakliku
- Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- SR.272.u.16.2025.PW Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa zatok parkingowych w msc. Jantar - skrzyżowanie DW 501 z ul. Morską"
- Opracowanie PFU, koncepcji lokalizacyjnej przestrzennej oraz technologicznej oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu inw. "Budowa instalacji podoczyszczania ścieków przemysłowych w ZUOK RUDNO"
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.