Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Koło: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW:
1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY SPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH,
2) PAKIET NR 2 - PAPIER,
3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE.
Numer ogłoszenia: 48972 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY SPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH, 2) PAKIET NR 2 - PAPIER, 3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (cząstkowa) dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Kole w ramach określonych pakietów. 2. Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy artykułów biurowych objętych przedmiotem zamówienia zawierają poszczególne pakiety składające się na druk FORMULARZ CENOWY. 3. Wszystkie artykuły biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. 5. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będę składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 6. Wszystkie artykuły biurowe, będące przedmiotem poszczególnych dostaw, Dostawca zobowiązany jest dostar?czyć do siedziby Zamawiającego oraz rozmieścić w magazynie według wskazań pracownika Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58797.40 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARTPAP S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARTPAP S.C.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP S.C. Jacek Jabłoński, Wiesław Grabowski, Robert Tralewski, ul. Rolna 8A, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40516.21
- Oferta z najniższą ceną: 40516.21 oferta z najwyższą ceną: 43654.75
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2 - PAPIER
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARTPAP S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARTPAP S.C.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP S.C. Jacek Jabłoński, Wiesław Grabowski, Robert Tralewski, ul.Rolna 8A, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8734.38
- Oferta z najniższą ceną: 8734.38 oferta z najwyższą ceną: 12278.28
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARTPAP S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ARTPAP S.C.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP S.C. Jacek Jabłoński, Wiesław Grabowski, Robert Tralewski, ul. Rolna 8A, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9546.80
- Oferta z najniższą ceną: 9546.80 oferta z najwyższą ceną: 15336.39
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- "PRZEBUDOWA ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO W SP ZOZ W KOLE W RAMACH REALIZACJI ETAPU II"
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYMIANA KANALIZACJI SANITARNEJ 2) WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH I MALOWANIE KORYTARZA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3411P na odcinku od drogi krajowej nr 92 w kierunku miejscowości Aleksandrów
- REMONT SAL LEKCYJNYCH, SANITARIATÓW, MALOWANIE KORYTARZA I KLATKI SCHODOWEJ
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących należących do Sądu Okręgowego w Kielcach i sądów funkcjonalnych w Opatowie, Pińczowie, Staszowie i we Włoszczowie.
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.