Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Rzeszów: Dostawa mięsa i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Nr 6 w Rzeszowie w okresie 01.01 -31.12.2014 r. z przerwą wakacyjną
Numer ogłoszenia: 489386 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 6 , ul. Solarza 12, 35-118 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7482070, faks 17 7482062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs6.resman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Nr 6 w Rzeszowie w okresie 01.01 -31.12.2014 r. z przerwą wakacyjną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - mięso i wędliny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet Nr 3 - mięso drobiowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.15.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ceny poszczególnych pozycji, określone w formularzu cenowym mogą być po upływie okresu niezmienności cen aktualizowane (obniżone lub podwyższone, w związku sezonowością i dostępnością produktów na rynku) proporcjonalnie do zmiany średnich cen rynkowych obowiązujących w danym okresie; podstawa do zmiany cen: owoce i warzywa notowania cen PCH Agrohurt Rzeszów, pozostałe wzrostu cen danego artykułu ogłaszany w Biuletynie Statystycznym województwa podkarpackiego wydawanym przez GUS w Rzeszowie. Jeżeli Biuletyn Statystyczny województwa podkarpackiego nie będzie publikował wskaźnika wzrostu cen któregoś z artykułów, podwyżka będzie dokonana w oparciu o wskaźnik wzrostu średnich cen towarów i usług Konsumpcyjnych ogłaszany w tym Biuletynie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs6.resman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 6 w Rzeszowie,ul. Solarza 12, 35-118 Rzeszów, pok. 102 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Nr 6 w Rzeszowie, ul. Solarza 12, 35-118 Rzeszów, pokój 102 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 2 - mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 3 - mięso drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa wykonania koncepcji wielobranżowej oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla rozbudowy budynków "A" i "BG" o segment "L".
- Promocja Województwa Podkarpackiego podczas Wystawy Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai w dniach 1-7 października 2025 r.
- Dostawa farb, rozpuszczalników i akcesoriów malarskich - zamówienie z podziałem na 2 części
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+932 -8+112 strona lewa w miejscowości Manasterz
- Usługa szkoleniowa nt. Rozliczanie projektów współfinansowanych z EFS+
- "Projekt stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniach z istniejącą sygnalizacją świetlną w m. Stalowa Wola.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- Dostawa artykułów żywnościowych 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.