Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonania koncepcji wielobranżowej oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla rozbudowy budynków „A” i „BG” o segment „L”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania koncepcji wielobranżowej oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla rozbudowy budynków „A” i „BG” o segment „L”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fac0ef30-0f9d-4c93-8d6c-b60273c4445e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044041/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opr.koncepcji rozb.bud.oraz oprac. PF-U :Rozb.kompleksu bud.głównych Szpitala -segmentu „A” i „BG” – tj. bud. nowego 4-ro kondygn. bud. „L” skom. z istniejącą klatką schod. od strony parku wraz z wyp.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/usk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/usk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. Szczegóły opisano w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisano w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 27 / ZP.261.1-I.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania koncepcji wielobranżowej (architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej) wraz z wstępną technologią pomieszczeń dla rozbudowy budynków „A” i „BG” o segment „L” – budynek 4-ro kondygnacyjny z windą i klatką schodową o powierzchni zabudowy około 700,00m2 i powierzchni użytkowej ogółem około 1 600,00m2- połączony funkcjonalnie z istniejącą klatką schodową w budynku „A” i „BG”, zlokalizowanych na terenie Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, na działce nr 1033/8 wraz z funkcjami uzupełniającymi i infrastrukturą techniczną, realizowany w systemie budownictwa modułowego oraz sporządzenie wniosku z koncepcją (zakup map) dla wystąpienia do Prezydenta Miasta Rzeszowa o wydanie decyzji: o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, obliczenie zapotrzebowania na media i wystąpienie z wnioskami do dostawców o zapewnienie mediów oraz wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w oparciu o wykonaną koncepcję. Teren projektowanej rozbudowy obejmuje działki nr 1033/8, 1033/4 i 1033/5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac projektowych przedstawiono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ. Załącznikiem do SWZ są również mapy przedstawiające lokalizację inwestycji oraz zagospodarowanie terenu (Załącznik nr 2 do SWZ).
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
4. Kat. CPC: 12
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty w zł: 60%.
b) Doświadczenie zawodowe Głównego Projektanta: 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Głównego Projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1) Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi projektowo-kosztorysowe wielobranżowe związane z budową lub rozbudową budynków służby zdrowia o powierzchni użytkowej zaprojektowanych nowych lub rozbudowywanych budynków min. 1 000,00 m2 każda. Na podstawie wykonanych dokumentacji projektowo-kosztorysowych zostały zrealizowane roboty budowlane lub są w trakcie realizacji.
Uwaga: Przez jedną usługę należy rozumieć usługę wykonaną w ramach jednej umowy.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2) Wykażą, że skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za świadczenie usług spełniają następujące wymagania:
A. Główny projektant:
a. uprawnienia: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, czynny członek właściwej Izby Zawodowej,
b. doświadczenie:
• co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
• pełnił funkcję Głównego projektanta w realizacji co najmniej 2-ch usług dokumentacji projektowo-kosztorysowych wielobranżowych, związanych z budową lub rozbudową budynków służby zdrowia o powierzchni użytkowej zaprojektowanych nowych lub rozbudowywanych budynków min. 1 000,00m2 każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
c. wykształcenie – branżowe, wyższe.
B. Projektant branży konstrukcyjnej:
a. uprawnienia: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, czynny członek właściwej Izby Zawodowej,
b. doświadczenie: co najmniej 8-mio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
c. wykształcenie: branżowe, wyższe.
C. Projektant branży instalacji sanitarnych:
a. uprawnienia: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, czynny członek właściwej Izby Zawodowej,
b. doświadczenie: co najmniej 8-mio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
c. wykształcenie: branżowe, wyższe.
D. Projektant branży instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych:
a. uprawnienia: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, czynny członek właściwej Izby Zawodowej,
b. doświadczenie: co najmniej 8-mio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
c. wykształcenie: branżowe, wyższe.
E. Projektant branży instalacji telekomunikacyjnych:
a. uprawnienia: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, czynny członek właściwej Izby Zawodowej,
b. doświadczenie: co najmniej 8-mio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
c. wykształcenie: branżowe, wyższe.
F. Projektant branży drogowej:
a. uprawnienia: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej drogowej bez ograniczeń, czynny członek właściwej Izby Zawodowej,
b. doświadczenie: co najmniej 8-mio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
c. wykształcenie: branżowe, wyższe.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych
środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia opisano SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zmawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego:
1) Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wg wzoru - Załącznik nr 5 do SWZ;
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, złożony przez Wykonawcę Wykaz usług, powinien dotyczyć usług w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru - Załącznik nr 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych opisano w SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych, które podlegają uzupełnieniu opisano w SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów opisano w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium wynosi: 3 000,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Do umów o zamówienie publiczne stosuje się przepisy DZIAŁU VII Pzp - UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEJ WYKONANIE.Zamawiający przedstawia projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jako Załącznik nr 13 do SWZ w oparciu o który zostanie zawarta umowa.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/usk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-21
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa wykonania koncepcji wielobranżowej oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla rozbudowy budynków "A" i "BG" o segment "L".
- Promocja Województwa Podkarpackiego podczas Wystawy Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai w dniach 1-7 października 2025 r.
- Dostawa farb, rozpuszczalników i akcesoriów malarskich - zamówienie z podziałem na 2 części
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+932 -8+112 strona lewa w miejscowości Manasterz
- Usługa szkoleniowa nt. Rozliczanie projektów współfinansowanych z EFS+
- "Projekt stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniach z istniejącą sygnalizacją świetlną w m. Stalowa Wola.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg i chodników w gminie Kuślin"
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przeprowadzenie prac budowlanych, polegających na wykonaniu kapitalnego remontu/przebudowy budynków Akademików
- Opracowanie programu prac konserwatorskich i dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji budynku przy ul. Dzierżoniowskiej 12 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.