Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-06
Gdańsk: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 4887 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, faks 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres świadczenia usługi obejmuje: - wykonywanie dwukrotnej deratyzacji piwnic i korytarzy piwnicznych wszystkich zasobów oraz innych obiektów wskazanych przez Zamawiającego w miesiącu maju i wrześniu w sposób zapewniający wysoką skuteczność w zwalczaniu gryzoni, - wykonywanie dodatkowej deratyzacji w każdym czasie i w każdym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - przy każdorazowym przeprowadzaniu deratyzacji należy wywozić padłe gryzonie w miejsca do tego przeznaczone i zgodne z obowiązującymi przepisami; - wykonywanie skutecznej dezynsekcji całego wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia dwukrotnie w odstępie dwóch tygodni; - wykonywanie skutecznej dezynfekcji lokalu po chorym, zmarłym lub zbieraczu odpadków na każdorazowe zlecenie Zamawiającego; - usuwanie gniazd owadów (np. osy, szerszenie i inne owady występujące na terenie kraju) na każdorazowe zlecenie Zamawiającego;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania 90.92.40.00 - Usługi usuwania grzybów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić co najmniej trzy miesięcznej gwarancji na wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1.Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1usługę polegającą na deratyzacji lub dezynfekcji lub dezynsekcji popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 2. Potencjału kadrowego - wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest wykazanie co najmniej: - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i/lub zadanie 3 i/lub zadanie 4 i/lub zadanie 5 i/lub zadanie 6 i/lub zadanie 7 - 2 osób, które będą wykonywać zamówienie, w tym 1 posiadającej uprawnienia do pracy na wysokości oraz 1 osoby na stanowisku kierowniczym legitymującej się ukończonym kursem w zakresie deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji. Do oferty należy dołączyć kopie ukończonego kursu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla osoby na stanowisku kierowniczym oraz zaświadczenie lekarskie uprawniające wykazaną osobę do pracy na wysokości. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 3. Potencjału technicznego - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie: - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i/lub zadanie 3 i/lub zadanie 4 i/lub zadanie 5 i/lub zadanie 6 i/lub zadanie 7 - jednym podnośnikiem balkonowym. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej: - w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 10.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 10.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 10.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 10.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 5 - 10.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 6 - 10.000 zł - w przypadku składania oferty na zadanie 7 - 10.000 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. - Złożyć Formularz cenowy zadanie 1,2,3,4,5,6,7, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5, w godz. 8:00 - 12:00, cena brutto 24,40 zł.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.02.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 16.01.2009 r. godzina 9:30 miejsce w siedzibie zamawiającego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74, w pok. nr 204 świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska, nr pok. 5, tel. 058/ 524-10-61, nz@gznk.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego BOM 1,9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego BOM 2,3,5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 92.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego BOM 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego BOM 11,12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego BOM 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego BOM 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w 2009 roku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz usuwania gniazd owadów na obszarze administrowanym przez Zamawiającego BOM 8,10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komór laminarnych, wirówki i wyparki próżniowej w 4 pakietach dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
- Modernizacja dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
- Dostawa sond i prowadników FFR wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej z pomiarem FFR dla UCK.
- Ekspertyza botaniczna działek nr 246, 247, 248, 249, 301, 302 obręb Mikorowo Leśnictwo, gmina Czarna Dąbrówka, powiat bytowski w granicach obszaru Natura 2000 Dolina Łupawy
- Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Usługa dezynfekcji i dezynfekcji w budynkach administracyjnych i administracyjno- dydaktycznych Uniwersytetu Wrocławskiego
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
- usługi w zakresie sprzątania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.