To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Nowy Sącz: PCFE.272.8.2012 Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektów realizowanych przez PCFE
Numer ogłoszenia: 48461 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23237 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.8.2012 Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektów realizowanych przez PCFE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części (zwane dalej Pakietami): 1) Pakiet 1: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Aktywnie w przyszłość; 2) Pakiet 2: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Nowosądecka Akademia Samorządowa; 3) Pakiet 3: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Nowe Kwalifikacje - Lepsza Praca. 3. Określenie przedmiotu zamówienia dla Pakietu 1: a) TECZKA KONFERENCYJNA - 2954 szt., b) PIÓRNIK NA PRZYBORY SZKOLNE - 2954 szt., c) DŁUGOPIS METALOWY - 2954 szt. , d) PENDRIVE 4GB - 2954 szt. , e) BRULION/ZESZYT A4 Z INDYWIDUALNĄ OKŁADKĄ - 2954 szt., f) BRULION/ZESZYT A5 Z INDYWIDUALNĄ OKŁADKĄ - 2954 szt. 4. Określenie przedmiotu zamówienia dla Pakietu 2: a) TECZKA KONFERENCYJNA Z NOTESEM - 126 szt., b) DŁUGOPIS METALOWY - 126 szt., c) PENDRIVE 4GB - 190 szt. 5. Określenie przedmiotu zamówienia dla Pakietu 3: a) TECZKA KONFERENCYJNA Z NOTATNIKIEM O FORMACIE A4 - 30 szt., b) DŁUGOPIS METALOWY - 30 szt. 6. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich Pakietów): a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy nowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu umowy bez wad i pomyłek w nadruku/znakowaniu, a także bez uszkodzeń mechanicznych. c) Jakość dostarczonych materiałów promocyjnych ma odpowiadać Polskim Normom. d) Zamawiający dopuszcza dostarczenie materiałów promocyjnych równoważnych, z tym jednak zastrzeżeniem, że w przypadku dostarczenia materiału równoważnego w stosunku do materiałów wskazanych w niniejszej specyfikacji, materiał równoważny nie może być gorszej jakości niż materiał wskazany przez Zamawiającego. e) Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. W razie zmiany siedziby Zamawiający zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Wykonawcę w formie pisemnej. f) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o planowanym terminie dostawy na 3 dni przed tym terminem. g) Do obowiązków wykonawcy należy również transport, ubezpieczenie transportu, załadunek, rozładunek oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego. h) Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy projekty logo w formie plików cdr najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach poniższych projektów: a) projekt pn. Aktywnie w przyszłość, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) projekt pn. Nowosądecka Akademia Samorządowa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki c) projekt pn. Nowe Kwalifikacje - Lepsza Praca współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Aktywnie w przyszłość
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 30.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martą Jarzyna, wspólnik spółki cywilnej AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION, z siedzibą: 30-009 Kraków, ul. Friedleina 6/219, Osiedle Złotego Wieku 43/29,, 31-618 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Maciej Mrowicki, wspólnik spółki cywilnej AGENCJA REKLAMOWA TOP DIVISION, z siedzibą: 30-009 Kraków, ul. Friedleina 6/219, ul. Wielicka 89/56, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166997,10
Oferta z najniższą ceną: 166997,10 / Oferta z najwyższą ceną: 264865,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Nowosądecka Akademia Samorządowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Kosakowska, wspólnik spółki cywilnej Agencja Promocyjna STYLLE S.C. IWONA KOSAKOWSKA, AGATA KASPRZAK, ul. Rogera Sławskiego 8, 60-682 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
- Agata Kasprzak, wspólnik spółki cywilnej Agencja Promocyjna STYLLE S.C. IWONA KOSAKOWSKA, AGATA KASPRZAK,, ul. Romana Dmowskiego 62 m 47, 60-224 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8703,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5734,26
Oferta z najniższą ceną: 5734,26 / Oferta z najwyższą ceną: 18505,23
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3: Dostawa materiałów promocyjnych wraz z usługą polegającą na oznaczeniu materiałów logo wg indywidualnego projektu dla uczestników projektu pn. Nowe Kwalifikacje - Lepsza Praca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER MEDIA Kędzierski Paweł,, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1173,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 837,30
Oferta z najniższą ceną: 837,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2275,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Zakup i sukcesywna dostawa pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarsko- ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- Dostawa środków dezynfekujących
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup gadżetów reklamowych na potrzeby Zespołu ds. współpracy z zagranicą
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Wielunia
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A. w ramach projektu "Flash Flood Prediction and Prevention System" (FLOPRES)
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju koszykówki
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





