eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 8 części zamówienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Mysłowice: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 8 części zamówienia
Numer ogłoszenia: 483086 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403656 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 8 części zamówienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pod nazwą: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 8 części zamówienia, jest: 1.1) część nr 1: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektrotechnicznego, w tym: - zarabiarka gniazd RJ45: 3 szt., - zarabiarka wtyków RJ45: 12 szt., - tester napięcia: 3 szt., - tester płyt głównych P.O.S.T. ISA: 4 szt., - tester zasilaczy ATX: 4 szt., - tester kabli: 4 szt., - mierniki elektryczne: 15 szt., - listwa zasilająca: 1 szt., - pendrive: 1 szt., - ekran projekcyjny: 4 szt., - ekran projekcyjny: 1 szt., - słuchawki z mikrofonem: 30 szt.; 1.2) część nr 2: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu fryzjerskiego, w tym: - wałki: 1 opak., - wałki: 10 opak., - wałki: 20 opak., - Airstyler: 2 szt., - prostownica: 1 szt., - falownica: 1 szt., - lokówka: 1 szt., - lokówka: 1 szt., - lokówka: 1 szt., - suszarka do włosów: 5 szt., - maszynka bezprzewodowa: 1 szt., - klips do włosów: 3 opak., - klips do włosów: 1 opak., - spryskiwacz: 5 szt., - miseczka: 5 szt., - pędzel: 5 szt., - zestaw grzebieni: 1 zestaw, - szczotka do modelowania: 1 szt., - szczotka do modelowania: 1 szt.; 1.3) część nr 3: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu technik hotelarstwa, w tym: - zastawa stołowa: 2 opak., - wózek kelnerski: 1 szt., - taca: 7 szt., - kieliszki do wina: 2 opak., - kieliszki do szampana: 2 opak., - kieliszki do wódki: 2 opak., - szklanki: 2 opak., - zestaw sztućców: 2 opak., - fartuszek kelnerski: 14 szt., - fartuch długi: 5 szt., - ręcznik: 6 szt., - materac: 1 szt., - pościel: 2 szt., - prześcieradło: 2 szt., - kołdra z poduszką: 2 komp., - szlafrok: 1 szt.; 1.4) część nr 4: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - materiałów biurowych, w tym: - kalkulator: 50 szt., - aparat telefoniczny: 1 szt., - ołówek: 50 szt., - wizytownik: 1 szt., - tablica: 1 szt., - papier Flipchart: 5 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w handlu, w skład kompletu wchodzi: faktura VAT: 20 szt., faktura VAT: 20 szt., faktura korygująca: 20 szt., nota korygująca: 20 szt., rachunek dla zwolnionych podmiotowo z VAT: 20 szt., zamówienie ogólne: 10 szt., Wz/wydanie na zewnątrz: 10 szt., Pz/przyjęcie z zewnątrz: 10 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w handlu, w skład kompletu wchodzi: faktura VAT: 10 szt., faktura VAT: 10 szt., faktura korygująca: 10 szt., nota korygująca: 10 szt., arkusz spisu z natury: 10 szt., zgłoszenie reklamacyjne: 10 szt., kartoteki magazynowe: 10 opak., Wz/wydanie na zewnątrz: 10 szt., Pz/przyjęcie z zewnątrz: 10 szt., - druki akcydensowe wykorzystywane w zatrudnieniu, w skład kompletu wchodzi: umowa o pracę: 20 szt., umowa zlecenie: 20 szt., świadectwo pracy: 20 szt., - druki akcydensowe stosowane w wymianie towarowej, w skład kompletu wchodzi: faktura VAT: 49 szt., międzynarodowy list przewozowy CMR: 49 szt., Wz/wydanie na zewnątrz: 49 szt., Pz/przyjęcie z zewnątrz: 49 szt., - torebki foliowe: 1 opak., - blok: 1 szt., - klej: 1 szt., - papier pakowy: 1 szt., - nożyczki: 1 szt., - taśma samoprzylepna: 1 szt., - gumka: 1 szt., - linijka: 1 szt., - marker: 2 szt., - komplet przyborów kreślarskich: 10 komp., - karta biblioteczna do wydruku kodów kreskowych: 10 szt., - zestaw nalepek do wydruku kodów kreskowych: 6 szt.; 1.5) część nr 5: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu sprzedawca, w tym: - metkownica: 2 szt., - ulotnik: 2 szt., - ulotnik: 1 szt., - stojak: 2 szt., - cenówka: 1 opak., - tester banknotów: 2 szt.; 1.6) część nr 6: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - narzędzi budowlanych, w tym: - komplet akcesoriów budowlanych: 1 komp., w skład kompletu wchodzi: poziomica: 1 szt., szpachla: 1 szt., kielnia trójkątna: 1 szt., pędzel: 1 szt., wałek: 1 szt., paca: 1 szt., pojemnik budowlany: 1 szt., wiadro: 1 szt., piła: 1 szt., sznurek murarski: 1 szt., - elektronarzędzia budowlane: szlifierka kątowa: 1 szt., - elektronarzędzia budowlane: wiertarko-wkrętarka: 1 szt., - elektronarzędzia budowlane: mieszadło: 1 szt., - narzędzia budowlane: przecinarka do glazury: 2 szt., - komplet akcesoriów budowlanych na lekcje pokazowe: 2 komp., w skład kompletu wchodzi: cegła klinkierowa: 1 szt., cegła klinkierowa: 1 szt., cegła klinkierowa: 1 szt., płyta k-g: 1 szt., płyta osb: 1 szt., tapeta: 1 rolka, tapeta: 1 rolka, płytka elewacyjna: 1 m2, glazura: 1 m2, bloczek betonowy: 1 szt., profil ścienny U: 1 paczka, stelaż do montażu płyt: 1 szt.; 1.7) część nr 7: Zakup i dostawa książek, prasy oraz filmów DVD, w tym: - mapa: 1 szt., - mapa: 1 szt., - mapa: 1 szt., - zestaw plansz dydaktycznych: 1 szt., - film szkoleniowy: 1 szt., - film szkoleniowy: 1 szt., - ćwiczenia: 15 szt., - czasopismo: 12 szt., - czasopismo: 12 szt., - czasopismo: 12 szt., - czasopismo: 12 szt., - film edukacyjno-szkoleniowy: 2 szt., - film edukacyjno-szkoleniowy: 1 szt., - film edukacyjno-szkoleniowy: 1 szt., - podręcznik: 8 szt., - podręcznik: 4 szt., - podręcznik: 8 szt., - podręcznik: 8 szt., - testy: 8 szt., - podręcznik: 2 szt., - podręcznik: 2 szt., - podręcznik: 2 szt., - podręcznik: 2 szt., - podręcznik: 2 szt., - podręcznik: 2 szt., - podręcznik: 8 szt., - podręcznik: 8 szt., - podręcznik: 30 szt., - podręcznik: 5 szt., - podręcznik: 15 szt., - podręcznik: 20 szt., - podręcznik: 15 szt., - podręcznik: 10 szt., - podręcznik: 15 szt., - podręcznik: 10 szt., - podręcznik: 10 szt., - podręcznik: 5 szt., - podręcznik: 20 szt., - tablica demonstracyjna: 1 szt., - tablica demonstracyjna: 1 szt., - tablica demonstracyjna: 1 szt., - tablica demonstracyjna: 1 szt., - tablica demonstracyjna: 1 szt., - zestaw edukacyjny: 5 szt.; 1.8) część nr 8: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (apteczka, lampka, stolik nocny, łóżko turystyczne, gabloty zamykane), w tym: - apteczka: 1 szt., - gabloty zamykane: 6 szt., - lampka: 1 szt., - stolik nocny: 1 szt., - łóżko turystyczne: 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla części nr 1-8) został określony w zał. nr 8 do siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie obejmujące zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie, jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Udział tych środków w wartości zamówienia wynosi 85 %.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu fryzjerskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2424,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3567,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3567,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3567,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu technik hotelarstwa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2187,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2706,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2706,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2706,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (apteczka, lampka, stolik nocny, łóżko turystyczne, gabloty zamykane).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1563,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2152,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2152,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6430,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.