Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Warszawa: Świadczenie usług wynajmu autobusów wraz z kierowcą
do przewozu uczestników szkoleń w 2009r.
Numer ogłoszenia: 48163 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wynajmu autobusów wraz z kierowcą do przewozu uczestników szkoleń w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2009 roku usług wynajmu autobusów wraz z kierowcą do przewozu uczestników szkoleń, polegających na podstawieniu autobusu oraz przewiezieniu osób na każdorazowe zlecenie Zamawiającego - zgodnie z poniżej opisanymi wymaganiami. 2. Zamawiający przyjmuje, że poszczególne zlecenia obejmują każdorazowo przewóz osób na trasie z Warszawy do Teresina k/Sochaczewa lub z Teresina k/Sochaczewa do Warszawy. 3. Szacunkowa liczba przewozów: a) - 14 przewozów osób autobusem (autobusami) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 70 osób, w czasie do 4 godzin w tym: 7 przewozów - na trasie Warszawa-Teresin k/Sochaczewa (dowiezienie osób) 7 przewozów - na trasie Teresin k/Sochaczewa -Warszawa (odbiór osób) b) - 24 przewozy osób autobusem (autobusami) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 60 osób, w czasie do 4 godzin, w tym: 12 przewozów - na trasie Warszawa-Teresin k/Sochaczewa (dowiezienie osób) 12 przewozów - na trasie Teresin k/Sochaczewa -Warszawa (odbiór osób) c) - 24 przewozy osób autobusem z liczbą miejsc siedzących dla minimum 50 osób, w czasie do 4 godzin, w tym: 12 przewozów - na trasie Warszawa-Teresin k/Sochaczewa (dowiezienie osób) 12 przewozów - na trasie Teresin k/Sochaczewa -Warszawa (odbiór osób) d) - 4 przewozy osób autobusem z liczbą miejsc siedzących dla minimum 40 osób, w czasie do 4 godzin. w tym: 2 przewozy - na trasie Warszawa-Teresin k/Sochaczewa (dowiezienie osób) 2 przewozy - na trasie Teresin k/Sochaczewa -Warszawa (odbiór osób) 4. Szczegółowy Harmonogram Przewozów zostanie ustalony z Wykonawcą i stanowić będzie załącznik do umowy. Jednocześnie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji Harmonogramu Przewozów w trakcie obowiązywania umowy. Ponadto Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Standard środków transportu - autobusy z odpowiednią liczbą miejsc pasażerskich w zależności od złożonego indywidualnego zamówienia, wyposażone w klimatyzację, sprawne technicznie, posiadające aktualne badania techniczne, 2. Gotowość Wykonawcy do realizacji usługi w terminie do 72 godzin od otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia faksem. 3. Posiadanie przez Wykonawcę ważnej licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób. 4. Posiadanie przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy ważnego ubezpieczenia OC i NNW w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 5. W przypadku awarii autobusu Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia i podstawienia autobusu spełniającego takie same wymogi w czasie do 3 godzin od zaistnienia awarii, co nie spowoduje dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość podstawienia dwóch mniejszych autobusów w miejsce jednego, z zastrzeżeniem skalkulowania i podania ceny jako ceny za przejazd jednego autobusu o liczbie miejsc pasażerskich wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp tj. m.in. posiadają ważną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób. (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ rozdział II pkt V ppkt 1, 2, 3/ lub 4, 5 oraz 6), 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają aktualny dokument ubezpieczenia OC i NNW w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ rozdział II pkt V ppkt 7). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - Pzp wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Ważną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2007r. nr 125 poz. 874) 7. Aktualny dokument ubezpieczenia OC i NNW w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 8. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto na ofertę powinny składać się następujące oświadczenia i dokumenty: 9. Wypełniony formularz oferty wg wzoru zawartego w Rozdziale I SIWZ - Formularz Oferty. 10. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp. 11. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 12. Parafowany wzór umowy. 13. Tłumaczenie na jęz. polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów załączonych do oferty w języku obcym. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii autobusu zobowiązuje się do zapewnienia i podstawienia autobusu spełniającego takie same wymogi w czasie 3 godzin od zaistnienia awarii, co nie spowoduje dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - CENTRALA Al. Niepodległości 190, 00 - 608 Warszawa pok. 228.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - CENTRALA Al. Niepodległości 190, 00 - 608 Warszawa, pok. 101 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego szkolenia wyjazdowego nt.: "Efektywne kierowanie zespołem - zarządzanie, motywowanie i komunikacja" dla kadry kierowniczej WUP w Warszawie.
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (150)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.