eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńdostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i narzędziowego oraz informatycznego systemu zarządzania biblioteką



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48102

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i narzędziowego oraz informatycznego systemu zarządzania biblioteką Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu, do kontaktów: Elżbieta Wykrzykowska, ul. Prosta 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6634130, fax 056 6634150, e-mail: bptorun@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bptorun.wx.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu, Elżbieta Wykrzykowska, ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6539756, fax 056 6539756, e-mail: biblioteka@bptorun.wx.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu, Elżbieta Wykrzykowska, ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6539756, fax 056 6539756, e-mail: biblioteka@bptorun.wx.pl, biblioteka@bptorun.wx.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Biblioteka Pedagogiczna w Toruniu, Elżbieta Wykrzykowska, ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6539756, fax 056 6539756, e-mail: biblioteka@bptorun.wx.pl, biblioteka@bptorun.wx.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i narzędziowego oraz informatycznego systemu zarządzania biblioteką. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego: 87-100 Toruń ul. Dąbrowskiego 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: - dostawa, instalacja i uruchomienie wyspecyfikowanego sprzętu komputerowego; - dostawa, instalacja, serwisowanie oprogramowania zarządzającego biblioteką oraz przeszkolenie jego personelu; - dostawa, instalacja, serwisowanie oprogramowania finansowo-księgowego (kadry-płace, finanse-księgowość) oraz przeszkolenie jego personelu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, z produkcji seryjnej, z legalnego źródła dystrybucji i mieć trwale oznaczone logo producenta. System operacyjny musi być preinstalowany na każdym komputerze. Oprogramowanie w polskiej wersji językowej. Instalacja i konfiguracja przez pracowników posiadających doświadczenie w tym zakresie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.41.00 - Biblioteczne oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 59.00.00.00 - 59.00.00.00 Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000,00EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 35

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7500,00PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 UPZP: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają doświadczenie jako główny wykonawca z zakresu wyposażenia bibliotek w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym oraz dostawy informatycznego systemu zarządzania biblioteką tzn. wykażą zrealizowanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej trzech dostaw i/lub usług o wartości 500 000,00 PLN w tym co najmniej jednej dostawy i/lub usługi finansowanej ze środków publicznych z załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy i/lub usługi zostały wykonane należycie. 3.Posiadają Certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie zapewnienia jakości wytwarzanych produktów i usług obejmujący projektowanie, tworzenie, sprzedaż i wdrażanie systemów informatycznych. 4.Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250 000,00 PLN. 5.Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość składanej oferty. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w pkt 2 muszą spełniać łącznie. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w pkt 3 - 4 musi spełniać każdy Wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Podpisany wykaz sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ w którym Wykonawca wykaże zrealizowanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej trzech dostaw i/lub usług z zakresu wyposażenia biblioteki w sprzęt komputerowy z oprogramowaniem systemowym i narzędziowym oraz dostawy informatycznego systemu zarządzania biblioteką, o wartości 500 000 PLN, w tym co najmniej jednej dostawy i/lub usługi finansowanej ze środków publicznych z załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy i/lub usługi zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz podpisuje wyznaczony pełnomocnik. b.Certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie zapewnienia jakości wytwarzanych produktów i usług obejmujący projektowanie, tworzenie, sprzedaż i wdrażanie systemów informatycznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. c.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. d.Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust 1 UPZP wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. e.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. f.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. g.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 UPZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. h.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. i.Sprawozdania finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. j.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt lit. e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bptorun.wx.pl/bip/index.php?idtf=przetargi. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto bankowe lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.09.2006, godzina 10:05, Siedziba zamawiajacego: 87-100 Toruń ul. Dąbrowskiego 4 p. 21 (II piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.