Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Szubin: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH SZUBIN, WOLWARK, PIŃSKO, ZALESIE
Numer ogłoszenia: 47950 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szubinie , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH SZUBIN, WOLWARK, PIŃSKO, ZALESIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szubin, Wolwark, Pińsko, Ameryczka, Zalesie. Zakres prac obejmuje: 1. Budowę kanalizacji sanitarnej o długości 23.869 m, w tym: 1) ETAP I - budowa kanalizacji sanitarnej Szubin, Wolwark, Pińsko w zakresie: a) kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV O 200 mm - 3428 m, b) kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV O 160 mm - 251 m, c) przyłączy kanalizacji sanitarnej O 160 mm - 334 m, d) rurociągu tłocznego z rur PE O 40 mm - 846 m, e) rurociągu tłocznego z rur PE O 180 mm - 2362 m, f) rurociągu tłocznego z rur PE O 90 mm - 2775 m, g) wykonania przepompowni przydomowych - 22 szt., h) wykonania sieciowych przepompowni ścieków - 2 szt. 2) ETAP II - budowa kanalizacji sanitarnej Wolwark, Ameryczka, Zalesie w zakresie: a) kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV O 200 mm - 3873 m, b) kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV O 160 mm - 101 m, c) przyłączy kanalizacji sanitarnej O 160 mm - 237 m, d) rurociągu tłocznego z rur PE O 40 mm - 3398 m, e) rurociągu tłocznego z rur PE O 90 mm - 491 m, f) rurociągu tłocznego z rur PE O 160 mm - 5773 m, g) wykonania przepompowni przydomowych - 33 szt., h) wykonania sieciowej przepompowni ścieków - 2 szt. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie i inwentaryzacja), w tym inwentaryzacja części kanalizacji przebiegającej przez tereny zamknięte na mapy geodezyjne PKP PLK S.A. Centrala Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku. 4. Wykonanie wszystkich robót, które określa przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa. 5. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy. 6. Poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego drogi wojewódzkiej i powiatowej oraz organizacją ruchu na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do koordynowania robót w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej z wykonawcą modernizacji drogi wojewódzkiej nr 247 oraz z wykonawcą kanalizacji deszczowej Szubin - Wolwark.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 150.000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027; kserokopia wpłaty/przelewu dołączona do oferty. - w formie poręczeń lub gwarancji: oryginał dołączony do ofertyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI niniejszej SIWZ. 1.6 Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy i złożą zaparafowany wzór umowy. 1.7 Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej jedno zamówienie w zakresie budowy kanalizacji o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 złotych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Harmonogram rzeczowo - finansowy - załącznik nr 2, 4) Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - załącznik nr 3, 5) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy (jeżeli wykonawca mocuje pełnomocnika) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 (Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej jedno zamówienie w zakresie budowy kanalizacji o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 złotych - na potwierdzenie złoży referencje), 2) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego. 4) Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 złotych. 2) Opinia banku w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca jego sytuację finansową oraz zdolność kredytową..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Mieski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, sekretariat (pokój nr 19).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Lubięcin i odprowadzenia ścieków do oczyszczalni ścieków.
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Nasielsk
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) wraz infrastrukturą towarzyszącą i obiektami technicznymi w miejscowości Paszowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Samsieczynek, Gmina Mrocza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





