eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH W GMINIE KĘPNO W OKRESIE 1 STYCZNIA 2013 R. - 31 GRUDNIA 2013 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Kępno: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH W GMINIE KĘPNO W OKRESIE 1 STYCZNIA 2013 R. - 31 GRUDNIA 2013 R.
Numer ogłoszenia: 477654 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno , ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA WYBRANYCH NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH W GMINIE KĘPNO W OKRESIE 1 STYCZNIA 2013 R. - 31 GRUDNIA 2013 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest utrzymanie czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach położonych w Gminie Kępno (sprzątanie placów zabaw i innych nieruchomości, odśnieżanie, koszenie traw, oczyszczanie słupów ogłoszeniowych, usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych, prace porządkowe w miejscach pamięci narodowej, ustawianie i przechowywanie ławek ulicznych itp.) w okresie 1 stycznia 2013 r. - 31 grudnia 2013 r. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 5): 1. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) utrzymanie porządku na terenach gminnych placów zabaw (w tym koszenie trawy, odchwaszczanie, wymiana piasku w piaskownicach, sprzątanie terenu wraz z opróżnianie koszy na odpady); obowiązek określony w niniejszym punkcie realizowany będzie poprzez: a) sprzątanie placu zabaw w Kępnie przy ulicy Szpitalnej z następującą częstotliwością: - pięć razy w tygodniu: w okresie od 1 maja 2013r. do 31 sierpnia 2013r.; - dwa razy w tygodniu: w okresach od 1 stycznia 2013r. do 30 kwietnia 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 31 grudnia 2013r. b) sprzątanie placu zabaw w Kępnie przy Alejach Marcinkowskiego z następującą częstotliwością: - pięć razy w tygodniu: w okresie od 1 maja 2013r. do 31 sierpnia 2013r.; - dwa razy w tygodniu: w okresach od 1 stycznia do 30 kwietnia 2013r. oraz od 1 września do 31 grudnia 2013r. c) sprzątanie placu zabaw w Kępnie przy ulicy Nowowiejskiego (boisko TKKF Przemysław) z następującą częstotliwością: - dwa razy w tygodniu: w okresie od 1 maja 2013r. do 31 sierpnia 2013r.; - trzy razy w miesiącu: w okresach od 1 stycznia 2013r.do 30 kwietnia 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 31 grudnia 2013r.; d) sprzątanie placu zabaw w Kępnie przy ul. Ruchu Oporu ( Os. Mściwoja) z następującą częstotliwością: - dwa razy w tygodniu: w okresie od 1 maja 2013r. do 31 sierpnia 2013r.; - trzy razy w miesiącu: w okresach od 1 stycznia 2013r.do 30 kwietnia 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 31 grudnia 2013r. e) sprzątanie placu zabaw w Kępnie w Parku 700-lecia ( w tzw. Park na Kopcu) z następującą częstotliwością: - dwa razy w tygodniu: w okresie od 1 maja 2013r. do 31 sierpnia 2013r.; - trzy razy w miesiącu: w okresach od 1 stycznia 2013r.do 30 kwietnia 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 31 grudnia 2013r.; f) sprzątanie placów zabaw w miejscowościach: Borek Mielęcki, Domanin, Hanulin, Kliny, Mechnice, Mianowice, Osiny, Przybyszów, Rzetnia, Szklarka Mielęcka ( 10 sztuk) z następującą częstotliwością: - raz w miesiącu: w okresach do 1 stycznia 2013r. do 30 kwietnia 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 31 grudnia 2013r. - raz w tygodniu: w okresie od 1 maja 2013r. do 31 sierpnia 2013r.; g) sprzątanie placu zabaw w miejscowości Hanulin usytuowane przy przedszkolu samorządowym z następującą częstotliwością: - raz w miesiącu: w okresach do 1 stycznia 2013r. do 30 kwietnia 2013r. oraz od 1 września 2013r. do 31 grudnia 2013r. - raz w tygodniu: w okresie od 1 maja 2013r. do 31 sierpnia 2013r.; h) Koszenie trawy i usuwanie chwastów na placach zabaw wymienionych w ppkt od a do g z częstotliwością nie rzadziej, niż co trzy tygodnie. i) Wymiana piasku w piaskownicach na gminnych placach zabaw wymienionych w ppkt od a do g dokonana zostanie w okresie od 15 do 30 kwietnia 2013r. 2) oczyszczanie słupów ogłoszeniowych na terenach wiejskich Gminy Kępno; obowiązek określony w niniejszym punkcie realizowany będzie poprzez oczyszczanie słupów ogłoszeniowych w miejscowościach: a) Borek Mielęcki - 1 szt., b) Domanin - 1 szt., c) Hanulin - 1 szt., d) Kierzenko- 1 szt., e) Kierzno - 1 szt., f) Kliny - 1 szt., g) Krążkowy - 1 szt., h) Mechnice - 1 szt., i) Mikorzyn - 1 szt., j) Myjomice - 1 szt., k) Olszowa - 2 szt., l) Osiny - 2 szt., m) Ostrówiec - 1 szt., n) Przybyszów - 1 szt., o) Pustkowie Kierzeńskie - 1 szt., p) Rzetnia - 1 szt., r) Szklarka Mielęcka - 1 szt., s) Świba - 2 szt. - razem 21 słupów; słupy będą oczyszczane z częstotliwością raz na kwartał; 3) oczyszczanie drzew, latarni, słupów energetycznych, znaków drogowych z ogłoszeń, plakatów i innych druków raz w miesiącu na następujących ulicach: Aleje Marcinkowskiego, Dąbrowskiego, Ks. P. Wawrzyniaka, Lipowa, Obr. Pokoju, Pocztowa, Poniatowskiego, Ratuszowa, Rzeźnicka, Rynek, Sienkiewicza, Staszica, Warszawska, Zamkowa, 4) utrzymanie tzw. pogotowia śmieciowego przez zapewnienie pojazdu o pojemności skrzyni ładunkowej 1-2 m3, który w dni powszednie w godzinach 10.00-18.00 na zgłoszenie przedstawiciela UMiG Kępno lub Straży Miejskiej usuwa w czasie do 4 godzin od zgłoszenia odpady porzucone na terenach publicznych miasta Kępna, 5) usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych na ulicach będących drogami gminnymi Gminy Kępno, niewchodzącymi w skład strefy płatnego parkowania; wykaz ulic i koszy przedstawia się następująco: a) Armii Krajowej - 1 szt., b) Armii Poznań - 1 szt., c) Berwińskiego - 1 szt., d) Chopina - 1 szt., e) Cichy Zaułek - 1 szt., f) Estkowskiego - 2 szt., g) Gimnazjalna - 2 szt., h) Kilińskiego - 1 szt., i) Krótka - 2 szt., j) Ks. P. Wawrzyniaka (odcinek od Sikorskiego do Powstańców Wlkp.) - 5 szt., k) Lenino - 1 szt., l) 1 Maja - 1 szt., m) 3 Maja - 1 szt., n) Manifestu Lipcowego - 1 szt., o) Mickiewicza - 1 szt., p) Młyńska - 3 szt., q) Moniuszki - 1 szt., r) Nowowiejskiego - 1 szt., s) Parkowa - 1 szt., t) PKWN - 1 szt., u) Pocztowa - 2 szt., v) Powstańców Wlkp. - 2 szt., w) Rzeźnicka - 6 szt., x) Sienkiewicza (odcinek od między skrzyżowaniami z ulicami Wiosny Ludów i Wojska Polskiego) - 6 szt., y) Stara - 2 szt., z) Staszica - 1 szt., aa) 21 Stycznia - 1 szt., bb) Szkolna - 1 szt., cc) Szpitalna / Wawrzyniaka (parking) - 2 szt., dd) Walki Młodych - 3 szt., ee) Wolności - 1 szt., ff) Zamkowa - 2 szt., gg) tereny Polskiego Związku Wędkarskiego przy ul. Poznańskiej - 2 szt., hh) teren zielony Park na Kopcu w Kępnie - 4 szt. razem 64 koszy; w tym rejonie kosze uliczne będą opróżniane trzy razy w tygodniu, w tym poniedziałek i piątek oraz jeden dzień zależnie od potrzeb; 6) usuwanie odpadów zgromadzonych w pojemnikach na psie odchody; wykaz ulic i pojemników przedstawia się następująco: a) park miejski przy ul. Dąbrowskiego - 1 szt.; b) ul. Rzeźnicka - 1 szt.; c) ul. Sienkiewicza - 1 szt.; d) ul. Lipowa - 1 szt.; e) teren zielony u zbiegu ulic: Spółdzielczej i Wiosny Ludów - 1 szt.; f) ul. Cicha - 1 szt. - razem 6 pojemników; pojemniki będą opróżniane trzy razy w tygodniu, w tym poniedziałek i piątek oraz jeden dzień zależnie od potrzeb; 7) usuwanie odpadów zgromadzonych w koszach ulicznych usytuowanych na terenach zieleni miejskiej: park miejski przy ulicy Dąbrowskiego i tzw. mały park przy ulicy Szpitalnej, - razem 20 koszy; w tym rejonie kosze uliczne będą opróżniane trzy razy w tygodniu w tym poniedziałek i piątek oraz jeden dzień zależnie od potrzeb; 8) odśnieżanie ścieżek, chodników oraz wszelkich ciągów komunikacyjnych przechodzących przez teren parku miejskiego w Kępnie przy ulicy Dąbrowskiego i tzw. małego parku przy ulicy Szpitalnej z częstotliwością dostosowaną do stopnia zaśnieżenia, oblodzenia i ilości zalegającego śniegu; 9) sprzątanie i koszenie terenu byłego placu zabaw przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka (część działki nr 1654/3 o powierzchni ok. 280 m2) z częstotliwością raz w miesiącu; 10) sprzątanie i odśnieżanie nieruchomości gminnej położonej u zbiegu ulic Aleje Marcinkowskiego i Grobla (działka nr 928/2 o powierzchni 759 m2) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia nieruchomości, ilości zalegających liści lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, 11) sprzątanie terenu (w tym koszenie trawy) wokół tzw. witaczy usytuowanych przy wjazdach do Kępna w Hanulinie i przy ul. Wrocławskiej z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia terenu - nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 12) sprzątanie terenu kępińskiego Rynku ( lub terenu KOSiR) po festynie organizowanym z okazji Święta Narodowego 3 Maja (1-3 maja), zależnie od lokalizacji imprezy, 13) sprzątanie kępińskiego Rynku (lub terenu KOSiR) po imprezach organizowanych z okazji Dni Kępna (21-23 czerwca 2013r.), zależnie od lokalizacji imprezy, 14) sprzątanie terenów zielonych na kępińskim Rynku w okresach 1 stycznia 2013 r. - 15 marca 2013 r. oraz 15 października 2013 r. - 31 grudnia 2013 r.: a) klomby na południowej pierzei o powierzchni 240 m2, b) klomb na północnej pierzei o powierzchni 150 m2, c) klomb wokół pomnika o powierzchni 80 m2, d) klomb wokół komory klimatyzacyjnej przy ratuszu o powierzchni 75 m2, e) tereny pod drzewami (ograniczone obrzeżami, o powierzchni jednostkowej 0,4 m2) - wokół 53 drzew; - sprzątanie trzy razy w tygodniu; 15) sprzątanie klombów na ul. Rzeźnickiej i Polnej (o łącznej powierzchni ok. 250 m2) w okresach 1 stycznia 2013r. - 31 marca 2013r. oraz 15 października 2013r. - 31 grudnia 2013 r. - sprzątanie trzy razy w tygodniu; 16) prace porządkowe w następujących miejscach pamięci narodowej: a) Kępno, cmentarz katolicki przy ulicy Sienkiewicza; pomnik Poległym i zmarłym za wolność Ojczyzny z 1930 r., b) Kępno, cmentarz katolicki przy ulicy Sienkiewicza; pomnik Chwała bezimiennym bohaterom z 1981 r., c) Kępno, cmentarz katolicki przy ulicy Sienkiewicza; groby żołnierzy i funkcjonariuszy poległych w latach w latach 1945-46 (11 grobów), d) Kępno, ulica Księdza Mariana Magnuszewskiego - miejsce pamięci osób pomordowanych przez Powiatowy Urząd Bezpieczeństwa Publicznego w Kępnie w latach 1945-1956, e) miejscowość Przybyszów - Korzeń; pomnik ku pamięci Powstańców Wielkopolskich. Obowiązek ten realizowany będzie poprzez sprzątanie, usuwanie chwastów, przycinanie trawy i zamiatanie wymienionych miejsc raz w miesiącu. Umowa nie obejmuje napraw konstrukcji budowli, malowania, kosztów okolicznościowych zniczy i kwiatów. 17) przechowywanie ławek ulicznych (ok. 15 szt.) w okresie zimowym ( od 1 stycznia 2013r. do 30 kwietnia 2013r.) i jesiennym ( od 15 października do 31 grudnia 2013r.) oraz ustawianie ich na terenie Kępna na okres letni w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę, 18) porządkowanie kępińskiego Rynku po nocy sylwestrowej w dniu 1 stycznia 2013r. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości przy wykorzystaniu materiałów Wykonawcy oraz z zastosowaniem jego narzędzi pracy, maszyn, urządzeń i środków transportu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach teks jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, z późn. zm. z 2010r. Nr 203, poz. 1351, z 2010r. Nr 28, poz. 145, z 2011 r. Nr 106, poz. 622, Nr 117, poz. 678, Nr 138, poz. 809, Nr 152, poz. 897, Nr 171, poz. 1016),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej przez 3 miesiące świadczył usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 i 5 rozdziału XVI SIWZ niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalne są jednakże za zgodą Zamawiającego istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że dotyczą choćby jednej z kwestii określonym w ustępie 3 niniejszego rozdziału. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą wyłącznie dotyczyć: 1) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, 2) zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń uzgodnionych z Zamawiającym, nieskutkujących podwyższeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) obliczenie kosztów zmiany jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, 2) opóźnienia, utrudnienia lub inne przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub dające się przypisać Zamawiającemu, 3) zmiany przepisów obowiązującego prawa, 4) zaistnienie siły wyższej lub przypadków losowych (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji. 6. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.