Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Olsztyn: Całoroczna usługa sprzątania i segregacji odpadów na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 477290 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich , ul. Dąbrowszczaków 33, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340494, 089 5340447, faks 089 5340494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczna usługa sprzątania i segregacji odpadów na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczna usługa sprzątania i segregacji odpadów na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie. 1) sprzątanie targowisk miejskich w Olsztynie tj. przy ulicy Grunwaldzkiej o powierzchni 16.895 m2 , Wilczyńskiego - 1.850 m2 i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka - powierzchnia - 10,769 m2, zwanych dalej targowiskami, 2) segregacja odpadów powstałych na targowiskach miejskich w Olsztynie ( tj. targowisko przy ulicy Grunwaldzkiej, Wilczyńskiego i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka) i umieszczenie ich w pojemnikach i kontenerach z trwałym oznakowaniem i przeznaczeniem, 3) usuwanie skutków zimy na terenach targowisk polegające na uprzątnięciu nawierzchni targowisk z nadmiaru śniegu ( odgarnianie śniegu za pomocą pługu lub ręcznie ), zwalczaniu śliskości ( posypywanie piaskiem itp. ), usuwaniu śniegu z dachu, nacieków lodowych z okapów i gzymsów MHT Zatorzanka, hal namiotowych przy ul. Kolejowej z pawilonów i wiat na targowisku miejskim przy ul. Wilczyńskiego oraz z pawilonów i wiat na targowisku przy ul. Grunwaldzkiej, wywóz i składowanie nadmiaru śniegu poza teren targowisk w miejsca do tego przeznaczone, 4) koszenie trawy i dokonywanie cięć pielęgnacyjnych krzewów i drzew na terenie i wokół targowisk miejskich przy ul. Grunwaldzkiej, Wilczyńskiego i Kolejowej wraz z rejonem MHT Zatorzanka, 5) sprzątanie terenów parkingowych i terenów zielonych ( powierzchnia - 8.200 m2 ) przyległych do targowiska przy ul. Grunwaldzkiej, sprzątanie wszelkich nieczystości z powierzchni parkingowych po sprzedaży zniczy i kwiatów w okresie Wszystkich Świętych i sprzedaży choinek w okresie Bożego Narodzenia, 6) sprzątanie terenu przy szaletach ul. Nowowiejskiego i przy szaletach ul. Dworcowa - park im. Janusza Kusocińskiego ( powierzchnia - 100 m2 ), 7) sprzątanie po Wszystkich Świętych z terenu wokół cmentarzy komunalnych ( tj. przy ul. Erdmanowej, Cichej, Erdmanowej przy lesie, Wadąskiej, 8) oczyszczanie z nadmiaru reklam i mycie czap słupów ogłoszeniowych, 9) rozwożenie, zwożenie tablic ogłoszeniowych oraz ich oczyszczanie z nadmiaru reklam. 10) prace związane z utrzymaniem czystości w toaletach miejskich zarządzanych przez Zakład zlokalizowanych w Olsztynie - w ilości 5 sztuk tj: przy ulicy Okopowej - 1 toaleta, na Moście Jana - 1 toaleta, na ul. Mickiewicza - 1 toaleta oraz na Targu Rybnym - 2 toalety. 2. Przedmiot i zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2.Wysokość wadium ustala się w kwocie 3 000 PLN słownie: trzy tysiące PLN.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej 2 zadania zbliżone zakresem i charakterem do przedmiotu zamówienia. Jako zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu będącemu przedmiotem przetargu, Zamawiający uznaje zamówienie polegające na sprzątaniu i segregacji odpadów na terenach o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto dla każdego zadania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje niżej wymienionym sprzętem : dla sprzątania w okresie letnim : 1. 1 zamiatarka mechaniczna z funkcją zraszania wodą zapobiegającą pyleniu, 2. 1odkurzacz do zbierania niedopałków i drobnych zanieczyszczeń, 3. 1 odkurzacz do zbierania liści. dla sprzątania w okresie zimowym 1. 1 pojazd ( samochód lub ciągnik ) przystosowany do wywozu w okresie zimowym śniegu i lodu, 2. 1 pojazd mechaniczny ( ciągnik lub samochód ) z pługiem służący do odśnieżania, 3. 1 pojazd mechaniczny ( ciągnik lub samochód ) służący do posypywania piasku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 1. min. 6 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, 2. min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż - 200 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika - do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 3.3. wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności (w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie). 3.4. zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.olsztyn.pl i na stronie www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Targowisk Miejskich
10-548 Olsztyn
ul. Dąbrowszczaków 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich 10-548 Olsztyn ul. Dąbrowszczaków 33 pokój 100 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 lub 19 12 10
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.