eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipuszSukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Lipusz: Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 476404 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wybickiego 27, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 58 680 05 92, faks 58 680 05 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa. Nazwa zadania Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach podzielone na: ZADANIE 1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego zup regeneracyjnych lub drugiego dania (na przemian) do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU, w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich i przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od nauki, dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2014: od dnia 07 stycznia 2014 roku do 31 czerwca 2014 roku i od dnia 01 października 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Szacunkowa ilość ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Lipuszu w 2014 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 200 z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 % i zwiększenia o 10%. Wskazane wyżej ilości posiłków są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wytworzonych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca okresu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego i może ulec zmniejszeniu, nie więcej niż o 30 % lub zwiększeniu o 10%. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy względem Zamawiającego Jako gorący posiłek - obiad jednodaniowy należy rozumieć zupę (np. grochową, fasolową, pomidorową, jarzynową z wkładką lub pieczywem o objętości 400 ml pieczywo 100 g trzy razy w tygodniu posiłek w formie drugiego dania o objętości 400 ml raz w tygodniu: ziemniaki (lub zamienniki, makaron, ryż, ) 200 g, mięso 100 g surówka lub jarzyny 100 g albo: pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety 400 g raz w tygodniu (piątek - dzień bezmięsny) Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego posiłku nie mniej niż 400 kcal .Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki, wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. O czystość termosów zadba dostawca. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. .Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% lub zwiększenia o 10% wielkości zamówienia posiłków jak również zmiany terminów dożywiania, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego i otrzymanych środków finansowych. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie do 30% ilości posiłków lub zmiany terminów dożywiania. Harmonogram dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorami szkoły. Należność z tytułu świadczonych usług będzie regulowana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. ZADANIE 2. Dostawa gotowych kanapek w formie (dwóch bułek dla ucznia) do Szkoły Podstawowej w Tuszkowach. w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich , przerw świątecznych , dni ustawowo wolnych od nauki oraz dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2014: od 07 stycznia 2014 roku do 31 czerwca 2014 roku i od 01 października 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Szacunkowa ilość posiłków w formie kanapki (dwóch bułek dla ucznia) w Szkole Podstawowej w Tuszkowach w 2014 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 30 szt. dziennie, z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 %. Wskazane wyżej ilości posiłków są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wytworzonych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca okresu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, i może ulec zmniejszeniu nie więcej niż o 30 %. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy względem Zamawiającego. 1 dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i szynką, 2 dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i kiełbasą, 3. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i serem żółtym, 4. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i pasztetem, 5. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i pastą rybną, Każda kanapka powinna być zapakowana oddzielnie (woreczek foliowy, papierowy lub folia Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% wielkości zamówienia posiłków jak również zmiany terminów dożywiania, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego i otrzymanych środków finansowych. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie do 30% ilości posiłków lub zmiany terminów dożywiania. Harmonogram dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorem szkoły. Należność z tytułu świadczonych usług będzie regulowana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie 14 dni od daty ich doręczenia zgodnie z zamówieniem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na wydłużeniu terminów dostarczania posiłków do szkół o miesiąc wrzesień 2014 roku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie pobierane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie załączone do oferty (załącznik nr 2 do Formularza ofertowego) Zamawiający oceni warunek na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca winien złożyć oświadczenie na załączonym do oferty formularzu (załącznik nr 2 do Formularza oferty) a także wykazać się realizacją co najmniej 3 cyklicznych dostaw w skali roku do szkół w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie na wykazie wykonywanych dostaw (załączniki do Formularza ofertowego: załączniki 4a, 4b) z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający oceni warunek na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia Wykonawca winien złożyć oświadczenie załączone do oferty (załącznik nr 2 do Formularz oferty). Zamawiający oceni warunek na zasadzie formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca winien złożyć oświadczenie załączone do oferty (załącznik nr 2 do Formularza oferty oraz załączniki 3a, 3b do Formularza oferty). Zamawiający oceni warunek na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien złożyć oświadczenie załączone do oferty (załącznik nr 2 do Formularza oferty) Zamawiający oceni warunek na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/lipusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku obiadu jednodaniowego -zup regeneracyjnych lub drugiego dania na przemian do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego -zup regeneracyjnych lub drugiego dania (na przemian) do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU, w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich i przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od nauki, dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2014: od dnia 07 stycznia 2014 roku do 31 czerwca 2014 roku i od dnia 01 października 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Szacunkowa ilość ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Lipuszu w 2014 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 200 z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 % lub zwiększenia o 10%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Dostawa gotowych kanapek w formie (dwóch bułek dla ucznia) do Szkoły Podstawowej w Tuszkowach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gotowych kanapek w formie (dwóch bułek dla ucznia ) do Szkoły Podstawowej w Tuszkowach,w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od nauki oraz dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2014: od 07 stycznia 2014 roku do 30 czerwca 2014 roku i od 01 października 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Szacunkowa ilość posiłków w formie kanapki ( dwóch bułek dla ucznia )w Szkole Podstawowej w Tuszkowach w 2014 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 30 szt. dziennie, z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.