To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Lipusz: Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 19708 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 476404 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wybickiego 27, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 58 680 05 92, faks 58 680 05 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa. Nazwa zadania Sukcesywna dostawa posiłków w ramach dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w gminie Lipusz w 2014 roku. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach podzielone na: ZADANIE 1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego zup regeneracyjnych lub drugiego dania (na przemian) do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU, w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich i przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od nauki, dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2014: od dnia 07 stycznia 2014 roku do 31 czerwca 2014 roku i od dnia 01 października 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. Szacunkowa ilość ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Lipuszu w 2014 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 200 z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 % i zwiększenia o 10%. Wskazane wyżej ilości posiłków są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wytworzonych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca okresu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego i może ulec zmniejszeniu, nie więcej niż o 30 % lub zwiększeniu o 10%. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy względem Zamawiającego Jako gorący posiłek - obiad jednodaniowy należy rozumieć zupę (np. grochową, fasolową, pomidorową, jarzynową z wkładką lub pieczywem o objętości 400 ml pieczywo 100 g trzy razy w tygodniu posiłek w formie drugiego dania o objętości 400 ml raz w tygodniu: ziemniaki (lub zamienniki, makaron, ryż, ) 200 g, mięso 100 g surówka lub jarzyny 100 g albo: pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety 400 g raz w tygodniu (piątek - dzień bezmięsny) Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego posiłku nie mniej niż 400 kcal .Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki, wykonawca będzie dostarczać własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. O czystość termosów zadba dostawca. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. .Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% lub zwiększenia o 10% wielkości zamówienia posiłków jak również zmiany terminów dożywiania, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego i otrzymanych środków finansowych. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie do 30% ilości posiłków lub zmiany terminów dożywiania. Harmonogram dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorami szkoły. Należność z tytułu świadczonych usług będzie regulowana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. ZADANIE 2. Dostawa gotowych kanapek w formie (dwóch bułek dla ucznia) do Szkoły Podstawowej w Tuszkowach. w dni nauki w szkole z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji letnich , przerw świątecznych , dni ustawowo wolnych od nauki oraz dni dodatkowo wolnych od zajęć wyznaczonych przez dyrektora szkoły przypadających w roku 2014: od 07 stycznia 2014 roku do 31 czerwca 2014 roku i od 01 października 2014r. do 31 grudnia 2014 roku. Szacunkowa ilość posiłków w formie kanapki (dwóch bułek dla ucznia) w Szkole Podstawowej w Tuszkowach w 2014 roku z czego szacunkowa dzienna ilość wynosi 30 szt. dziennie, z możliwością zmniejszenia ilości posiłków do 30 %. Wskazane wyżej ilości posiłków są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość wytworzonych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca okresu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, i może ulec zmniejszeniu nie więcej niż o 30 %. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy względem Zamawiającego. 1 dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i szynką, 2 dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i kiełbasą, 3. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i serem żółtym, 4. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i pasztetem, 5. dzień tygodnia - kanapki (dwie bułki) z masłem i pastą rybną, Każda kanapka powinna być zapakowana oddzielnie (woreczek foliowy, papierowy lub folia Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 30% wielkości zamówienia posiłków jak również zmiany terminów dożywiania, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego i otrzymanych środków finansowych. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie do 30% ilości posiłków lub zmiany terminów dożywiania. Harmonogram dostarczania posiłków dostawca ustali z dyrektorem szkoły. Należność z tytułu świadczonych usług będzie regulowana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, w terminie 14 dni od daty ich doręczenia zgodnie z zamówieniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1 Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku obiadu jednodaniowego -zup regeneracyjnych lub drugiego dania na przemian do ZESPOŁU SZKÓŁ W LIPUSZU,.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ŻYWIENIE ZBIOROWE I GASTRONOMIA Bronisław Becker, ul. Plac Odrodzenia 22/23, 89-430 Kamień Krajeński, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95296,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2,59
Oferta z najniższą ceną: 2,59 / Oferta z najwyższą ceną: 2,99
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2 Dostawa gotowych kanapek w formie (dwóch bułek dla ucznia ) do Szkoły Podstawowej w Tuszkowach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ŻYWIENIE ZBIOROWE I GASTRONOMIA Bronisław Becker, ul. Plac Odrodzenia 22/23, 89-430 Kamień Krajeński, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9222,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1,90
Oferta z najniższą ceną: 1,90 / Oferta z najwyższą ceną: 4,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LIPUSZ
więcej: przetargi LIPUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- "Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





