eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnegoRozbudowa i adaptacja budynku dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Augustowie ul. 3 Maja 43

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Suwałki: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: Rozbudowa i adaptacja budynku dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Augustowie ul. 3 Maja 43
Numer ogłoszenia: 47393 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, fax 087 5631303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: Rozbudowa i adaptacja budynku dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Augustowie ul. 3 Maja 43.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane będzie w oparciu o dokumentację techniczną wykonaną przez Biuro Realizacji Inwestycji FRONTON Sp. z o.o. ul. Nastrojowa 42/11, 91-496 Łódź oraz pozwolenia na budowę: Nr 55/06 z dnia 31.03.2006 r., Nr 73/06 z dnia 11.04.2006 r. wydane przez Starostwo Augustowskie. Wykonawca robót zostanie wyłoniony w przetargu nieograniczonym ogłoszonym w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 29 lutego 2008 r. nr ogłoszenia 41390-2008. 1) Roboty podlegające kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu obejmują: Rozbudowę i adaptację budynku dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Augustowie przy ul. 3 Maja 43 o powierzchni netto 1 700,1 m2 ( powierzchnia użytkowa 1327,7 m2 ) wraz z zagospodarowaniem terenu, budową kanalizacji i kabli telekomunikacyjnych łącznikowych do budynku Sądu przy ul. Młyńskiej 59 oraz wyposażeniem w następujące instalacje: - instalacje elektryczne i odgromowe, - instalacje teletechniczne ( w tym: Instalacja wykrywania pożaru; sieci strukturalne i telefoniczne z centralami; instalacje sygnalizacji włamania i napadu wraz z kontrolą dostępu; instalację telewizji przemysłowej CCTV; instalacje nagłośnienia i przywoławczą oraz instalacje RTV i SAT), - instalacje sanitarne ( w tym: wodociągowo- kanalizacyjna i hydrantów ppoż.; centralnego ogrzewania; wentylacji mechanicznej z klimatyzacją pomieszczeń serwerowni), - platformę pionową i platformę schodową dla osób niepełnosprawnych, - dźwig osobowy, - regały przesuwne. 2) Obowiązki Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów budowlanych, instalacyjnych, urządzeń a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrola zaawansowania prac, sprawdzanie przedmiarów, kosztorysów w tym również kosztorysów na roboty dodatkowe, oraz merytoryczne potwierdzenie zgodności faktur z umową na roboty budowlane, g) prowadzenie sukcesywnych spotkań budowlanych z Wykonawcami i Zamawiającym, h) współudział w tworzeniu i egzekwowanie harmonogramu inwestycji, i) współpraca z nadzorem autorskim, j) uczestniczenie za oddzielnym wynagrodzeniem w czynnościach związanych z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych, wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, który jest ustalony na 60 miesięcy od daty odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wykazują oddzielnie), 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia posiadające uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacji sanitarnych, c.o. i wentylacji, - instalacji teletechnicznych, elektrycznych silno i słaboprądowych oraz automatyki Osoby te muszą posiadać niezbędne doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy czy robót. Doświadczenie zawodowe winno wynikać z załączonych do oferty oświadczeń wymienionej kadry technicznej. W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza. b) zapewnić, że osoba, która będzie nadzorować wykonywanie instalacji teletechnicznych będzie posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnice służbową o klauzuli /poufne/, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami). W przypadku braku takiego poświadczenia wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wystąpi z wnioskiem do Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach, w trybie art. 74a cyt. wyżej ustawy o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec osoby, która będzie nadzorować wykonywanie instalacji teletechnicznych. c) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 kompleksowy nadzór inwestorski w zakresie budowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej. Powierzchnia całkowita każdego z obiektów nie może być mniejszej niż 1000 m2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo. b) oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec urzędu skarbowego. c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia zgodne z Polskim Prawem Budowlanym. Należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynalezności do do właściwej izby samorządu zawodowego, aktualne na dzien składania ofert. c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie kompleksowego nadzoru inwestorskiego z podaniem zakresu robót objętych nadzorem, powierzchnię całkowitą obiektu nadzorowanego, daty rozpoczęcia i zakończenia nadzoru wraz z wyszczególnieniem nazwy zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ( np. referencje ), że roboty te zostały wykonane należycie. d) oświadczenie że osoba, która będzie nadzorować wykonywnie instalacji teletechnicznych, będzie posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli /poufne/, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych. ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1695 z późniejszymi zmianami) wraz z zapewnieniem, że zostanie to udokumentowane przed przystąpieniem do wykonywania instalacji teletechnicznych. 4. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2 a), b), c) e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 8. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany na każdej stronie przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.