eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłża › Dostawy nici chirurgicznych dla SPZZOZ Szpitala w Iłży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Iłża: Dostawy nici chirurgicznych dla SPZZOZ Szpitala w Iłży
Numer ogłoszenia: 4738 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży , ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 048 6163175 w. 52, 6163063, faks 048 6163175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalilza.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nici chirurgicznych dla SPZZOZ Szpitala w Iłży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych dla SP ZZOZ Szpitala w Iłży w ilości określonej w specyfikacji asortymentowo-cenowej , stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety : Pakiet 1 - Nici chirurgiczne (1) Pakiet 2 - Nici chirurgiczne (2) Pakiet 3 - Nici chirurgiczne (3) Pakiet 4 - Nici chirurgiczne (4) CPV: 33.14.11.21-4 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 (Dz. U. nr 107 poz. 679), z późniejszymi zmianami oraz Ustawy z dn. 06 września 2001 -Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, Ustawy o wyrobach medycznych, Ustawy o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobach Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. 126 poz. 1382 z późn. zm.) oraz musi być dopuszczony do obrotu na rynku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od Wykonawcy potwierdzonych kserokopii świadectw (atestów, certyfikatów) dopuszczenia do obrotu oferowanego sprzętu na rynku polskim na etapie realizacji umowy lub na etapie poprzedzającym zawarcie umowy. Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać w momencie dostarczenie go do Zamawiającego co najmniej 24 miesięczny termin ważności dla danego produktu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrany pakiet, ale pakiet jest niepodzielny. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, udzielenia zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zwrotu próbek. Zamawiający nie wymaga opłat za przesłanie SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku, kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której to dotyczy. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, iż Wykonawca samodzielnie wykona całość zamówienia. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określone zostały w pkt. 7 niniejszej SIWZ. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium płatne przed upływem terminu składania ofert w wysokości : Pakiet nr 1 - pakiet 1 - 154,00 PLN , pakiet 2 - 114,00 PLN pakiet 3 - 562,00 PLN pakiet 4 - 104,00 PLN Ogółem wadium dla 4 pakietów wynosi 934,00 PLN Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium płatne przed upływem terminu składania ofert w wysokości : pakiet 1 - 154,00 PLN , pakiet 2 - 114,00 PLN pakiet 3 - 562,00 PLN pakiet 4 - 104,00 PLN Ogółem wadium dla 4 pakietów wynosi 934,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena ww warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie art.22 ust.1 UPZP Spełnienie wymogów , o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena ww warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie art.22 ust.1 UPZP Spełnienie wymogów , o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena ww warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie art.22 ust.1 UPZP Spełnienie wymogów , o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena ww warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie art.22 ust.1 UPZP Spełnienie wymogów , o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena ww warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie art.22 ust.1 UPZP Spełnienie wymogów , o których mowa zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art.22 ust.1 UPZP)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących oznaczenia firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron. 2. W przypadku zmian stawek podatku VAT, możliwa jest zmiana wartości brutto (wym. w zał. nr 2) przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 4. Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji lub konieczności wycofania danego produktu, zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż produktu będącego przedmiotem przetargu, pod warunkiem iż taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany produkt musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danego produktu, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalilza.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża Zamówienia Publiczne pokój 202..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży ul. Bodzentyńska 17,27-100 IŁŻA- Sekretariat ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 nici chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 nici chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 nici chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 nici chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.