Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Olsztyn: Całoroczna usługa sprzątania i wywozu nieczystości z terenów będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie .
Numer ogłoszenia: 472036 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich , ul. Dąbrowszczaków 33, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340494, 089 5340447, faks 089 5340494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczna usługa sprzątania i wywozu nieczystości z terenów będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzątanie targowisk miejskich w Olsztynie tj. targowisko przy ulicy Grunwaldzkiej o powierzchni 16895 m2 wraz z przyległymi parkingami i terenami zielonymi 7200 m2, Wilczyńskiego - powierzchnia 1850 m2 i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka i przyległymi parkingami - 10769 m2 , zwanymi dalej targowiskami, 2) usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i usuwaniu śniegu z terenu targowisk przy ul. Grunwaldzkiej (wraz z terenem parkingowym), Wilczyńskiego, Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka i przyległymi parkingami polegające na: a) systematycznym posypywaniu piaskiem za pomocą posypywarki lub ręcznie, b) systematycznym odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie z terenu targowisk, c) wywozie i składowaniu śniegu poza teren targowisk w miejsce do tego przeznaczone, d) uprzątnięciu nawierzchni targowisk z pozostałości po skutkach zimy nie mniej niż dwa razy dziennie, a w przypadku nasilenia opadów atmosferycznych w miarę potrzeb po wcześniejszym telefonicznym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego, e) usuwaniu śniegu i oblodzeń z dachu hal namiotowych przy ul. Kolejowej z jednoczesnym wywożeniem ich poza teren targowiska, f) usuwaniu śniegu, nacieków lodowych z okapów i gzymsów MHT Zatorzanka, z pawilonów targowiska miejskiego przy ul. Wilczyńskiego oraz z pawilonów i wiat usytuowanych na targowisku przy ul. Grunwaldzkiej. 3) wywóz nieczystości stałych organicznych i zmieszanych oraz selektywny odbiór odpadów makulaturowych z terenów targowisk miejskich, 4) koszenie trawy i dokonywanie cięć pielęgnacyjnych krzewów i drzew na terenach i wokół targowisk, 5) sprzątanie terenów parkingowych i terenów zielonych ( powierzchnia - 7200 m2 ) przyległych do targowiska przy ul. Grunwaldzkiej, oraz sprzątanie wszelkich nieczystości z powierzchni parkingowych i terenów zielonych po sprzedaży zniczy i kwiatów w okresie Wszystkich Świętych i sprzedaży choinek w okresie Bożego Narodzenia. 6) sprzątanie terenu wokół cmentarzy komunalnych po Wszystkich Świętych, 7) oczyszczanie z nadmiaru reklam i mycie czap słupów ogłoszeniowych, 8) rozwożenie, zwożenie tablic ogłoszeniowych oraz ich oczyszczanie z nadmiaru reklam. 3. Przedmiot i zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. ( pięć tysięcy złotych ).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Olsztyna [ decyzja wydana na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2005, Nr 236, poz.2008 z późn. zm.)].
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na sprzątaniu i wywozie nieczystości z terenów, której wartość wynosi min. 150 000 zł. ( brutto )
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje niżej wymienionym sprzętem : dla sprzątania w okresie letnim : a)1 pojazd ( samochód lub ciągnik ) przystosowany do wywozu odpadów z terenów targowisk miejskich, b)1 zamiatarka mechaniczna z funkcją zraszania wodą zapobiegającą pyleniu, c)1odkurzacz do zbierania niedopałków i drobnych zanieczyszczeń, d)1 odkurzacz do zbierania liści. dla sprzątania w okresie zimowym a)1 pojazd ( samochód lub ciągnik ) przystosowany do wywozu w okresie zimowym śniegu i lodu, b)1 pojazd mechaniczny ( ciągnik lub samochód ) z pługiem służący do odśnieżania, c)1 pojazd mechaniczny ( ciągnik lub samochód ) służący do posypywania piasku. dla wywozu nieczystości: a)samochód śmieciarka bezpylna do odbioru odpadów organicznych i zmieszanych z pojemników o pojemności 1,1 m3, b)samochód kontenerowy hakowy lub bramowy do odbioru odpadów organicznych i zmieszanych z pojemników o pojemności 7 m3 lub 9 m3, c)samochód przystosowany do wywozu odpadów makulaturowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a)min. 6 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia ( sprzątania targowisk ), b)min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż - 200 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Kserokopia umowy z koncesjonowanym odbiorcą na odbiór odpadów komunalnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.olsztyn.pl i na stronie www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Targowisk Miejskich
10-548 Olsztyn
ul. Dąbrowszczaków 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich 10-548 Olsztyn ul. Dąbrowszczaków 33, pokój 100 ( sekretariat )..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont oświetlenia drogowego na węzłach Elbląg Wschód i Elbląg Południe w podziale na dwa zadania
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
- SZP.221-9.2025 Sukcesywna dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku
- Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i innych związanych z organizacją warsztatów teatralnych na potrzeby Teatru Muzycznego UWM w Olsztynie w terminie 11-14.08.2025 r.
- "Zakup zaawansowanych urządzeń na potrzeby sieci teleinformatycznej z zastosowaniem stawki VAT 0% - serwery"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Bytomia z podziałem na części
- Świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i gminy Mirsk w sezonie zimowym: 2025/2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie powiatu toruńskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Roboty budowlane w obiektach użytkowanych przez Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
- Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie Powiatu Kolskiego z podziałem na 11 części
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.