To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-04-03
¦winouj¶cie: Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu wokó³ budynku po³o¿onego w ¦winouj¶ciu przy ul. Steyera 51
Numer og³oszenia: 47141 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 5594 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu wokó³ budynku po³o¿onego w ¦winouj¶ciu przy ul. Steyera 51.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu przyleg³ego do budynku socjalnego po³o¿onego w ¦winouj¶ciu przy ul. Steyera 51 2. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym na w³asny koszt wyposa¿y pracowników ochrony pe³ni±cych s³u¿bê w obiekcie w jednolite stroje z emblematami firmowymi i identyfikatory, potrzebny sprzêt specjalnego przeznaczenia zwi±zany z prawid³owym wykonywaniem ochrony oraz doposa¿y pomieszczenie tzw. dy¿urkê. Wykonawca zobowi±zany jest do oznakowania obiektów Zamawiaj±cego. 3. Zamawiaj±cy udostêpni Wykonawcy dy¿urkê wyposa¿on± w biurko komputerowe - 1 szt., krzes³o metalowe - 1 szt. oraz wieszak metalowy stoj±cy - 1 szt. 4. Wykonawca w ci±gu 30 dni od daty zawarcia umowy opracuje Instrukcjê Ochrony Obiektu któr± uzgodni z Zamawiaj±cym. 5. Wykonawca do ochrony obiektu wyznaczy minimum 3 sta³ych pracowników (w przypadku wyznaczenia pracowników kwalifikowanych osoby te musz± byæ wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzon± zgodnie ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z pó¼n. zm.) 6. Wykonawca po zawarciu umowy (nie pó¼niej ni¿ trzy dni przed dat± rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi bêd±cej przedmiotem zamówienia) dostarczy Zamawiaj±cemu: - wykaz pracowników skierowanych do realizacji obowi±zków wynikaj±cych z niniejszego przedmiotu zamówienia, - kserokopii legitymacji s³u¿bowych pracowników, - podpisane przez pracowników zobowi±zania o przestrzeganiu tajemnicy s³u¿bowej, po¶wiadczone za zgodno¶æ przez Wykonawcê, - dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy s± wpisani na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z pó¼n. zm.) 7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do wykonania wszelkich czynno¶ci wymienionych w za³±czniku Nr 1 do SIWZ (Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia). 8. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, lub podanie przez Wykonawcê (firm) podwykonawców , na których zasoby Wykonawca powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2 b i 2 e ustawy w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 9. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê nw. czê¶ci zamówienia: 1) ochronê fizyczna obiektu, 2) monitoring obiektu i terenu wokó³ obiektu.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVA WD SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
NOVA WD SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
- NOVA M.TYTKO S.J., ul. ¦wieradowska 51-57, 50-559 Wroc³aw, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 24062,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 57416,40
Oferta z najni¿sz± cen±: 57416,40 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 57416,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- "Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Czê¶æ 1: Budowa budynku magazynowego na terenie MON. Czê¶æ 2: Rozbudowa i przebudowa parkingu na terenie MON"
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto ¦winouj¶cie
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.