Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Rogoźno: Zorganizowanie i wyposażenie obiektu małej architektury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Józefinowo
Numer ogłoszenia: 471374 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i wyposażenie obiektu małej architektury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Józefinowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Józefinowo leżącej na terenie gminy Rogoźno. Dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw składającego się z następujących elementów: dostawa i montaż sprężynowca pojedynczego o minimalnej wysokości 0,85 m wykonanego z materiału HDPE wraz z elementami montażowymi i fundamentem (kształt, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) 1 szt., dostawa i montaż karuzeli tarczowej ocynkowanej o średnicy minimalnej 120 cm 1 szt., dostawa i montaż huśtawki ważki na podstawie metalowej o dł. min. 3,0 m 1 szt., dostawa i montaż huśtawki podwójnej metalowej o wysokości min. 2,0 m 1 szt., dostawa i montaż piaskownicy drewnianej wykonanej z desek impregnowanych o wymiarach min. 3,0x3,0 m 1 szt., dostawa i montaż stolika do piaskownicy o min. wys. 0,5 m i średnicy min. 1,2 m 1 szt., dostawa i montaż urządzenia do fitnessu na powietrzu Wioślarz o wysokości min. 2,0 m 1 szt., dostawa i montaż 2 szt. ławek parkowych z oparciem drewnianym na stelażu betonowym, min. długość siedziska i oparcia 1,8 m 2 szt., dostawa i montaż kosza na śmieci o minimalnej wysokości 1,0 m 1 szt., dostawa i montaż stojaka na 4 rowery, stalowy, ocynkowany 1 szt., wykonanie, dostawa i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem obiektu o min. wymiarach tablicy 0,7x0,3 m, tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,6 m dolna krawędź, materiał stelaż stalowy, druk solwentowy na podkładzie stalowym, (treść, wzór dostarcza Zamawiający) 1 szt., wykonanie, dostawa i montaż tablicy turystycznej o min. wymiarach tablicy 3,0x1,0 m, tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,5 m dolna krawędź, materiał stelaż stalowy, druk solwentowy na podkładzie stalowym, opisy, zdjęcia, mapa, kolor, 100% pokrycia nadrukiem (treść, wzór, zdjęcia dostarcza Zamawiający) 1 szt. Zamówienie obejmuje również montaż wyżej wymienionych urządzeń za pomocą kotew lub innych elementów uniemożliwiających demontaż urządzeń osobom niepowołanym. Wykonawca dostarczy sprzęt, materiały własnym transportem i na własne ryzyko. Zamówienie obejmuje również wykonanie ogrodzenia długości 60 mb z siatki wysokości 1,5 m na słupkach stalowych osadzonych w gruncie wraz z montażem furtki szerokości 1 m i wysokości min. 1,2 m. Wszystkie elementy muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Opis poszczególnych elementów wyposażenia placów zabaw: Sprężynowiec pojedynczy - kształt i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, wys. minimalna 0,85 m dla pojedynczego. W komplecie betonowy blok do mocowania sprężynowca. Materiał HDPE. Karuzela - tarczowa o średnicy minimalnej 1,2 m, wykonana z konstrukcji stalowej wraz z siedziskami dla min. 4 osób, cynkowana ogniowo, pomalowana farbami, odporna na warunki atmosferyczne. W komplecie betonowy blok do mocowania karuzeli. Huśtawka ważka - podstawa metalowa, całkowita długość min. 3,0 m, elementy drewniane impregnowane klejone warstwowo odporne na warunki atmosferyczne, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym, elementy montażowe ocynkowane ogniowo. Huśtawka podwójna - konstrukcja huśtawki metalowa zabezpieczona przed działaniem warunków atmosferycznych, malowana, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, dwa siedziska gumowe bez oparcia wiszące na łańcuchach, minimalna wysokość 2,0 m. Piaskownica - drewniana, wykonana z bali lub desek, wymiary minimalne 3,0 x 3,0 m. Drewno odporne na warunki atmosferyczne, malowane farbami, impregnatami, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Stolik do piaskownicy - blat wykonany z materiału odpornego na warunki atmosferyczne o minimalnej średnicy 1,2 m, stojak stalowy bądź betonowy zakotwiony w gruncie minimalna wysokość powyżej poziomu terenu 0,5 m. Wioślarz - montowany na pylonie stalowym z profil zamkniętych o minimalnej grubości 3,0 mm odpornych na warunki atmosferyczne, minimalna wysokość 2,0 m i min. szerokość 1,4 m, podstopnice wykonane ze stali nierdzewnej, siedziska i oparcia wykonane z antypoślizgowej płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne, elementy obrotowe osadzone na łożyskach kulowych bezobsługowych. Ławka z oparciem - drewniana z desek odpornych na warunki atmosferyczne, montowana na stelażu betonowym na stałe z podłożem o długości minimalnej 1,8 m. Kosz na śmieci - stalowy z daszkiem przekrywającym odporny na warunki atmosferyczne, minimalna wysokość 1,0 m. Stojak na rowery - czterostanowiskowy, stalowy ocynkowany, wraz z elementami mocującymi go do podłoża. Tablica informacyjna - tablica z regulaminem korzystania placu zabaw, druk solwentowyna podkładzie stalowym oraz konstrukcja tablicy odporna na warunki atmosferyczne wykonana na stelażu stalowym. Minimalne wymiary tablicy 0,7 x 0,3 m, tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,6 m do dolnej krawędzi tablicy. Tekst regulaminu dostarczy Zamawiający. Tablica turystyczno-informacyjna - Wykonawca zaprojektuje wraz z Zamawiającym oraz dostarczy tablicę przedstawiającą historie, położenie oraz walory przyrodnicze miejscowości, w której będzie ustawiona dana tablica (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt tablicy celem akceptacji). Tekst, treści, zdjęcia oraz grafiki dostarczy Zamawiający. Minimalne wymiary tablicy 3,0 x 1,0 m (materiał: lico wykonane z blachy ocynkowanej, grafika: wydruk solwentowy lub inny o podobnej jakości i trwałości na białej folii 100% pokrycia nadrukiem, zabezpieczony odpowiednim laminatem gwarantującym jej trwałość oraz czytelność przez okres minimum 5 lat). Tablica zamontowana na odpowiednio trwałej i wytrzymałej konstrukcji stalowej osadzonej gruncie za pomocą odpowiednich fundamentów. Zabezpieczenie całej konstrukcji powinno zabezpieczyć ją przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych przez okres minimum 5 lat. Tablica powyżej poziomu terenu na wysokości 1,5 m dolna krawędź. Zamówienie obejmuje również montaż urządzeń do podłoża za pomocą kotew lub innych elementów uniemożliwiających demontaż urządzeń (wyposażenia) osobom niepowołanym. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w zakresie małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.82.00 - Ogrodzenia 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych i 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno. Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ze zm., o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu - wg załącznika nr 2 Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu wykonanych trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 9 do SIWZ Doświadczenie Wykonawcy) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawcy w załączniku nr 4 wykażą iż wykonali minimum trzy roboty z czego minimum jedną o wartości co najmniej 30 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogozno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2
64-610 Rogoźno
pok. nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. nr 15 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w zakresie małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013 maksymalnie do 80% kosztów kwalifikowanych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ROGOŹNA
- "Modernizacja energetyczna budynków komunalnych w miejscowości Skurgwy i Jamy"
- Zakup łodzi ratowniczej z silnikiem i przyczepą
- Ogrodzenie Osad Leśnych na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
więcej: przetargi w Rogoźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Żłobku w Złocieńcu, ul. Elizy Orzeszkowej 2a"
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Rejtana 7B i 7C w Józefowie - ETAP II i III
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Hallera w Świeciu
- Modernizacja placu zabaw "Kłodnicka kraina zabaw" przy Szkole Podstawowej nr 25 w Rudzie Śląskiej
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Modernizacja placu zabaw i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 274 przy ul.Bokserskiej 32
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.