eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3147L od drogi krajowej nr 17 o dł. 4,1 km

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 47018 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Krasnystaw: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3147L od drogi krajowej nr 17 o dł. 4,1 km
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19242-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Zamawiający: POWIAT KRASNOSTAWSKI ul. Sobieskiego 3, 22 - 300 Krasnystaw NIP 564-16-88-352, REGON 110198209 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie ul. Borowa 6, 22 - 300 Krasnystaw

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 11019917200000, ul. ul. Borowa  6, 22300   Krasnystaw, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 82 576-36-68, faks 82 576-22-34, e-mail przetargi@zdp-krasnystaw.pl
Adres strony internetowej (URL): zdp-krasnystaw.pl (BIP: zdpkrasnystaw.bipstrona.pl)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3147L od drogi krajowej nr 17 o dł. 4,1 km

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę drogi powiatowej nr 3147L o długości 4,1 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I - faza projektowa: 1) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zakresem opisanym w SIWZ i PFU, w sposób zgodny z ustaleniami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zawartego w decyzji nr 11/2015 z dnia 17.12.2015 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2) opracowanie projektu wykonawczego występujących branż, przedmiarów robót, informacji BIOZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektu czasowej i stałej organizacji ruchu, wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej, pozyskanie wymaganych warunków technicznych, opinii, decyzji, uzgodnień zgodnie z wymogami PFU, 3) przekazanie zaakceptowanej przez zamawiającego ostatecznej wersji opracowanej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PFU, 4) opracowanie Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i przedłożenie do zatwierdzenia przez zamawiającego, 5) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych oraz własność przedmiotowych projektów, co nastąpi wraz z przekazaniem tych projektów. Zamawiający dysponuje poniższymi dokumentami, które stanowią załącznik do SIWZ: 1. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 2. Opinia geotechniczna 3. Pozwolenie wodno - prawne 4. Inwentaryzacja drzewostanu istniejącego 5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, zatwierdzonym Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlana i niniejszą SIWZ, 2) opracowanie i przedstawienie zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu budowy zgodnie z wymogami PFU, 3) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektów, w cenie oferty, 4) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie obszaru przyległego do pasa drogowego, odtworzenie terenów zielonych, 5) przeprowadzenie wymaganych badań, przygotowanie rozliczenia końcowego, opracowanie powykonawczej i geodezyjnej inwentaryzacji i innych niezbędnych czynności zgodnie z wymogami PFU. Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek oraz drewno z wycinki stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy i wykorzystane w sposób i terminie nie kolidującym z wykonaniem innych robot. Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, 2) współpraca z Inspektorami nadzoru oraz zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45233200-1, 45230000-8, 71248000-8, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3171619.87
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.,  ,  ul. Peowiaków 7,  22-400,  Zamość,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3901092.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3901092.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6300624.24
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.