eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymianę okien i drzwi balkonowych drewnianych na PCV w lokalach komunalnych budynków administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Warszawa: Wymianę okien i drzwi balkonowych drewnianych na PCV w lokalach komunalnych budynków administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 46763 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, faks 022 6758616.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka bużetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymianę okien i drzwi balkonowych drewnianych na PCV w lokalach komunalnych budynków administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymianę okien i drzwi balkonowych drewnianych na PCV w lokalach komunalnych budynków administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 44.22.11.10 - Ramy okienne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 8 000,00 zł. w terminie do dnia 30.03. 2009 godz. 900

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 1 do wzoru formularza oferty, że wykonał, co najmniej 3 roboty, o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w ofercie, polegającą na wymianie stolarki okiennej w obiektach mieszkalnych lub użyteczności publicznej, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru robót).Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania robót, wynikał zakres i wartość tych robót. 3. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, w których potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych, zdolność kredytową wykonawcy lub łącznie środków finansowych i zdolność kredytową, tj. potwierdzająca, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), wydana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają na podstawie umowy -minimum 10 osobowy personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. Personel należy wykazać- na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty. Wykonawca, który zostanie wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do wglądu umowy osób wskazanych do wykonania zamówienia. 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę, posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza) Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia na załączniku nr 4 do wzoru formularza oferty dotyczącego zatrudnionego kierownika robót. Ponadto Wykonawca musi załączyć do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w /w uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i zaświadczenie o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania musi przedłożyć Zamawiającemu do wglądu umowę Kierownika prac. 6. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 5 lat. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie dokumentu gwarancyjnego (załącznik nr 7 do wzoru formularza oferty) oraz wpisanie okresu udzielonej gwarancji do formularza oferty. 7. Wykonawca musi wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, złożenie przez Wykonawcę zobowiązania na załączniku nr 5 do wzoru formularza oferty. 8. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000,00 złotych polskich. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie aktualnej polisy na kwotę 200.000,00 zł. lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz złożenie oświadczenia na załączniku nr 6 do wzoru formularza oferty o odnawianiu polisy. 9. Zaoferowana przez Wykonawcę we -WZORZE FORMULARZA OFERTY -i kosztorysie ofertowym maksymalna cena- stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć średniej warszawskiej Sekocenbud- I kwartał 2009 r.. Stawka robocizny kosztorysowej Rbrutto obejmuje wartość stawki robocizny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty z zaoferowanymi cenami nie wyższymi niż średnie warszawskie podane wyżej . 10. Zaoferowany przez Wykonawcę we -WZORZE FORMULARZA OFERTY i kosztorysie ofertowym wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (WKz) nie może być wyższy niż średni krajowy z I kwartału 2009 r. wyd. Sekocenbud Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty oraz nie przekroczenie podanej stawki Kz do kosztorysowania. 11. Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące stolarki z PCV: Aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności, Atest Higieniczny na własny wyrób, świadectwo Badań Instytutu Szkła i Ceramiki (szyby -współczynnik przenikania ciepła U), Certyfikat Instytutu Szkła i Ceramiki, uprawniający do oznakowania wyrobu (szyby) znakiem bezpieczeństwa. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty aktualnych dokumentów Aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne, certyfikatu zgodności, Atestu Higienicznego na własny wyrób, świadectwa Badań Instytutu Szkła i Ceramiki (szyby -współczynnik przenikania ciepła U), Certyfikatu Instytutu Szkła i Ceramiki, uprawniającego do oznakowania wyrobu (szyby) znakiem bezpieczeństwa. 12. Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące okuć okiennych: aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności, Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna załączenie do oferty aprobaty technicznej (kompletnej) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności. 13. Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty atestacyjne dotyczące nawiewnika higrosterowanego: aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności podparta badaniami laboratoryjnymi. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie do oferty aktualnej aprobaty technicznej (kompletnej) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności podpartej badaniami laboratoryjnymi. 14. Wykonawca musi załączyć do oferty kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiar robót,który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o przedłożony przedmiar robót oraz nie przekroczenie: stawek robocizny kosztorysowej i wskaźnika narzutu kosztów zakupu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie na załączniku nr 1 do wzoru formularza oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. wykaz robót, o których mowa w pkt 8.1.1. niniejszej specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty , zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty , że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o którym mowa w pkt 8.1.3. niniejszej specyfikacji, 4. oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty , że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba (Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę ) posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o której mowa w pkt 8.1.4. niniejszej specyfikacji oraz kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty , 6. kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzony zgodnie z zapisem pkt. 15.2.4, 15.2.5. i 15.2.6. niniejszej specyfikacji sporządzony w oparciu o przedmiar obejmujący całość przedmiotu zamówienia , 7. aktualna (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000,00 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty , iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert , 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w pkt. 14.1. niniejszej specyfikacji. 9. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, w których potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych, zdolność kredytową wykonawcy lub łącznie środków finansowych i zdolność kredytową, tj. potwierdzająca, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), wydana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2. niniejszej specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 11. oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 13.5.3. niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 12. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1.specyfikacji), 13. oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego określającego zakres gwarancji na załączniku nr 7 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty , potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w pkt. 8.1.5.niniejszej specyfikacji , 14. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1. specyfikacji). 15. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt.14.1. specyfikacji). 16. parafowany na każdej stronie projekt istotnych postanowień umowy - (patrz pkt. 21. specyfikacji). 17. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakres określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczy urzędujących członków władz osób fizycznych będących Wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1. niniejszej specyfikacji 18. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.1 niniejszej specyfikacji (dotyczy podmiotów zbiorowych będącyc Wykonawcami), 19. aktualne: Aprobata techniczna (kompletna) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności, Atest Higieniczny na własny wyrób, świadectwo Badań Instytutu Szkła i Ceramiki (szyby -współczynnik przenikania ciepła U), Certyfikat Instytutu Szkła i Ceramiki, uprawniający do oznakowania wyrobu (szyby) znakiem bezpieczeństwa - dla stolarki PCV oferowanej w ofercie , 20. aktualne: aprobata techniczna (kompletna) z załącznikiem postanowienia ogólne techniczne, certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności - dla okuć okiennych, oferowanych w ofercie , 21. aktualne: aprobata techniczna (kompletna) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności podparta badaniami laboratoryjnymi - dla nawiewnika higrosterowanego, oferowanego w ofercie , 22. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 23. Szczegółowy harmonogram kolejności prac z podziałem na poszczególne budynki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 Sekretariat pok. Nr. 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.