eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastkówTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w P³ouszowicach



Og³oszenie z dnia 2025-05-23

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w P³ouszowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jastków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jastków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jastkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w P³ouszowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-22613cc9-d8f3-4008-b8ad-258f3af2dcf6

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00245950

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041106/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w P³ouszowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22613cc9-d8f3-4008-b8ad-258f3af2dcf6

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na
temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (Zamawiaj±cy
dopuszcza tak¿e format RAR) i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp,
ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ,
przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci
(Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e format RAR) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”(„Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ miejsca do wpisywania teksu, dalsze informacje zamieszczono w rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Jastków Panieñszczyzna,
ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków tel. 81 502-04-25
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Micha³ S³odkowski, Panieñszczyzna, ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków tel. 81 475-44-68, e-mail: michal.slodkowski@jastkow.pl
 dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana - przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej ni¿ 4 lata, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy. Ponadto dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów powszechnie obowi±zuj±cych oraz przepisów wewnêtrznych Administratora Danych.
 obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
 Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyja¶nienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.12.2025.CT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szko³y Podstawowej w P³ouszowicach wraz z infrastruktur±.
Zakres prac do wykonania obejmuje:
- wydzielenie strefy po¿arowej czê¶ci objêtej opracowaniem w dokumentacji
- wymiana drzwi wej¶ciowych do pomieszczenia kot³owni
- wykonanie pasów materia³u niepalnego na elewacji
- przebudowa istniej±cej kot³owni gazowej
- monta¿ o¶wietlenia awaryjnego ewakuacyjnego
- wykonanie przeciwpo¿arowego wy³±cznika pr±du
- wykonanie nowej wentylacji nawiewnej
- instalacje elektryczne (wewnêtrzne w ramach istniej±cej mocy przy³±czeniowej, o¶wietlenie podstawowe, o¶wietlenie awaryjne, instalacje gniazd wtykowych),
- docieplenie coko³u poni¿ej poziomu terenu i ¶cian fundamentowych piwnic
- docieplenie coko³u powy¿ej poziomu terenu
- remont opaski wokó³ ca³ego budynku
- remont kosza przyokiennego piwnic czê¶ci starej
- remont schodów zewnêtrznych i zadaszenia nad wej¶ciem w obrêbie elewacji wschodniej i zachodniej
- usprawnienie wentylacji w budynku na dachu wraz z remontem kominów
- remont pomieszczeñ w piwnicy w czê¶ci starej
- wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej odprowadzaj±cej wodê opadow± z dachów z w³±czeniem do instalacji istniej±cej na dzia³ce
- remont pochylni dla niepe³nosprawnych i schodów przy wej¶ciu g³ównym w obrêbie elewacji po³udniowej

Do zakresu Wykonawcy wchodzi równie¿:
- uruchomienie i przekazanie wszelkich urz±dzeñ, instalacji do u¿ytkowania wraz z niezbêdn± dokumentacj±,
- uczestniczenie podczas odbioru przez w³a¶ciwe organy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.

Szczegó³owy zakres robót zawarty zosta³ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia wskazanego w ofercie przez wykonawcê przy wycenie nale¿y opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji, SST oraz STWIOR. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia - je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej specyfikacji, SST lub STWIOR.

Elementy demontowane w szczególno¶ci przeznaczone do ponownego u¿ytku nale¿y z³o¿yæ w miejscu wcze¶niej uzgodnionym z Zamawiaj±cym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432130-4 - Pokrywanie pod³óg

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45261320-3 - K³adzenie rynien

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

42520000-7 - Urz±dzenia wentylacyjne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45333100-1 - Instalowanie urz±dzeñ regulacji gazu

45333200-2 - Instalowanie gazomierzy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów

45231112-3 - Instalacja ruroci±gów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazoci±gów

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilaj±cych

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³
(s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: nr konta: 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: IN.271.12.2025.CT”
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp
8. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy oraz
postanowieñ Projektu umowy.
1. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, maj±cych na celu prawid³ow± realizacjê przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych przypadkach:
a) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie
maj±cym wp³yw na realizacjê umowy – w zakresie objêtym zmian±, w
szczególno¶ci w zakresie zmiany stawki podatku VAT;
b) zmiany technologii wykonania robót lub rozwi±zañ technicznych nie
przewidzianych w umowie, je¿eli zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego.
Dopuszcza siê je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwi±zania s±
równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji
projektowej bêd±cej podstaw± zamówienia;
c) dopuszcza siê poprawê omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
d) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub
zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie umowy;
e) dopuszcza siê zmianê Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca
realizuje przedmiot umowy na innego legitymuj±cego siê takimi samymi
kwalifikacjami/do¶wiadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji
Zamawiaj±cego,
f) dopuszcza siê rezygnacjê z Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca
realizuje przedmiot umowy
g) dopuszcza siê zmianê terminu wykonania umowy w przypadkach:
- dzia³ania si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej – termin wykonania przedmiotu umowy
mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania okoliczno¶ci;
- wyst±pienia intensywnych lub d³ugotrwa³ych opadów deszczu, albo innych
zjawisk/warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu
umowy – termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony
o czas trwania tych okoliczno¶ci;
- wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez
niego nale¿ytej staranno¶ci), skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu
zakoñczenia przedmiotu umowy,
- udokumentowania niezale¿nej od Zamawiaj±cego i Wykonawcy przewlek³o¶ci
postêpowania o uzyskanie od instytucji i urzêdów dokumentów (np. pozwoleñ,
decyzji, uzgodnieñ) niezbêdnych do realizacji umowy – termin wykonania
przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania okoliczno¶ci;
- konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w skutek braku
mo¿liwo¶ci realizacji robót zgodnie z projektem,
- wyst±pienia konieczno¶ci wykonania prac zamiennych, dodatkowych lub
zaniechanych maj±cych wp³yw na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy–
termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas
trwania okoliczno¶ci;
- wyst±pienia przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego– termin
wykonania przedmiotu umowy mo¿e wówczas zostaæ przed³u¿ony o czas trwania
okoliczno¶ci.
- wyst±pienia przeszkód w gruncie, w tym w szczególno¶ci: niewybuchy,
wykopaliska archeologiczne, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne.
- braku dostêpu Wykonawcy do ca³ego terenu budowy spowodowanego w
szczególno¶ci protestami mieszkañców lub sytuacji blokowania przez nich terenu
budowy.
2. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia
okoliczno¶ci, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania Zamawiaj±cego o konieczno¶ci przesuniêcia terminu robót w terminie
30 dni od chwili powziêcia wiadomo¶ci o tym fakcie.
4. Zmiany umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy jest zgoda obu stron umowy.
6. Ka¿dorazowo wprowadzenie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protoko³ami konieczno¶ci zatwierdzonymi przez
Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego wyklucza siê:
- wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci, jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014
albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykonawca do oferty do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wymogów Za³±cznika nr 3 do SWZ)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.