Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-09-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont obiektów stadionu piłkarskiego KP Legia przy ul. Łazienkowskiej 1/3 w Warszawie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Mienia Polikwidacyjnego Jednostka budżetowa m.st., do kontaktów: przedmiot zamówienia Tadeusz Koranowicz - (22) 877 15 86, procedura Jerzy Czerwiński - (22) 836-19-91, Janusz Maliszewski - (22) 836 94 01, ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, fax 8368061, e-mail: jerzy.czerwinski@zamp.internetdsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont obiektów stadionu piłkarskiego KP Legia przy ul. Łazienkowskiej 1/3 w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont obiektów stadionu piłkarskiego Legia tj.: - zabezpieczenie powierzchni fundamentów wież oświetleniowych, - wymiana chodników i nawierzchni z trylinki przy budynku trybuny głównej, - remont budynków toalet ogólnodostępnych, - remont powierzchni betonowych widowni trybuny głównej, - wymiana 2 bram, - wykonanie nowej bramy oraz furtki w ogrodzeniu, - wymiana budki strażników przy głównej bramie, - wyposażenie drzwi wejściowych klatek schodowych trybuny głównej w samozamykacze, - wykonanie zapory sterowanej pilotem oraz progu spowalniającego. Wykonawca przy realizacji zamówienia musi uwzględnić harmonogram zawodów przeprowadzanych na terenie obiektu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Na podstawie kosztorysu inwestorskiego. Powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 15000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków do wniosku należy załączyć niżej wymienione dokumenty: a. Podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające, iż spełnia on wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c. Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika. Winno ono określać w szczególności: - przedmiot postępowania, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - wykonawcę - pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnika, - zakres odpowiedzialności za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodny z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt. ogłoszenia: a, b, d, e, f, g. W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. posiadania wymaganych uprawnień, wiedzy i doświadczenia, potencjału kadrowego) i pozostałych wymagań określonych w ogłoszeniu wnioski składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów. (jeśli dotyczy wykonawcy). d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotycząca wszystkich urzędujących członków władz oferenta). e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. f. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków. g. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków. h. Wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca i. Uprawnienia budowlane pracowników, którymi dysponuje wykonawca, odpowiadające wymogom art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. "Prawo Budowlane" (j. t. Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) tj. uprawniające do robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg, oraz stosowne aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wydanych przez izbę), zaświadczenia potwierdzające, że pracownicy, którzy zostaną zatrudnieni przy pracach związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest oraz osoby kierujące takimi pracownikami odbyli szkolenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 1998 r (Dz. U. z 1998 r, Nr 45, poz. 280). j. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania wniosku zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, zawierający: określenie przedmiotu zamówienia, miejsce wykonania, podmiot zlecający zamówienie, wartość zamówienia i okres wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie ww. zadań (referencje lub protokoły odbioru końcowego). Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie inwestycyjne obejmujące budowę, remont lub modernizację obiektu budowlanego objętego działami 11 i 12 PKOB. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do wniosku wykazu. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). k. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2004 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy osiągnęli w roku 2004 przychód z tytułu sprzedanych robót ogólnobudowlanych nie mniejszy niż 3.000.000 zł (słownie: trzy miliony zł). Spełnienie ww. warunku będzie weryfikowane na podstawie zapisu w rubryce przychód ze sprzedaży produktów w rachunku zysków i strat lub w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu na podstawie informacji określonych w ww. dokumencie. Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg wzoru: (Xw.b./Xnx100)x30%= pkt. gdzie Xw.b. przychód we wniosku badanym; Xn - przychód we wniosku zawierającym jego największą wysokość. Waga 30%. l. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, tj. potwierdzającą, że oferent dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Wykonawca musi wykazać się dobrą sytuacją finansową, rozumianą jako udokumentowana możliwość dysponowania środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do wniosku informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, określającej wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, którą należy potwierdzić, że oferent dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg wzoru: (Xw.b./Xnx100)x70%= pkt. gdzie Xw.b. łączna wielkość środków finansowych i zdolności kredytowej we wniosku badanym; Xn - wielkość środków finansowych i zdolności kredytowej we wniosku zawierającym ich największą łączną wysokość. Waga 70%. m. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje pracownikami bezpośredniego wykonawstwa dla branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej (roboty brukarskie) Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji, zawierającego: imię i nazwisko, zakres przewidzianych do wykonania czynności, posiadane kwalifikacje. n. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.09.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2005, godzina 09:30, siedziba zamawiającego, pok. 407.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Ekspertyza na temat wymagań Prezesa PAA odnośnie programu monitoringu lokalnego wokół obiektów I i II kategorii zagrożeń, w tym elektrowni jądrowych (do zaleceń organizacyjnych i technicznych)
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie wyeksploatowanych kabli oświetlenia ulicznego przy ul. Wilanowskiej na odcinku od ul. Pu...
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu spełniającego obowiązujące normy dla ochrony informacji niejawnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012", przy ul. Sportowej w Kłobucku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Liceum Ogólnokształcącym Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku - remont
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 16 Rzeszowie w formule zaprojektuj-zbuduj.
- Modernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" - Edycja 2024 w Żukowie
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Strzelcach Krajeńskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.