eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-881f8225-6e63-401d-9f3d-04b48fa77e54

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014399/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Modernizacja terenu zewnętrznego w SP 405 przy ul. Na Uboczu 9.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/222663/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/222663/notice/public/details
2) Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Baza Wiedzy”.
Uwaga! przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca winien zapoznać się z Instrukcją/ami korzystania z Systemu.
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Systemu, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego: telefon 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
4) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Rejestracja konta następuje poprzez:
• podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
• kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
• jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
5) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
7) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce
Pozostałe informacje w pkt. 3 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 69/WZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja terenu zewnętrznego w Szkole Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie. Na terenie opracowania planowana jest kompleksowa modernizacja przestrzeni wokół szkoły. Przewidziana jest wymiana części nawierzchni chodników i korekty ich przebiegu. Przy głównym wejściu do szkoły zaprojektowano parking rowerowy umożliwiający bezpieczne przechowywanie rowerów. Istniejący murek oporowy wraz z ogrodzeniem przy boisku do koszykówki zostanie wymieniony na nowy. Na boiskach sportowych zostaną wymienione nawierzchnie. Boisko do koszykówki zostanie zmniejszone, natomiast boisko do gier zespołowych zostanie zdemontowane. W jego miejscu powstanie pole do pchnięcia kulą oraz strefa wypoczynku z altaną, stołami piknikowymi, hamakami oraz elementami małej architektury wykonanymi z naturalnych materiałów. Na placu zabaw przewidziano wymianę nawierzchni oraz demontaż dotychczasowych urządzeń zabawowych. Wyremontowany plac zabaw zyska nawierzchnię bezpieczną ze zrębek oraz nowe urządzenia zabawowe wykonane z naturalnych materiałów. Przy szkole powstanie również zewnętrzna klasa przyrodnicza, wyposażona w donice na rośliny oraz stoły robocze, wspierająca edukację na świeżym powietrzu. Istniejące elementy małej architektury, takie jak ławki i kosze na śmieci zostaną zdemontowane i zastąpione nowymi. Na terenie pojawi się dodatkowe ogrodzenie z dostępem przez domofon oraz system monitoringu. W ramach zadania zaplanowano remont instalacji odwodnienia oraz instalacji zasilającej halę pneumatyczną boiska piłkarskiego i oświetlenia. Na terenie zewnętrznym szkoły przeprowadzone zostaną również prace z zakresu pielęgnacji zieleni, a tam gdzie to konieczne zieleń zostanie uzupełniona o nowe nasadzenia.
6.1. Informacje ogólne
Teren zewnętrzny Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.
Działka nr 4 obręb 1-11-03 stanowiąca własność m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów.
6.2. Zakres zamówienia:
• Przygotowanie placu budowy wraz z oczyszczeniem terenu;
• Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas wykonywania prac budowlanych;
• Demontaż nawierzchni boiska wielofunkcyjnego z podbudową;
• Demontaż piłkochwytów wraz z fundametami oraz siatką boiska wielofunkcyjnego’
• Częściowy demontaż nawierzchni z podbuową boiska do koszykówki;
• Usunięcie nawierzchni piaskowej rzutni kulą;
• Demontaż istniejącego ogrodzenia panelowego z fundamentami;
• Rozebranie części nawierzchni kostki betonowej z podbudową oraz obrzeżami;
• Rozebranie części kostki betonowej bez podbudowa wraz z obrzeżami;
• Demontaż istniejącej nawierzchni EPDM wraz z podbudową;
• Usunięcie urządzeń zabawowych wraz z fundamentami;
• Demontaż ławek i koszy;
• Wywóz materiałów z rozbiórek;
• Demontaż fragmentu ogrodzenia, wykonanie remontu i ponowny montaż;
• Remont adoptowanej nawierzchni boiska do koszykówki wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z zachowaniem części istniejących warstw konstrukcyjnych oraz dostosowaniem terenu do nowej funkcji boiska;
• Demontaż istniejącej trawy syntetycznej oraz wykonanie nowej nawierzchni sztucznej trawy bez zasypowej, wraz z oczyszczeniem i udrożnieniem systemu kanalizacji deszczowej;
• Zakup i montaż nowych bramek oraz nowych siatek na istniejących piłkochwytach;
• Remont murku oporowego przy boisku do piłki ręcznej;
• Roboty ziemne w zakresie wykonania nowo zaprojektowanego ukształtowania terenu;
• Usunięcie drzewa z karczowaniem i usunięciem karp oraz wywóz i utylizacja materiału;
• Adaptacja istniejących ciągów pieszych wraz z wykonaniem nowych skorygowanych ciągów z kostki betonowej;
• Wykonanie nawierzchni z bruku drewnianego;
• Usunięcie starej nawierzchni placu zabaw wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z zrębek drewnianych;
• Dostawa i montaż obręczy stalowych do rzutni pchnięcia kulą wraz z montażem progów do pchnięcia z drewna;
• Wykonanie nowej nawierzchni rzutni z mączki ceglanej wraz z montażem piłkochwytów i siatek;
• Wykonanie nowego ogrodzenia palisadowego o wysokości 150 cm z montażem bram i furtek wraz kontrolą dostępu;
• Zakup i montaż mebli miejskich i wyposażenia;
• Zakup i montaż urządzeń zabawowych;
• Zakup i nasadzenie nowoprojektowanych drzew i krzewów wraz z palikowaniem i ściółkowaniem;
• Wykonanie trawników z rolki;
• Wykonanie łąki kwietnej z siewu;
• Ściółkowanie terenu na górkach siatką kokosową;
• Zakup i montaż systemu napowietrzająco-nawadniającego;
• Demontaż istniejących słupów do ponownego montażu w nowej lokalizacji;
• Demontaż starej linii napowietrznej zasilania agregatu
• Wykonanie nowego zasilania dla agregatu nawiewnego układanego w ziemi wraz z podłączeniem;
• Rozbudowa rozdzielnicy;
• Wykonanie okablowania dla domofonów;
• Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego;
• Wymiana opraw oświetleniowych;
• Montaż słupów oświetlenia zewnętrznego;
• Podłączenie urządzenia do konfiguracji i sterowania oświetleniem zewnętrznym;
• Wykonanie kontroli pomontażowej dla urządzeń placu zabaw i nawierzchni wg. Normy EN-PN 1176 oraz EN-PN 1177

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
 Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
 Dokumentacja techniczna, tj. OPZ, stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ i będąca jednocześnie załącznikiem nr 2 do Projektowanych postanowień umowy, na którą składają się:
• Opis przedmiotu zamówienia
• Dokumentacja projektowa
• Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
 Przedmiar robót (materiał pomocniczy) - załącznik nr 5b do SWZ;
 Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 5c do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych o łącznej wartości do 650 406,50 zł netto. Roboty podobne będą polegały na wykonaniu modernizacji bieżni oraz skoczni w dal oraz boiska do piłki ręcznej oraz instalacji elektrycznej. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe i będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
9.2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli):
a) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 650 000 zł brutto polegającą na remoncie2 lub budowie3 lub przebudowie4 placu zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej oraz montażem urządzeń zabawowych;
oraz
b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie2 lub budowie3 lub przebudowie4 boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni minimum 2000 m2
oraz
c) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie2 lub budowie3 lub przebudowie4 nawierzchni sportowej poliuretanowej o powierzchni minimum 400 m2 .
UWAGA!
1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
2 Pod pojęciem „remontu”, w rozumieniu art. 3 pkt 8) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 t.j.), należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym

3 Pod pojęciem „budowy” należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego w rozumieniu art. 3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 t.j.).

4 Pod pojęciem „przebudowy”, należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; (…), w rozumieniu art. 3 pkt 7a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 t.j.).
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał jedną robotę budowlaną obejmującą łącznie zakres robót wskazany w pkt a) oraz b) oraz c) SWZ lub roboty budowlane o zakresie opisanym odpowiednio w pkt a) oraz b) oraz c) w ramach osobnych umów.
9.2.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności (Zamawiający dopuszcza łączenie nw. funkcji):
a) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418);
b) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418);
c) co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418)

Numeracja przeniesiona z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

10.2. Przedmiotowe środki dowodowe (składane wraz z ofertą)
a) Celem potwierdzenia spełniania wymagań, o których mowa w pkt 6.3 SWZ odnośnie oferowanego systemu nawierzchni ze sztucznej trawy do oferty należy dołączyć niżej wskazane dokumenty:
1) Badanie na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014 lub równoważną dla oferowanej nawierzchni potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego (wszystkie minimalne parametry oferowanej nawierzchni muszą być potwierdzone w jednym raporcie);
2) Świadectwo higieny(Atest PZH) lub równoważne;
3) Karta techniczna oferowanego systemu nawierzchni (mata+trawa+zasyp) wydana przez producenta (zawierającą charakterystykę i parametry techniczne);
4) Badanie reakcji na ogień dla oferowanej trawy (trawa+zasyp+mata) wg normy EN 13501-1:2018 lub równoważnej wykonane przez akredytowane laboratorium dla materiałów podłogowych klasy min. Cfl-s1 jako materiał z ograniczoną palnością;
5) Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni trawy syntetycznej wydana na to zadanie z potwierdzeniem gwarancji producenta(na czas realizacji i gwarancji).
b) Celem potwierdzenia spełniania wymagań, o których mowa w pkt 6.4 SWZ odnośnie oferowanej nawierzchni poliuretanowej do oferty należy dołączyć niżej wskazane dokumenty:
1) Atest PZH lub równoważny.
2) Karta techniczna produktu wydana przez producenta (zawierająca charakterystykę i parametry techniczne).
3) Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni poliuretanowej wydana na to zadanie z potwierdzeniem gwarancji producenta (na czas realizacji i gwarancji).

c) Celem potwierdzenia spełniania wymagań, o których mowa w pkt 6.5 SWZ odnośnie oferowanej nawierzchni modułowej z maty heksagonalnej do oferty należy dołączyć niżej wskazane dokumenty:
1) Atest PZH lub równoważny;
2) Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni modułowej z maty heksagonalnej wydana na to zadanie z potwierdzeniem gwarancji producenta (na czas realizacji i gwarancji)
3) Karta techniczna produktu wydana przez producenta (zawierająca charakterystykę i parametry techniczne)
4) Deklaracja Właściwości Użytkowych
5) Badanie na zawartość pierwiastków
d) Celem potwierdzenia spełniania wymagań, o których mowa w pkt 6.6 SWZ odnośnie oferowanego hamaka oraz wyposażenia placu zabaw w zakresie urządzeń zabawowych do oferty należy dołączyć niżej wskazane dokumenty (dotyczy każdego zaoferowanego urządzenia, o którym mowa w pkt. 6.6. SWZ):
1) Karta techniczna produktu wydana przez producenta (zawierająca charakterystykę i parametry techniczne);
2) Certyfikat na zgodność z normą PN-EN-1176 wydany przez niezależną organizację certyfikującą posiadającą stosowne, przewidziane prawem akredytacje na terenie UE– nie dopuszcza się zmiany certyfikatów na deklaracje zgodności wydane przez producenta ani certyfikacji po wbudowaniu. Certyfikat musi być wydany dla produktu przed jego montażem
e) Zamawiający w dokumentacji technicznej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji technicznej - Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej.
UWAGA!
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym – czy Wykonawca oferuje rozwiązania odpowiadające lub nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji technicznej.
Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski

Numeracja przeniesiona z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty określone w pkt. 10.2. lit. a) SWZ; 10.2. lit. b) SWZ; 10.2. lit. c) SWZ; 10.2. lit. d) SWZ; 10.2. lit. e) SWZ

Dokumenty wskazane w Sekcji V pkt. 5.8) Ogłoszenia o zamówieniu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy
wraz z
Formularzem uszczegółowienie oferty sporządzonym wg wzoru określonego w załączniku 1a do SWZ – dokument nie podlega uzupełnieniu.
Uwaga:
Nie załączenie do oferty załącznika nr 1a „Formularza uszczegółowienie oferty” lub nie uzupełnienie wszystkich jego pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w pkt 13 SWZ;
d) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
f) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ.
h) Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia określonych przez Zamawiającego wymagań w odniesieniu do:
• nawierzchni ze sztucznej trawy, o których mowa w pkt 10.2 lit a) SWZ;
• nawierzchni poliuretanowej, o których mowa w pkt.10.2 lit. b) SWZ;
• nawierzchni modułowej z maty heksagonalnej, o której mowa w pkt. 10.2 lit. c) SWZ;
• wyposażenia placu zabaw w zakresie urządzeń zabawowych oraz hamaka, o których mowa w pkt. 10.2 lit. d) SWZ;
Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
i) W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji technicznej - do oferty Wykonawca dołącza przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 10.2. lit. e) SWZ

Numeracja przeniesiona z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 70 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W odniesieniu do art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/222663/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-04 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Paweł Lach – Wydział Infrastruktury, tel. 22 443-72-35
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Beata Cieślińska – Wydział Zamówień Publicznych, tel. 22 443-73-33, e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

2) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514 t.j.)

3) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.