eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt. REMONT NAWIERZCHNI DROGI KRAJOWEJ NR 20 ODC. KŁOBUCZYNO - EGIERTOWO KM 271+000 ÷ 281+500

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Gdańsk: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt. REMONT NAWIERZCHNI DROGI KRAJOWEJ NR 20 ODC. KŁOBUCZYNO - EGIERTOWO KM 271+000 ÷ 281+500
Numer ogłoszenia: 46208 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt. REMONT NAWIERZCHNI DROGI KRAJOWEJ NR 20 ODC. KŁOBUCZYNO - EGIERTOWO KM 271+000 ÷ 281+500.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy: 1) Nadzór inwestorski nad wykonaniem - zgodnie z dokumentacją projektową wykonawczą - robót budowlanych branż: drogowej, mostowej, instalacyjnej-kanalizacja deszczowa, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej. 2) Nadzór geodezyjny. 3) Analiza wyników badań z laboratorium Wykonawcy oraz zgłaszanie konieczności wykonywania badań kontrolnych przez Laboratorium Zamawiającego. 4) Nadzór nad wbudowywanymi materiałami, kontrola jakości materiałów. 5) Obmiar geodezyjny robót w zakresie niezbędnym do ustalenia miesięcznych zakresów robót. 6) Administracja kontraktem, bieżące i końcowe rozliczenie finansowe robót. 7) Odbiór ostateczny i odbiór pogwarancyjny oraz przeglądy gwarancyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki ogólne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (tj. 2004, 2005, 2006) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, za wszystkie pełne lata obrotowe, w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt B.1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt B.1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. 3. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami i doświadczeniem, odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1) Inspektor Nadzoru branży drogowej (1 osoba) - 36 miesięcy pracy jako inspektor nadzoru branży drogowej; 2) Inspektor Nadzoru robót mostowych (1 osoba) - 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru w branży mostowej; 3) Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa (1 osoba) - 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru w branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa; 4) Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej w zakresie przebudowy sieci elektroenergetycznej (1 osoba) - 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru branży elektroenergetycznej; 5) Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej w zakresie przebudowy sieci telekomunikacyjnej (1 osoba) - 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej; 6) Inspektor Nadzoru geodezyjnego (minimum 1 osoba) - doświadczenie 24 miesiące pracy jako inspektor nadzoru geodezyjnego w drogownictwie; posiadanie ważnych uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne art. 43 pkt. 1, 2, 4 (Jednolity tekst - Dz. U. z 2000 r. nr 100, poz. 1086, z późniejszymi zmianami) od co najmniej 5 lat; 7) Inspektor ds. materiałowych (1 osoba) - 24 miesiące pracy jako technolog w branży drogowej lub inspektor ds. materiałowych w branży drogowej; 8) Pracownik ds. rozliczeń (1 osoba) - doświadczenie w kompleksowym i końcowym rozliczeniu co najmniej jednej zakończonej budowy polegającej na robotach budowlanych branży drogowej wraz z infrastrukturą o wartości netto co najmniej 10 000 000 PLN. b) Osoby wskazane na stanowiska wymienione w poz. a)1 - a)5 winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się miesiące czynne zawodowo przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy nadzorowaniu realizacji robót w danej branży. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku osób wymienionych w poz. a)1 ÷ a)7 nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie.. d) Inne wymagania Zamawiającego dotyczące nadzoru: 1) Inspektor nadzoru robót drogowych A) w czasie pełnienia nadzoru nie może być zatrudniony na innej budowie i -lub wykonywać innej pracy - przed podpisaniem umowy na żądanie Zamawiającego wymagane będzie złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia i-lub innego(ych) dokumentu(ów) potwierdzającego(ych), że osoba wyznaczona na to stanowisko zwolniona zostanie na czas pełnienia nadzoru z wykonywania innych funkcji (jeżeli występuje taka okoliczność). B) nie może pełnić w firmie Wykonawcy funkcji kierowniczej, C) powinien być codziennie obecny na budowie. 2) Inspektor do spraw materiałowych powinien być zatrudniony na pół etatu. 3) Pracownik ds. rozliczeń powinien być zatrudniony na pół etatu. 4) Inspektorzy Nadzoru robót branż: mostowej, instalacyjnej - kanalizacja deszczowa, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej oraz Inspektor Nadzoru geodezyjnego powinni być zatrudnieni w zależności od potrzeb (ryczałt). 5) Każdy Inspektor z Zespołu Nadzoru powinien być obecny na terenie budowy w dniu, w którym prowadzone będą roboty, w zakresie niezbędnym do zapewnienia skutecznego nadzoru. 4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt B.3. 5. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym wymienionym poniżej: - samochód osobowy lub ciężarowy lub terenowy, w ilości min. - 1 samochód. Ponadto wymaga się, aby Wykonawca dysponował: aparatem fotograficznym cyfrowym, notebookiem, telefonami komórkowymi, kserokopiarką, faksem oraz sprzętem umożliwiającym wykonanie podstawowych pomiarów na budowie. Potencjał techniczny wskazany przez Wykonawcę w ofercie przeznaczony zostanie do wyłącznej dyspozycji osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie. 6. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt B.5. 7. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług polegających na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.2. - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych (zakończonych) usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość zrealizowanych usług Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej: - trzy usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniami drogowymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie odcinków dróg, - w tym jedną usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania, polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie odcinków dróg, którego wartość powinna przekroczyć kwotę netto 10 000 000 PLN. b) Wymagana łączna wartość wykonanych usług Łączna wartość netto usług polegających na pełnieniu nadzorów inwestorskich nad robotami drogowymi, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych (zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 1 200 000 PLN. 8. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt B.7 spełniają łącznie. 9. Podwykonawstwo a) Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie pełnienia nadzoru branży drogowej. b) Wykonawca powinien wskazać na formularzu OFERTA zakresy robót, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - bez podawania nazw (firm) i adresów Podwykonawców. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawcy wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu. Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia - nie spełnia wszystkich warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. 2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1.a). 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2. SIWZ. Informacja musi zawierać ponadto dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, w tym informacje w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2 SIWZ - Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień geodezyjnych i uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt Potencjał kadrowy. Informacja na Formularzu 3.2 SIWZ wraz z dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. 4. Informację o potencjale technicznym, będącym w dyspozycji Wykonawcy (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.5. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.4. SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.7. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk Opłata 15,90 PLN Powyższa opłata dotyczy wyłącznie SIWZ w formie wydrukowanej przekazanej przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA Oddział w Gdańsku, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5, pokój nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualny protest powinien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.