eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Doposażenie pracowni szkolnych w SOSWNiS w Raciborzu, w tymczęść 1 - dostawa drukarek, część 2 - dostawa sprzętu fotograficznego, część 3 - dostawa tablicy interaktywnej i projektora, część 4 - dostawa sprzętu komputerowego, część 5 - dostawa urządzeń monterskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Racibórz: Doposażenie pracowni szkolnych w SOSWNiS w Raciborzu, w tym: część 1 - dostawa drukarek, część 2 - dostawa sprzętu fotograficznego, część 3 - dostawa tablicy interaktywnej i projektora, część 4 - dostawa sprzętu komputerowego, część 5 - dostawa urządzeń monterskich
Numer ogłoszenia: 462026 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417404 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pracowni szkolnych w SOSWNiS w Raciborzu, w tym: część 1 - dostawa drukarek, część 2 - dostawa sprzętu fotograficznego, część 3 - dostawa tablicy interaktywnej i projektora, część 4 - dostawa sprzętu komputerowego, część 5 - dostawa urządzeń monterskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy stanowiące doposażenie pracowni szkolnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Niesłyszących w Raciborzu, w tym: Część 1 - dostawa drukarek , w tym: 4 drukarki, 3 urządzenie wielofunkcyjne; Część 2 - dostawa sprzętu fotograficznego, w tym: 2 aparaty kompaktowe, 3 lustrzanki, 3 lampy błyskowe, 1 kamera cyfrowa, obiektywy, reflektor, statyw z głowicą kulkową; Część 3 - dostawa tablicy interaktywnej i projektora, w tym: 1 tablica interaktywna, 1 projektor do tablicy interaktywnej; Część 4 - dostawa sprzętu komputerowego, w tym: 1 laptop, 1 tablet, 1 palmtop, 5 jednostek centralnych komputerów do samodzielnego montażu, podzespoły komputerowe, 1 telefon internetowy, 1 kamera internetowa, oprogramowanie diagnostyczne, narzędziowe i zabezpieczające, czytniki kart pamięci, serwerowy system operacyjny, oprogramowanie użytkowe, serwerowe; Część 5 - dostawa urządzeń monterskich, w tym: 1 tester sieci przewodów, 1 tester pamięci, 1 stacja lutownicza..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.21.50 - 30.20.21.50 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.71.00 - Części komputerów 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych i zawodowych uczniów niepełnosprawnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wytwórczo - Handlowe WIP, Małgorzata Szczepanik - Grzywocz, ul. Reymonta 23, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2352,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3284,10

  • Oferta z najniższą ceną: 3284,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3936,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa sprzętu fotograficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CYFROWE.PL Sp. z o. o., ul. Kartuska 149/11, 80-138 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34415,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38473,80

  • Oferta z najniższą ceną: 38473,80 / Oferta z najwyższą ceną: 38473,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wytwórczo - Handlowe WIP, Małgorzata Szczepanik - Grzywocz, ul. Reymonta 23, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35462,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43094,28

  • Oferta z najniższą ceną: 43094,28 / Oferta z najwyższą ceną: 51930,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: dostawa urządzeń monterskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5284,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4059,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4059,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.