eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa w zakresie ustawienia ekranu akustycznego pochłaniającego na drodze krajowej nr 10 obwodnica Kobylanki, Morzyczyna, Zieleniowa od km 6+510 do km 6+530 oraz ustawienia ekranu osłonowego na drodze krajowej nr 10 w m. Wielgoszcz w km 85+218 (strona le

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Szczecin: Usługa w zakresie ustawienia ekranu akustycznego pochłaniającego na drodze krajowej nr 10 obwodnica Kobylanki, Morzyczyna, Zieleniowa od km 6+510 do km 6+530 oraz ustawienia ekranu osłonowego na drodze krajowej nr 10 w m. Wielgoszcz w km 85+218 (strona lewa) i m. Kalisz Pomorski od km 108+255 do km 108+305- 3 zadania
Numer ogłoszenia: 46030 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie , Al. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, faks 091 484 39 97, 4843873,4325323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ustawienia ekranu akustycznego pochłaniającego na drodze krajowej nr 10 obwodnica Kobylanki, Morzyczyna, Zieleniowa od km 6+510 do km 6+530 oraz ustawienia ekranu osłonowego na drodze krajowej nr 10 w m. Wielgoszcz w km 85+218 (strona lewa) i m. Kalisz Pomorski od km 108+255 do km 108+305- 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ustawienia ekranu akustycznego pochłaniającego na drodze krajowej nr 10 obwodnica Kobylanki, Morzyczyna, Zieleniowa od km 6+510 do km 6+530 oraz ustawienie ekranu osłonowego na drodze krajowej nr 10 w m. Wielgoszcz w km 85+218 strona lewa i m. Kalisz Pomorski od km 108+255 do km 108+305- 3 zadania Zadanie Nr 1- odtworzenie ekranów akustycznych pochłaniających na drodze krajowej nr 10 obwodnica Kobylanki, Morzyczyna, Zieleniowa od km 6+510 do km 6+530 Zadanie Nr 2 - odtworzenie ekranów akustycznych osłaniających na drodze krajowej nr 10 w m. Wielgoszcz w km 85+218 (strona lewa) Zadanie Nr 3 - budowa ekranów akustycznych osłaniających na drodze krajowej nr 10 w m. Kalisz Pomorski od km 108+255 do km 108+305.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.74.22.00 - Usługi w zakresie ochrony przed hałasem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. ustawy Pzp. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 3) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Przez usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie usługi polegającej na budowie ekranu akustycznego. b)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia sprawnym sprzętem według poniższego zestawienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie wykonawca wskaże sprzęt, którym będzie dysponował. Minimalne wymagania jednostek sprzętowych: koparka o pojemności łyżki min. 0.30 m3- minimum 1 szt.; żuraw samochodowy min.1 Mg- minimum 1 szt.; pompa do betonu- minimum 1 szt.; wibratory wgłębne ( buławowe)- minimum 1 szt.; wiertarka do wiercenia otworów o średnicy do 22 mm- minimum 1 szt.; samochód skrzyniowy do 5 Mg- minimum 1 szt.; spawarka elektryczna wirująca 300A- minimum 1 szt.; mechaniczny pomost roboczy- minimum 1 szt.; wiertnica do wiercenia otworów o średnicy do 100 mm (do zadania nr 3) - minimum 1 szt.; narzędzia do prac wykonywanych ręcznie- minimum 1 szt.; młot pneumatyczny (do zadań nr 1 i 2) - minimum 1 szt. c)Wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość, co najmniej 50 000,00 zł. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi, wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Ocena spełniania podstawowych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza oferty: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.. 3)Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej), co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), który potwierdza spełnianie warunku z pkt. III.2.1. ust. 3 a), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty (Doświadczenie zawodowe). Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wykaz sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie wykonawca wskaże sprzęt, którym będzie dysponował. potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. III.2.1. ust. 3 b), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty (Wykaz sprzętu). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 5) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość, co najmniej 50 000,00 zł. W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej, Zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wystawienia polisy. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólną ww. polisę. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. III.2.3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wypełniony Formularz Oferta. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Wypełniony formularz cenowy - Kosztorys ofertowy-(Formularz 2.1.) III.2.4. 1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.2.2. ppkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (Dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.2.4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy nr 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie 70-340 Szczecin, ul. Bohaterów Warszawy 33 pok. 10 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odtworzenie ekranów akustycznych pochłaniających na drodze krajowej nr 10 obwodnica Kobylanki, Morzyczyna, Zieleniowa od km 6+510 do km 6+530.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.74.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odtworzenie ekranów akustycznych osłaniających na drodze krajowej nr 10 w m. Wielgoszcz w km 85+218 (strona lewa).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.74.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budowa ekranów akustycznych osłaniających na drodze krajowej nr 10 w m. Kalisz Pomorski od km 108+255 do km 108+305.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.74.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.