eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług eksperckich w zakresie dodatkowej kontroli zamówień publicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Warszawa: Świadczenie usług eksperckich w zakresie dodatkowej kontroli zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia: 459320 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia , ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csioz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksperckich w zakresie dodatkowej kontroli zamówień publicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług eksperckich w zakresie dodatkowej kontroli zamówień publicznych, polegające na kontroli ex post procedur zawierania umów, pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i Dyrektywą klasyczną 2004_18_WE, pod kątem Zalecenia Nr 9_2010 MRR. Wyżej wymienione kontrole dotyczą umów zawartych w ramach projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu XII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia. Przedmiot Umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach XIV Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (Pomoc Techniczna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z jego zakresem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej jednym ekspertem do realizacji jednej części zamówienia - osobą zdolną do wykonania zamówienia o doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej. 1 (jedną) osobą - ekspertem - 1. posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie: a) w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z kontrolą zamówień publicznych; lub b) przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz 2. posiadającą wykształcenie: 1) wyższe magisterskie: administracyjne lub ekonomiczne lub prawnicze lub 2) wyższe i ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: a) w przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa. b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców upoważniający do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w lit. b) zostanie wybrana, Zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności, gdy: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) w zakresie wynagrodzenia jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 4) konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub przyjętych przez Instytucję Zarządzającą dokumentów odnoszących się do wdrażania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; 5) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT możliwa jest zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki. Wartość umowy zmienia się odpowiednio.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://csioz.gov.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, z podaniem znaku sprawy: CSIOZ-WZP-6151.58.2012..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, pok. 127, I piętro, z podaniem znaku sprawy: CSIOZ-WZP-6151.58.2012..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko oraz budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.21.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.