Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Warszawa: Świadczenie usług eksperckich w zakresie dodatkowej kontroli zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia: 459320 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia , ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csioz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksperckich w zakresie dodatkowej kontroli zamówień publicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług eksperckich w zakresie dodatkowej kontroli zamówień publicznych, polegające na kontroli ex post procedur zawierania umów, pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i Dyrektywą klasyczną 2004_18_WE, pod kątem Zalecenia Nr 9_2010 MRR. Wyżej wymienione kontrole dotyczą umów zawartych w ramach projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu XII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia. Przedmiot Umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach XIV Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (Pomoc Techniczna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z jego zakresem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej jednym ekspertem do realizacji jednej części zamówienia - osobą zdolną do wykonania zamówienia o doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej. 1 (jedną) osobą - ekspertem - 1. posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie: a) w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z kontrolą zamówień publicznych; lub b) przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz 2. posiadającą wykształcenie: 1) wyższe magisterskie: administracyjne lub ekonomiczne lub prawnicze lub 2) wyższe i ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: a) w przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa. b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców upoważniający do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w lit. b) zostanie wybrana, Zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności, gdy: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) w zakresie wynagrodzenia jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 4) konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub przyjętych przez Instytucję Zarządzającą dokumentów odnoszących się do wdrażania Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko; 5) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT możliwa jest zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki, jak i obniżki. Wartość umowy zmienia się odpowiednio.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://csioz.gov.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, z podaniem znaku sprawy: CSIOZ-WZP-6151.58.2012..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, pok. 127, I piętro, z podaniem znaku sprawy: CSIOZ-WZP-6151.58.2012..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko oraz budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.21.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych: minimum 20 maksimum 40 umów do dnia 21.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 71.24.10.00-9, 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wraz z adaptacją poddasza w RDW Jasło".
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.