Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Opole: Dostawa urządzeń medycznych: wagomieszarek, zgrzewarek ręcznych i zgrzewarek stacjonarnych do drenów.
Numer ogłoszenia: 45773 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu , ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, faks 077 4410821.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych: wagomieszarek, zgrzewarek ręcznych i zgrzewarek stacjonarnych do drenów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie wagomieszarek, zgrzewarek ręcznych i zgrzewarek stacjonarnych do drenów. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części: Zadanie nr 1 - Dostawa 11szt. wagomieszarek. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do Oddziałów Terenowych, - instalację i uruchomienie wagomieszarek, - instalację oprogramowania, - instalację i uruchomienie modułów do bezprzewodowej transmisji danych, - uruchomienie transmisji danych do programu IBs, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń, - walidację wagomieszarek. Powyższe czynności związane z realizacją zamówienia muszą być wykonane w każdym Oddziale Terenowym wskazanym poniżej. Miejsce dostaw: 1. Oddział Terenowy w Kędzierzynie-Koźlu 47-220 Kędzierzyn-Koźle ul. Koszykowa 5B - 3 szt. 2. Oddział Terenowy w Kluczborku 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 26 - 2 szt. 3. Oddział Terenowy w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Mossora 1- 3 szt. 4. Oddział Terenowy w Nysie 48-300 Nysa, ul. Piłsudskiego 47 - 3 szt. Zadanie nr 2 - Dostawa 11szt. zgrzewarek ręcznych do drenów. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do Oddziałów Terenowych, - instalację i uruchomienie zgrzewarek, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń Powyższe czynności związane z realizacją zamówienia muszą być wykonane w każdym Oddziale Terenowym wskazanym poniżej. Miejsce dostaw: 1. Oddział Terenowy w Kędzierzynie-Koźlu 47-220 Kędzierzyn-Koźle ul. Koszykowa 5B - 3 szt. 2. Oddział Terenowy w Kluczborku 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 26 - 2 szt. 3. Oddział Terenowy w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Mossora 1- 3 szt. 4. Oddział Terenowy w Nysie 48-300 Nysa, ul. Piłsudskiego 47 - 3 szt. Zadanie nr 3 - Dostawa 4 szt. zgrzewarek stacjonarnych do drenów. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do siedziby zamawiającego, loco pomieszczenie wskazane przez zamawiającego, - instalację i uruchomienie zgrzewarek, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 : 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawę (dla każdego zadania oddzielnie) odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj.: polegającą na dostawie urządzeń medycznych odpowiadających przedmiotowi w danym zadaniu, na które wykonawca składa ofertę (w przypadku zad. nr 1: dostawa wagomieszarek wraz z podłączeniem do systemu IBs lub równoważnego systemu w celu transmisji danych) o wartości co najmniej : w zadaniu nr 1 - 100 000 zł, w zadaniu nr 2-100 000 zł, w zadaniu nr 3-30 000 zł 2. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy, b) dane techniczne oferowanego wyrobu - specyfikacje techniczne producenta (dokumenty muszą potwierdzać jednoznacznie, że oferowane urządzenia spełniają wymagania techniczne określone przez zamawiającego) c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2, nr 3 do SIWZ), g) oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych i jakościowych dotyczących przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ), h) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. (dokument musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt. 3.2 ppkt.3 SIWZ) i) wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie (referencje itp.). Wykonawca może zamiast zaświadczenia o którym mowa powyżej lit.h, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Podmioty zagraniczne. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej lit.e, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu
ul: Kośnego 55, 45-372 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul: Kośnego 55, 45-372 Opole Sekretariat, pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa 11 szt. wagomieszarek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do Oddziałów Terenowych, - instalację i uruchomienie wagomieszarek, - instalację oprogramowania, - instalację i uruchomienie modułów do bezprzewodowej transmisji danych, - uruchomienie transmisji danych do programu IBs, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń, - walidację wagomieszarek. Powyższe czynności związane z realizacją zamówienia muszą być wykonane w każdym Oddziale Terenowym wskazanym poniżej. Miejsce dostaw: 1. Oddział Terenowy w Kędzierzynie-Koźlu 47-220 Kędzierzyn-Koźle ul. Koszykowa 5B - 3 szt. 2. Oddział Terenowy w Kluczborku 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 26 - 2 szt. 3. Oddział Terenowy w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Mossora 1- 3 szt. 4. Oddział Terenowy w Nysie 48-300 Nysa, ul. Piłsudskiego 47 - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa 11szt. zgrzewarek ręcznych do drenów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do Oddziałów Terenowych, - instalację i uruchomienie zgrzewarek, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń Powyższe czynności związane z realizacją zamówienia muszą być wykonane w każdym Oddziale Terenowym wskazanym poniżej. Miejsce dostaw: 1. Oddział Terenowy w Kędzierzynie-Koźlu 47-220 Kędzierzyn-Koźle ul. Koszykowa 5B - 3 szt. 2. Oddział Terenowy w Kluczborku 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 26 - 2 szt. 3. Oddział Terenowy w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Mossora 1- 3 szt. 4. Oddział Terenowy w Nysie 48-300 Nysa, ul. Piłsudskiego 47 - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa 4 szt. zgrzewarek stacjonarnych do drenów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę urządzeń do siedziby zamawiającego, loco pomieszczenie wskazane przez zamawiającego, - instalację i uruchomienie zgrzewarek, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Parametry techniczne - 10
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





