Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Krosno: NZ/215/5/2008 Zakup i dostawa wyrobów ortopedycznych.
Numer ogłoszenia: 45750 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, fax 013 4378497, 4378215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NZ/215/5/2008 Zakup i dostawa wyrobów ortopedycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe, druty kostne, groty Steinmanna, stabilizatory, wkręty, płytki- wyroby ortopedyczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - oferują asortyment dopuszczony do obrotu, który posiada wymagane prawem świadectwa rejestracji, - akceptują termin płatności min. 30 dni od dnia wystawienia faktury 5.2. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, b. wypełniony formularz asortymentowy - załącznik nr 2 - 12, c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. nr 19, poz. 177 z dnia 9 luty 2004 r.) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji, e. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. f. wypełniony i zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 14 do niniejszej specyfikacji, g. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), i. zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki ul.Korczyńska 57 38-400 Krosno pok. 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki ul. Korczyńska 57 38-400 Krosno sekretariat- pok.211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gwoździe Rusha, Endera, Kirshnera, drut kostny do cerklarzu, groty Steinmanna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe Rusha, Endera, Kirshnera, drut kostny do cerklarzu, groty Steinmanna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druty śrudszpikowe dla dzieci..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druty śrudszpikowe dla dzieci..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dynamiczne stabilizatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczne stabilizatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wkręty do kości korowe, gąbczaste, kostkowe, łódkowate..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości korowe, gąbczaste, kostkowe, łódkowate..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wkręty kaniulowane gąbczaste samogwintujące..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty kaniulowane gąbczaste samogwintujące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gwoździe udowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe udowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gwoździe śródszpikowe ramienne, piszczelowe do przedramienia i kości strzałkowej, zestaw do osteotomii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe śródszpikowe ramienne, piszczelowe do przedramienia i kości strzałkowej, zestaw do osteotomii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płytki proste..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki proste..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Płytki kątowe i kształtowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki kątowe i kształtowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gwoździe Gamma.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe Gamma.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Gwoździe udowe i piszcelowe z kompresją..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe udowe i piszcelowe z kompresją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- ,,Przebudowa ogrodzenia przy Pałacu Stawiarskich i Zabytkowym Parku w Jedliczu"
- Dostawa mebli i wyposażenie mieszkania treningowego w związku z projektem pn.: "Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej"
- ,,Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej dla obrębów ewidencyjnych: Bóbrka, Chorkówka, Kopytowa, Leśniówka, Żeglce"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2453R (ul. ks. S. Staszica w km od 0+097 do 0+243) w Krośnie
- Utworzenie Dziennego Domu "Senior+"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych implantów ortopedycznych I
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Dostawa implantów i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- PRODUKTY LECZNICZE.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.