eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPRZEBUDOWA INSTALACJI CIEPŁEJ WODY W BUDYNKU POCZTY POLSKIEJ W BYDGOSZCZY PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-04

POZYCJA 45584

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: PRZEBUDOWA INSTALACJI CIEPŁEJ WODY W BUDYNKU POCZTY POLSKIEJ W BYDGOSZCZY PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 6 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, do kontaktów: Beata Kaliska, Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6527900, 6211341, fax 056 6521189, e-mail: violetta.kalinowska@rup-torun.dop.gdansk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poczta-polska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowe przedsiebiorstwo użyteczności publicznej; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA INSTALACJI CIEPŁEJ WODY W BUDYNKU POCZTY POLSKIEJ W BYDGOSZCZY PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 6. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana instalacji rurociągów ciepłej wody i cyrkulacji w piwnicach budynków poczty oraz wprowadzenie dwóch pionów na II piętro przez klatkę schodową i korytarze w budynku poczty przy ul. Jagiellońskiej 6 w Bydgoszczy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 50% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały zrealizowane należycie 2. wskazanie osoby, która będzie kierować robotami budowlanymi wraz z decyzją o nadaniu uprawnień instalacyjnych i zaświadczeniem o przynależności do właściwego samorządu zawodowego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ponizej 5.278.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 50

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym przedmiotem zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane dot. instalacji wod-kan i c.o., o wartości brutto nie mniejszej niż 50% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę; - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, należącą do właściwego samorządu zawodowego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie \spełnia/nie spełnia\, w oparciu o oświadczenia i dokumenty wykazane w pkt V siwz, a załączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ust. 1 ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 50% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały zrealizowane należycie 4. wskazanie osoby, która będzie kierować robotami budowlanymi wraz z decyzją o nadaniu uprawnień instalacyjnych i zaświadczeniem o przynależności do właściwego samorządu zawodowego 5. polisę, a przy jej braku inny dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2006, godzina 09:30, siedziba Zamawiajacego, I piętro, pokój 127.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.